Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالحمید شیخی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار داشت: همزمان با دهه مبارک امامت و ولایت و به منظور گسترش فرهنگ دینی و معنوی در جامعه امسال نیز برنامه‌های متنوع و گسترده‌ای توسط ستاد برگزاری مراسم دهه امامت و ولایت در سطح شهرستان گناوه تدارک دیده شده است.

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر شهرستان گناوه افزود: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت مردم برنامه‌ها با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و تعداد معدود و با همکاری ادارات و نهادها برگزار و از صفحات و فضای مجازی در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در دهه امامت و ولایت امسال حدود ۵۰ ویژه برنامه از سوی ستاد مراسم دهه امامت و ولایت در شهرستان گناوه تدارک دیده شده است که این برنامه‌ها با برپایی دعای پرفیض عرفه آغاز و تا پایان این دهه مبارک ادامه دارد.

شیخی بیان کرد: پرچم سبز علوی همزمان با آغاز دهه امامت و ولایت توسط شهرداری بندر گناوه، بنیاد غدیر، پایگاه‌های بسیج و هیئت‌های مذهبی در ساحل این بندر به اهتزاز درخواهد آمد.

وی تصریح کرد: آذین بندی شهر و حومه، مسابقات شمیم ولایت و نقاشی غدیر (ویژه بزرگسالان و نوجوانان)،سخنرانی، مدیحه سرایی و مسابقه، جشن ولایت علوی و اکمال دین نبوی به صورت مجازی، ذبح قربانی و توزیع بین نیازمندان با رعایت نکات بهداشتی، همایش به سوی غدیر از برنامه‌های این دهه مبارک است.

وی اضافه کرد: مسابقه خطبه خوانی غدیر، جشن ولادت امام موسی کاظم (ع)، مسابقه قرآنی ویژه خواهران، برپایی ایستگاه سلامت سه شنبه‌های مهدوی در بیمارستان امیرالمومنین (ع)،ایستگاه غدیر و سلامت، جشن ولادت امام هادی (ع) اجرای سرود خیابانی، غبارروبی گلزار شهدا، جشن بزرگ سادات، نورافشانی، تجلیل از سادات، تجلیل از خبرنگاران فعال به مناسبت روز خبرنگار، جشن محله غدیری، کاروان شادی، کاروان موتوری و خودرویی غدیری و جشن مباهله و محفل انسی با قرآن برنامه‌های محوری دهه امامت و ولایت در شهرستان گناوه خواهند بود.

کد خبر 4986945

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه دهه امامت و ولایت ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد اقامه نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا عید سعید قربان ازدواج بیرجند ماه محرم کرمانشاه دهه امامت و ولایت شهرستان گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۳۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد / ماجرا چیست؟

آفتاب‌‌نیوز :

محمود قربانزاده اظهار کرد: طی روز‌های گذشته تصاویری ‏از کشف و ضبط گوشت خر از یک خودرو در محور نیشابور به مشهد در فضای مجازی منتشر شده است که لاشه کامل تعدادی از این حیوان در حال حمل به مشهد است.

وی با اشاره به انتشار این تصاویر در فضای مجازی گفت: این خبر مربوط به چندماه گذشته است که با متخلفان برخورد قانونی انجام شده و در روز‌ها و هفته‌های اخیر چنین محموله‌ای کشف و ضبط نشده است.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی با اشاره به تعطیلات نوروز و حضور زائران در مشهد گفت: بازرسان اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی به صورت روزانه از محل‌های عرضه و پخت گوشت نظارت می‌کنند و پلمب چند واحد صنفی به دلیل عرضه گوشت حیوانات تک سمی در مشهد، نتیجه تشدید نظارت‌ها در هفته‌های اخیر بوده و جای نگرانی نیست.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • حمل گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد / ماجرا چیست؟
  • برگزاری محفل انس با قرآن در پارک غدیر یزد
  • آنهایی که این احکام را خوارج می‌شوند!
  • پیشنهاد رهبر انقلاب برای معادل اصطلاح فضای مجازی
  • ببینید | حرف‌های جنجالی یک روحانی درباره فضای مجازی؛ این افراد خوارج هستند اگر...
  • برگزاری مراسم شب قدر در بیش از ۹۵ مسجد شهرستان بهار
  • ۴۱ متهم فضای مجازی اردستان به مراجع قضایی معرفی شدند
  • فضای مجازی شکارچی متخلف را لو داد
  • رصد و پایش فضای مجازی در دادگستری آذربایجان غربی
  • رنگین کمان اصفهان فضای مجازی را تسخیر کرد + فیلم | این تصویر زیبا را از چشم‌انداز سی و سه پل ببینید