Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: محدودیت‌های مقابله با کرونا ویروس در این استان همچنان ادامه دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حسین کلانتری صبح امروز در نشست ستاد مبارزه با کرونا اظهار داشت: در زمینه تامین اکسیژن نباید ریسک شود بلکه باید در در این راستا توجه جدی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: توضیحات مسولان دانشگاه علوم پزشکی نشانگر این بوده که استفاده از ماسک و رعایت دستورات بهداشتی می‌تواند کمک شایانی در قطع زنجیره کرونا داشته باشد و باید از تمام ظرفیت‌ها برای مشارکت مردم در مبارزه با کرونا استفاده شده و شیب تند مرگ میر را کاهش دهیم و همچنان به مشارکت بیشتر اصناف نیازمند هستیم.

کلانتری با اشاره به درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان، ابراز کرد: هم اکنون در استان ما 83درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داریم که نقطه اطمینان در مناطق موفق بالای 95درصدبوده که استان ما با این درصد فاصله دارد و باید تلاش شود هر چه زودتر به این درصد برسیم.

وی تصریح کرد: پاشنه آشیل برای رسیدن به نقطه اطمینان پایانه‌های حمل و نقل و مسافربری درون شهری و مکان‌های اقامتی است که شایسته بوده دستگاه‌های مسئول با تعامل و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی در این موارد دقت و توجه لازم را داشته باشند.

گزارش| کرونا میهمان سرزده این روزهای استان مازندران شده است/ پیشگیری کم‌هزینه‌ترین راهکارعاملی: تصمیم گیری درباره زمان برگزاری کنکور در صلاحیت ستاد ملی مقابله با کروناسترئیس دانشگاه علوم‌پزشکی قم: زنگ خطر افزایش مبتلایان به کرونا به صدا درآمده است

کلانتری با اشاره به عدم ضرورت برگزاری هرگونه نمایشگاه در این شرایط، خاطرنشان کرد: برگزاری هر گونه نمایشگاه باید در ستاد مبارزه با کرونا تایید شود و برگزاری نمایشگاه مبلمان و‌ ملزومات در مصلی شهر یاسوج را خلاف بوده و برگزاری چنین نمایشگاهی در فضای سربسته بازی با جان مردم است.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: برگزاری چنین نمایشگاهی با تبلیغات و دعوت مردم به حضور، سبب عادی انگاری کرونا در جامعه می شود و هرچه سریعتر باید تعیین تکلیف شود.

کلانتری با اشاره به درخواست برخی از تالار داران، اصناف و میراث فرهنگی برای شروع فعالیت‌ها و برگزاری نمایشگاه بیان کرد: که ما نباید کرونا را شوخی بگیریم و مرگ و میر روزانه 200نفر و بیشتر هشدار جدی بوده که باید رعایت کنیم.

وی بر بستن و محدودیت فعالیت باغ‌ها و تالارها تاکید کرد و گفت: تا پایان هفته آینده بر وجود چنین محدودیت‌هایی، کنترل و برقراری ایستگاه‌های غربالگری در مبادی ورودی ضروری است.

انتهای پیام/541/ی

R41452/P/S6,69/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا بیشتر بخوانید... آخرین آمار ابتلای به ویروس کرونا در ترکیه/ارائه جزئیات بیشتر از مبتلایان در آمار روزانه قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آخرین آمار ابتلای به ویروس کرونا در ترکیه/ارائه جزئیات بیشتر از مبتلایان در آمار روزانه واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ چگونه از خطر ابتلا به کووید-۱۹ در امان بمانیم+ پاسخ متخصص بیماری‌های عفونی ۲ عضو کمیسیون آموزش مجلس: کنکور ۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود ۳ هشدار فرماندار زنجان به مجتمع‌های تجاری/ جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در انتظار رانندگان متخلف ۴ دعای عرفه و نماز عید قربان در یک شهرستان استان اصفهان برگزار می‌شود ۵ ورود قرارگاه سازندگی خاتم‌‌ به اکتشافات معدنی / شتاب در استخراج معا‌دن "سرب، روی، آهن، مس، منگنز و کرومیت" ۶ همدان| تأکید جهادگر شهید حسین مهدوی‌آرا بر کمک مؤمنانه/ فقرا و یتیمان را همواره بر خود مقدم سازید ۷ کاشانی‌ها هر خانه را یک حسینیه کنند/ توصیه نسبت به عدم برگزاری مراسمات تجمعی ۸ گزارش| اینترنت و فضای مجازی در خدمت مردم برای "درخانه ماندن" مهمترین اخبار استانها عضو کمیسیون بودجه مجلس: کسری بودجه ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی دولت تا پایان سال؛ استقراض از بانک مرکزی صلاح نیست عضو کمیسیون آموزش مجلس: کنکور ۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود دعای عرفه در استان کرمان در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: با دستگاه‌هایی که مانع افزایش جمعیت شدند برخورد می‌شود مهمترین اخبار تسنیم الفیاض: کمر داعش در عراق شکسته شد/ تجاوزات اسرائیل علیه کشورهای عربی ادامه دارد/ روابط ایران و عراق در بهترین شرایط خود به‌سر می‌برد رهبر معظم انقلاب فردا با مردم سخن خواهند گفت واردات با ارز نیمایی سبب گرانی کالاهای اساسی شد طرح ۲ فوریتی مجلس برای ممنوعیت واردات کالاها از کره جنوبی گزارش| موشک ناشناخته سپاه علیه سامانه شناخته‌شده آمریکا/ سپاه زدن کدام سامانه ضدموشکی را تمرین کرد؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود ویروس کرونا عضو کمیسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۱۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان