Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای تخصصی آموزشی و تحصیلات تکمیلی استان هرمزگان گفت: آزمون جامع دکتری تخصصی نیمسال دوم سال 99-98 در قالب طرح تعاون با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرعباس، آتسا پارساپور صبح امروز در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس درباره برگزاری آزمون جامع دکتری تخصصی نیمسال دوم سال 99-98 اظهار کرد: این آزمون مطابق بخشنامه سازمان مرکزی با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در واحدهای دانشگاهی سراسر استان هرمزگان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا و تصمیم اتخاذشده توسط سازمان مرکزی، واحدهای دانشگاهی استان هرمزگان شامل واحدهای دانشگاهی میناب، رودان، بندرجاسک، پارسیان، بندرلنگه و حاجی‌آباد در هفته جاری میزبان 44 دانشجوی متقاضی شرکت در طرح تعاون آزمون جامع دکتری بوده‌اند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس اضافه کرد: از مجموع ۳۱۲ دانشجوی دکتری تخصصی استان هرمزگان که مجاز به شرکت در آزمون جامع نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ بودند، ۴۲ درصد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس، ۸۸ درصد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم و ۷۵ درصد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل کیش متقاضی شرکت در آزمون در محل سکونت خود هستند.

پارساپور خاطرنشان کرد: بخش کتبی این آزمون در واحدهای دانشگاهی بندرعباس و قشم برگزار شده و در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل کیش نیز این آزمون در روزهای ۲۰ و ۲۱ مردادماه برگزار خواهد شد. بخش شفاهی این آزمون نیز از طریق سامانه دان یا دیگر سامانه‌ها آموزشی که از طریق مسئولان دانشگاهی به اطلاع دانشجو خواهد رسید به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/4121/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس آزمون جامع دکتری طرح تعاون واحدهای دانشگاهی آزمون جامع دکتری نیمسال دوم سال استان هرمزگان دکتری تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۲۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان آزمون سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی

حامد خراسانی معاون امور آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور آزمون سراسری اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با حضور یک‌هزار و ۴۶۸ داوطلب در دودانشکده پزشکی و دانشکده مهارت و کارآفرینی در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت‌ماه سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد روز پنج‌شنبه میزبان ۸۶۱ داوطلب در دو رشته علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی است که از این تعداد ۵۰۵ داوطلب خانم و مابقی آقا هستند.

معاون امور آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد افزود: روز جمعه نیز ۶۰۷ داوطلب خانم رشته علوم تجربی در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد در ماراتن کنکور سراسری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

خراسانی تبیین کرد: آزمون سراسری علوم انسانی، ریاضی و فنی و تجربی در شیفت صبح روز‌های ۵ شنبه و جمعه رأس ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود که در‌ب‌های حوزه‌های امتحانی رأس ۷:۳۰ بسته خواهد شد که لازم است داوطلبان نیم ساعت قبل از بسته شدن در‌های حوزه‌های آزمون در محل دانشگاه حضور داشته باشند؛ چراکه از ورود داوطلبان پس از بسته شدن در حوزه‌های امتحانی ممانعت خواهد شد.

وی با تأکید بر داشتن کارت شناسایی معتبر برای ورود به حوزه آزمون متذکر شد: هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی مربوط، اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مداد تراش، مداد پاکن و یک سنجاق یا سوزن همراه داشته باشد و از آوردن هرگونه وسایل اضافی از جمله کیف دستی، دستگاه‌های الکترونیکی (تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند و...)، ماشین حساب و یادداشت خودداری کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان آزمون سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • دانشگاه آزاد نور میزبان یک‌هزار و ۳۷۸ داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • اقدام مهم مراجع تصمیم‌ساز برای رفع مشکلات ایثارگران