Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی واجتماعی شهردار تبریز گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک ولایت و به منظور گسترش فرهنگ دینی و معنوی در شهر، امسال نیز برنامه های متنوعی طرح ریزی شده است که با شرایط خاص شیوع بیماری کرونا در جامعه و به جهت جلوگیری از تجمعات در سطح شهر ، بیشتر این برنامه ها در بستر فضای مجازی و یا در فضای باز بارعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین احمد حمیدی  اظهار کرد: معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز  به همین مناسبت برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است که توسط سازمان فرهنگی اجتماعتی ورزشی و مناطق ۱۰گانه شهرداری برگزار خواهد شد.

 حمیدی، با اشاره به اهمیت واقعه غدیر  برای فرهنگ شیعی و ضرورت توجه به این مقوله اظهار داشت: غدیر برای همه نشانی از هویت است و شناخت ما از این واقعه به شناخت معارف ناب اسلامی و دینی کمک خواهد کرد.

معاون فرهنگی و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز گفت: یکی از این برنامه‌ها ویژه برنامه از قربان تا غدیر "غدیر آئینه ظهور" است که توسط گروه فرهنگی آئینی آئینه و با همکاری شهرداری منطقه ۵ تبریز در محل فرهنگسرای فرشته برگزار می شود و با محتواهایی چون شعرخوانی ، مولودی خوانی ، تواشیح، نمایشنامه خوانی ، موشن گرافیک ، نماهنگ ، معرفی کتاب و اجرای خیابانی سرود به مولای متقیان ارادت ورزی خواهد کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز افزود: تولید نماهنگ حماسه"غدیر امتداد ظهور" و رونمایی از این نماهنگ در شب عید غدیر خم و پخش از رسانه ها و شبکه های مجازی و اجرای گروه سرود نسیم ولایت در مجتمع های مسکونی در سطح شهر تبریز و میادین توسط سازمان  فرهنگی اجتماعی و ورزشی از دیگر برنامه های  است که در دهه ولایت و امامت  اجرا می شود.

حمیدی از برگزاری مسابقه بزرگ حفظ خطبه غدیر از کتاب غدیر راه رستگاری  باهمکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی و  بنیاد بین المللی غدیر و شهرداری منطقه یک با اهدای ۱۱۰ جایزه نفیس به  برگزیدگان  خبر داد.

معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز تصریح کرد: مسابقات مختلف فرهنگی وهنری از جمله (مسابقه کتابخوانی از مجموعه  دوجلدی(جریان شناسی تاریخ اسلام، از غدیر تا کربلا، نوشته حجت الاسلام محمدرضا حدادپور جهرمی) ،مسابقه بهترین متن ادبی در مورد زندگی امام علی علیه السلام ،مسابقه بهترین عکس جشن خانگی در مورد دهه امامت و ولایت درفضای مجازی، همایش های تبیینی با  محوریت آموزه های مکتب علوی و نمایشگاه های فرهنگی  و مذهبی با محوریت ارتقای نشاط معنوی و اجتماعی شهروندان با پاسداشت اعیاد اسلامی  و تعظیم شعائر اسلامی با محوریت دهه ولایت در مراکز فرهنگی  شهرداری در این مدت  ویژه عموم شهروندان به صورت مجازی و یا  در مراکز فرهنگی شهرداری با رعایت دستورالعمل های  بهداشتی  برگزار می شود.

حجت الاسلام احمد حمیدی در ادامه  افزود: اجرای جشن بزرگ ولایت در بوستان قرآن ، جشنواره عکس پرچم ایران ، عقد اخوت مجازی ،اجرای نمایش طنز،  پخش فیلم با مضمون غدیر در مراکز فرهنگی و همچنین پخش مجازی فیلم ،نمایشگاه مجازی موبایل خود را علوی کنید با معرفی برنامه ها و نرم افزارهای مذهبی و  طرح مجازی "غزل ارادت" تولید و بارگذاری آلبوم صوتی  از کلیپ ها و سخنرانی های کوتاه،قطعات موسیقی و مداحی از دیگر برنامه های  این دهه در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و معنوی است.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی ، طراحی پوسترهای ولایت و امامت در کلام مقام معظم رهبری و تولید محتوا  انعکاس آن در شبکه های اجتماعی و  تجلیل از همکارانی که سالگرد ازدواجشان، در طول دهه ی ولایت و امامت باشد  را دیگر برنامه دهه ولایت وامامت عنوان کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز با اعلام اینکه بیش از دهها عنوان ویژه برنامه برای دهه مبارک امامت و ولایت در نظر گرفته شده است اظهار امیدواری کرد ویژه برنامه ها ی دهه ولایت وامامت شهرداری تبریز با بهره گیری از بستر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی فرصت بهره مندی هرچه بیشتر از این ایام و همچنین رضایت خاطر شهروندان گرامی را فراهم آورد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز اجتماعی شهرداری تبریز فرهنگی اجتماعی معاون فرهنگی برگزار می شود مراکز فرهنگی ویژه برنامه حجت الاسلام برنامه ها دهه ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۲۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنگین کمان اصفهان فضای مجازی را تسخیر کرد + فیلم | این تصویر زیبا را از چشم‌انداز سی و سه پل ببینید

دریافت 518 KB

به گزارش همشهری آنلاین تصاویر این رنگین کمان از زوایا و مکان‌های مختلف شهر اصفهان به شکل بسیار گسترده‌ای در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

کد خبر 840825 برچسب‌ها خبر مهم میدان نقش جهان استان اصفهان

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل انس با قرآن در پارک غدیر یزد
  • آنهایی که این احکام را خوارج می‌شوند!
  • پیشنهاد رهبر انقلاب برای معادل اصطلاح فضای مجازی
  • ببینید | حرف‌های جنجالی یک روحانی درباره فضای مجازی؛ این افراد خوارج هستند اگر...
  • اعتراض کاربران فضای مجازی به عملکرد نمایندگان کارگران در شورای عالی کار
  • رصد و پایش فضای مجازی در دادگستری آذربایجان غربی
  • سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد یکی از مجموعه‌های پرکار استان است
  • رنگین کمان اصفهان فضای مجازی را تسخیر کرد + فیلم | این تصویر زیبا را از چشم‌انداز سی و سه پل ببینید
  • مسجد جامع یزد میزبان برنامه‌های متعدد فرهنگی، مذهبی و اجتماعی
  • پخت و توزیع نان صلواتی در میدان امام علی (ع) اصفهان