Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: بازیکنان تیم ما با صلابت تمرین کرده‌اند و اداره آنها برتری در دیدار با سایپا است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمیدرضا عبداللهی درباره آخرین وضعیت هومن افاضلی سرمربی ماشین‌سازی اظهار داشت: افاضلی دوره نقاهت را پشت سر گذاشته، از بیمارستان نیز مرخص شده و حال عمومی‌اش مساعد است و از این پس در کنار تیم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از بازی با گل‌گهر که شکست خوردیم، آن هم در شرایطی که نه تنها نباید مساوی می کردیم و باید با سه امتیاز از زمین خارج می‌شدیم، در طول هفته با شرایط بهتری تمرین کردیم و بازیکنان با صلابت بودند و حالا آماده مبارزه در بازی بعدی هستند و امیدوارم تلاش آنها همراه با نتیجه هم باشد.

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز ادامه داد: در این دو هفته ای که در تبریز هستیم، پالس‌هایی که داده می‌شود، این است که مالک هر دو تیم تبریزی هر دو را به چشم نگاه می‌کند و هرگز تاکنون برای ماشین‌سازی کم نگذاشته و نخواهد گذاشت که این جای قدردانی دارد. امیدوارم تیم و بازیکنان با موفقیت و جایگاهی که در نهایت رقم می‌خورد، باعث شوند که سطح‌شان در فوتبال ایران بیشتر دیده شود.

عبداللهی درخصوص تیم سایپا گفت: سایپا تیمی ریشه‌دار و قدیمی در فوتبال ایران است که همیشه یکی از تیم‌های خوب ایران بوده است و از یک مربی خوب و بااخلاق و قدیمی‌اش استفاده می‌کند. ابراهیم صادقی سبک خودش را در سایپا اجرایی کرده و تیم او با سبک مخصوصش بازی می‌کند. او شناخت خوبی از تیم و بازیکنانش دارد، ولی بازیکنان تیم ماشین‌سازی با صلابت تمرین کرده‌اند و اراده آنها برتری در این بازی است. ما می‌خواهیم همراه با بازی زیبا، سه امتیاز را نیز کسب کنیم. در فوتبال ایران هرچه زیبا بازی کنید، اما نتیجه نگیرید، این ارزش ندارد؛ مثل بازی با گل‌گهر که سه امتیاز را بر اثر یک اتفاق و یک ضربه ایستگاهی از دست دایم. به هر حال با توکل به خدا و همت و نبوغ و تلاش بازیکنان به دنبال کسب حداکثر امتیاز هستیم.

سرمربی ماشین‌سازی از بیمارستان مرخص شد/ عبور افاضلی از شرایط سخت کرونایی

انتهای پیام/

R1351/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ماشین‌سازی تبریز بیشتر بخوانید... شفیعی: خیلی از جوان‌های سایپا به پیراهن تیم ملی می‌رسند/ برای فصل بعد تصمیمی نگرفته‌ام قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... شفیعی: خیلی از جوان‌های سایپا به پیراهن تیم ملی می‌رسند/ برای فصل بعد تصمیمی نگرفته‌ام واژه های کاربردی مرتبط ماشین‌سازی تبریز پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ سری A| یوونتوس در خانه کالیاری تن به شکست داد/ پیروزی رم در ماراتن گلزنی با تورینو ۲ مهرداد پولادی به تیم دسته‌دومی قطر پیوست ۳ تصویب نحوه سهمیه‌بندی لیگ قهرمانان آسیا در AFC ۴ میراسماعیلی: از خانواده تکواندو و کشتی خواهش می‌کنم به اختلاف ساعی و سوریان دامن نزنند/ خیلی‌ها دوست داشتند کمیسیون را وارد حاشیه کنند ۵ کاوه رضایی در انتظار بازگشت به تیم سابقش ۶ سری A| پیروزی لاتزیو در شب نزدیک شدن ایموبیله به کفش طلای اروپا/ میلان به آسانی از سد سامپدوریا گذشت ۷ سماک: سردار آزمون مثل بنزما و لاکازت است/ او را مهاجمی صبور می‌دانم ۸ تصمیم کادر فنی تیم‌های ملی کشتی برای مسابقات جهانی چیست؟/ انتخاب یا انتصاب؟ مهمترین اخبار ورزشی تصمیم کادر فنی تیم‌های ملی کشتی برای مسابقات جهانی چیست؟/ انتخاب یا انتصاب؟ تصویب نحوه سهمیه‌بندی لیگ قهرمانان آسیا در AFC آمریکا؛ مخالفی که کشتی‌گیرانش در ایام کرونا سرشاخ می‌شوند! نه سردار آزمون از زنیت می‌رود و نه جیوبا مهمترین اخبار تسنیم الفیاض: کمر داعش در عراق شکسته شد/ تجاوزات اسرائیل علیه کشورهای عربی ادامه دارد/ روابط ایران و عراق در بهترین شرایط خود به‌سر می‌برد رهبر معظم انقلاب فردا با مردم سخن خواهند گفت واردات با ارز نیمایی سبب گرانی کالاهای اساسی شد توضیحات وزارت خارجه ایران درباره تحولات اخیر پیرامون روابط تهران-سئول طرح ۲ فوریتی مجلس برای ممنوعیت واردات کالاها از کره جنوبی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز ماشین سازی تبریز ماشین سازی تبریز سه امتیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۱۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا+ برنامه حذفی

شاگردان مجید مرتضایی اولین صعود تاریخ افغانستان به جام ملت‌های فوتسال آسیا را رقم زدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتسال افغانستان که اولین دوره حضور خود در جام ملت‌های آسیا را تجربه می‌کند، از ساعت 17:30 امروز (دوشنبه - به وقت ایران) مقابل تیم ملی بحرین صف‌آرایی کرد و با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد.

افغانستان که با سرمربی ایرانی خود یعنی مجید مرتضایی وارد رقابت‌ها شده‌اند، امتیازات خود را به عدد چهار رساندند و با کویت، حریف امروز ایران به امتیازات برابر رسیدند. با توجه به تساوی افغانستان و کویت در بازی رودررو، تفاضل گل تعیین‌کننده تیم صعودکننده بود که افغانستان با تفاضل گل بهتر، به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد.

تداوم بردهای تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا با شکست کویت

کویت در بازی همزمان، با نتیجه 4 بر صفر مغلوب ایران شد که پیروزی ملی‌پوشان کشورمان در این مسابقه، کمک شایانی به صعود شاگردان مجید مرتضایی کرد.

این دوره از مسابقات جام ملت‌های آسیا، مرحله انتخابی جام جهانی 2024 محسوب می‌شود و چهار تیم نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا راهی جام جهانی خواهند شد. در صورتی که ازبکستان، میزبان جام جهانی به نیمه‌نهایی برسد، AFC بازی‌های دیگری تحت عنوان پلی‌آف برگزار می‌کند تا تیم چهارم راه‌یافته به جام ملت‌های آسیا مشخص شود.

شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا با حذف ژاپن

برنامه دیدارهای مراحل حذفی جام ملت‌های آسیا به شرح زیر است:

چهارشنبه 5 اردیبهشت
بازی شماره 27: تاجیکستان - افغانستان، ساعت 10:30
بازی شماره 28: ایران - قرقیزستان، ساعت 12:30
بازی شماره 25: تایلند - عراق، ساعت 14:30
بازی شماره 26: ازبکستان - ویتنام، ساعت 17:30

جمعه 7 اردیبهشت

نیمه‌نهایی
برنده بازی 25 - برنده بازی 27، ساعت 14:30
برنده بازی 26 - برنده بازی 28، ساعت 17:30

سفال‌منش: تشنه بازی با ژاپن هستیم

پلی‌آف
بازنده دیدار 25 - بازنده دیدار 27، ساعت 10:30
بازنده دیدار 26 - بازنده دیدار 28، ساعت 12:30

یکشنبه 9 اردیبهشت
بازی نهایی پلی‌آف: ساعت 8:30
دیدار رده‌بندی: ساعت 11:30
بازی فینال: ساعت 14:30

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه خصوصی‌ سازی ایران‌ خودرو و سایپا باز می‌ شود؟
  • اوسمار ویرا: فهمیدم استعداد بازی کردن فوتبال ندارم و به دنبال مربی‌گری رفتم / فیلم
  • عکس| مالک جدید پرسپولیس ابهاماتش را شفاف سازی کرد
  • شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟
  • تاریخ سازی افغانستان در جام ملت های فوتسال آسیا
  • شگفتی‌سازی افغانستان در جام ملت‌های آسیا
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا+ برنامه حذفی
  • نگاه‌ها به بازی لغو شده: همه لیگ تکرار می‌خواهند!
  • لیگ دسته اول| برد دراماتیک خیبر و تداوم روند نزولی چادرملو
  • دل مورینیو برای لیگ برتر انگلیس شده است (عکس)