Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@17:23:00 GMT

لبنان برای نخستین بار در لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۲۶۶۸

لبنان برای نخستین بار در لیگ قهرمانان آسیا

بعد از قهرمانی نماینده لبنان در AFC کاپ برای نخستین بار این کشور می تواند شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از elsport، تیم العهد لبنان توانست قهرمانی در AFC کاپ را در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ به دست آورد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت که به خاطر قهرمانی تیم لبنانی یک نیم سهمیه به این کشور در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب نماینده لبنان اگر می خواهد که برای نخستین بار لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند باید در مرحله پلی آف به میدان رود و در صورت پیروزی راهی مرحله گروهی می شود.

این برای نخستین بار در تاریخ لبنان بود که یک تیم از این کشور توانست قهرمانی در AFC کاپ را به دست آورد و این شانس را خواهد داشت که برای نخستین بار هم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليگ قهرمانان آسيا لیگ قهرمانان آسیا برای نخستین بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۲۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه به بایرن: وضع‌تان از شرایط توخل معلوم است

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا روبروی آرسنال به میدان برود و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی در این بازی راهی مرحله نیمه نهایی شود. 

شاگردان توماس توخل این هفته شاهد جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا بودند و پس از بیشتر از یک دهه نتوانستند از عنوان قهرمانی‌شان در این مسابقات دفاع کنند اما هنوز این فرصت را دارند که جام قهرمانی لیگ قهرمانان را با خود به خانه ببرند. 

کان در اولین گفتگوی رسمی‌اش با روزنامه بیلد پس از اخراج از بایرن گفت:« وقتی یکی از برترین رمبیان اروپا که تیمی پر از ستاره‌های دشوار در پاریس را به فینال لیگ قهرمانان رساند و با چلسی قهرمانی این مسابقات شد، مجبور است با مشکلات زیادی در مونیخ روبرو شود، مشخص است که شرایط به چه صورت است. 

لورکوزن فصل بسیار خوبی را در بوندسلیگا داشت و آنها روند پیروزی باورنکردنی را ثبت کردند. باید توجه داشت که تیم قهرمان بهترین عملکرد قرنش را به ثبت رساند. این تنها راه بیرون راندن بایرن از تاج و تخت قهرمانی بود. در اروپا شرایط متفاوت است و هنوز شانس هنوز در بین چهار تیم برتر وجود دارد. 

برای بازی برابر آرسنال هیجان دارم. هنوز هم هوادار بایرن هستم و همیشه هم همینطور خواهد بود. من دیگر کارها را به صورت روزانه پیگیری نمی‌کنم و تمرکزم روی مسائل دیگر است و بسیار سفر می‌کنم. اما هر زمان که ممکن باشد، بازی‌ها را تماشا خواهم کرد.»

دیگر خبرها

  • سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • لیگ قهرمانان آسیا| برتری پُرگل العین برابر الهلال
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا/ العین رکورد تاریخی الهلال را شکست
  • لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق
  • طعنه به بایرن: وضع‌تان از شرایط توخل معلوم است
  • تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا
  • فرمول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • چهار نشان رنگارنگ سهم فرنگی کاران ایران از نخستین روز قهرمانی آسیا