Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@23:00:45 GMT

گوندوگان: بدون آگوئرو هم رئال را شکست می دهیم

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۲۹۲۰

گوندوگان: بدون آگوئرو هم رئال را شکست می دهیم

ایلکای گوندوگان ستاره منچسترسیتی می‌گوید این تیم حتی بدون سرخیو آگوئرو هم می‌تواند از پس رئال مادرید برآید.

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به تایید پپ گواردیولا مبنی بر اینکه سرخیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی به دلیل مصدومیت قادر به حضور در دیدار این تیم مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان نخواهد بود، ایلکای گوندوگان ستاره آلمانی و ترک تبار سیتی می‌گوید این تیم حتی بدون آگوئرو هم می‌تواند از پس رئال مادرید برآید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

آگوئرو که روز 22 ژوئن در جریان پیروزی 5-0 سیتی مقابل برایتون از ناحیه زانو آسیب دیده و سپس تحت عمل جراحی قرار گرفته بود این روزها دوران بهبود را پشت سر می گذارد. با اینکه او حالا تمرینات بدنسازی را هم از سر گرفته و امیدهایی به حضورش در مقابل رئال وجود داشت ولی گواردیولا دیروز تایید کرد که آگوئرو در مقابل شاگردان زیدان غایب خواهد بود.

 

 

گوندوگان در مصاحبه با وبسایت رسمی منچسترسیتی گفت: " اینکه سرخیو را در بازی مقابل رئال در اختیار نداریم خیلی ناراحت کننده است. برای او آرزوی بهبود سریع داریم تا هر چه زودتر به ترکیب تیم برگردد چون سرخیو برای ما بازیکن خیلی مهمی است".

 

ستاره آلمانی سیتی در ادامه گفت: "ما باید با مصدومیتها کنار بیائیم همانطور که در طول فصل هم با مصدومیت آیمریک لاپورت کنار آمدیم. حالا وضعیت سرخیو هم مشابه است. من شک ندارم که بدون او هم می توانیم از پس رئال برآییم".

 

 

منچستر سیتی سرخیو آگوئرو ایلکای گوندوگان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی سرخیو آگوئرو ایلکای گوندوگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۲۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟

ژاوی هرناندس قاطعانه گفته که تصمیمش را تغییر نخواهد داد و فراتر از پیامدهای مالی حذف از لیگ قهرمانان اروپا، این شکست می‌تواند خروج او را سرعت ببخشد. در حالی که مقامات بارسلونا در هفته‌های اخیر سخت تلاش می‌کردند او را متقاعد به ماندن کنند، شکست مقابل پاری‌سن‌ژرمن می‌تواند او را زودتر از موعد نیز از باشگاه دور کند.

به نقل از روزنامه آاس، شکست در ال‌کلاسیکو مقابل رئال مادرید می‌تواند باعث جدایی زودهنگام ژاوی شود، و بارسلونا ممکن است تصمیم بگیرد برنامه جانشینی او را تسریع بخشد. رافائل مارکس، سرمربی بارسا اتلتیک، محبوب‌ترین گزینه برای هدایت بارسلونا است، زیرا بلوگرانا بودجه لازم برای جذب یک مربی برجسته‌تر را ندارد.

رلوو نیز معتقد است که پایان دوران ژاوی در بارسلونا فرا رسیده و به گفته‌های ژاوی مبنی اینکه اگر بارسلونا جامی نبرد از باشگاه خواهد رفت، اشاره می‌کند. همه در تلاش بودند تا ژاوی را راضی به ماندن کنند اما حذف از لیگ قهرمانان اروپا خط پایانی بر همه چیز بود.

سرمربی جوان بارسلونا بارها اشاره کرده که از عدم احترام رسانه‌ها و عدم قدردانی از دستاوردهای او به همراه فشار زیادی که این شغل در پی دارد ناراضی است و قصد کناره‌گیری دارد. شکست مقابل پی‌اس‌جی بیشتر ناامیدکننده بود تا فاجعه. در صورتی که اگر برنده می‌شد اعتباری که در بین هواداران و مقامات پیدا می‌کرد به شدت بالا می‌رفت و مطمئنا تلاش برای نگه داشتنش در باشگاه افزوده می‌شد.

این خبر در حالی منتشر شده که یکشنبه هفته آینده بارسلونا در ال‌کلاسیکو باید مقابل رئال‌مادرید قرار بگیرد.

 

دیگر خبرها

  • گواردیولا پس از شکست مقابل رئال مادرید علاقه‌ای به صحبت کردن در مورد بازی دفاعی حریف ندارد! (زیرنویس فارسی)
  • واکنش سرخیو آگوئرو به ضربات پنالتی دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • آرتتا راه حذف سیتی را به رئال نشان داد
  • آنچلوتی: تنها راه حذف سیتی همین بود
  • کارلو آنچلوتی: گواردیولا «جنتلمن» بود مثل همیشه
  • گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم
  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • فوتبال از دریچه فان؛
  • دودستگی در بارسلونا با حمله تند گوندوگان
  • ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟