Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: مالک هر دو تیم تبریزی هر دو باشگاه را با یک چشم نگاه می‌کند و برای ماشین‌سازی کم نمی‌گذارد. تاریخ انتشار: 12:05 - 09 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۲۲۰۴

خبرگزاری میزان - حمیدرضا عبداللهی درباره شرایط سلامتی هومن افاضلی اظهار داشت: افاضلی دوران نقاهت بیماری را پشت سر گذاشته و از بیمارستان مرخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
حال عمومی وی خوب است و در کنار تیم حضور دارند و مثل همیشه تیم را هدایت خواهد کرد.

وی در مورد وضعیت ماشین‌سازی گفت: در بازی با گل گهر در دقایق پایانی باختیم در حالی که باید در آن بازی برنده می‌شدیم؛ در طول هفته بازیکنان با شرایط بهتری تمرین کردند و آماده مبارزه برای بازی با سایپا هستیم و امیدوارم تلاش مان همراه با نتیجه باشد.

مربی ماشین سازی تصریح کرد: پالس‌هایی که از بزرگترهای باشگاه دریافت می‌کنیم و صحبت‌هایی که می‌کنند مایه خوشحالی و آرامش تیم است. مالک هر دو تیم تبریزی هر دو باشگاه را با یک چشم نگاه می‌کند و برای ماشین‌سازی کم نمی‌گذارد و این جای قدردانی دارد. امیدوارم با موفقیت و جایگاهی که برای تیم درست می‌کنند سطح بازیکنان و تیم ما بیشتر از قبل در فوتبال دیده شود.

عبدالهی در مورد وضعیت تیم سایپا گفت: سایپا تیمی ریشه‌دار و قدیمی در فوتبال کشورمان است. یکی از تیم‌های خوب ایران بوده و مربی خوب، با اخلاق، وفادار خودش در این فصل استفاده کرده است. صادقی سبک خودش را در سایپا اجرا کرده و فوتبالی صاحب سبک را ارائه می‌کند. شناخت خوبی از بازیکنان و تیم خودش دارد اما در طول هفته ما با صلابت تمرین کرده‌ایم و اراده و میل ما پیروزی در این مسابقه است و امیدوارم همراه با بازی زیبا حداکثر امتیاز را بگیریم.

وی افزود: در فوتبال ایران هرچقدر خوب و زیبا بازی کنی اما بدون نتیجه ارزشی ندارد. مثل بازی با گل گهر که امار بازی حکم به برتری ما می داد اما متاسفانه سه امتیاز بازی را در لحظات آخر بر اثر یک اتفاق و روی یک ضربه ایستگاهی از دست دادیم. با توکل برخدا و نبوغ و تلاش بازیکنان به دنبال گرفتن حداکثر امتیاز هستیم.

بیشتر بخوانید: توضیح افاضلی درباره آخرین وضعیت جسمانی‌اش

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ماشین سازی ماشین سازی تبریز لیگ برتر فوتبال ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۲۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده شناسایی و رفع موانع واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی از شناسایی موانع واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا و رفع تدریجی در وزارت اقتصاد خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم بازیان در خصوص واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا گفت: رویکرد دولت و رئیس جمهور استفاده از ظرفیت‌های غیردولتی و سپردن کار به مردم بویژه در حوزه‌های اقتصادی و در بنگاه‌هایی است که از نظر ماهیت با اراده، سرمایه، مهارت و توانمندی مردم اداره می شوند. مشخصا بنگاه‌هایی که دولت نه تنها سهام مدیریتی بلکه سهام قابل‌توجه و معناداری نیز ندارد.

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی افزود: این سهام‌ باید با لحاظ تمامی جوانب به ذی‌نفعان بنگاه‌ها واگذار شود. برای برون رفت از این شرایط با توجه به امتداد 50 ساله‌ای که دولت به لحاظ داشتن سهام‌ تودلی همواره در مدیریت این شرکت‌ها دخالت داشته باید تدابیر جامع و مانعی اندیشیده شود که خصوصی سازی درباره این موضوع کار کارشناسی انجام می‌دهد.

بازیان ادامه داد: طبق گفته رئیس جمهور، دولت اصل را بر خروج از این نوع مدیریت‌ها گذاشته است. موانعی در این مسیر وجود دارد که باید شناخته و به تدریج و با استفاده از ظرفیت‌های قانونی برداشته شود. اراده این موضوع ایجاد شده و مجموعه‌های مختلف در وزارت اقتصاد آن را در دستور کار قرار داده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • راه خصوصی‌ سازی ایران‌ خودرو و سایپا باز می‌ شود؟
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • وعده شناسایی و رفع موانع واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته یک فوتبال
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است