Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقر نوبخت ظهر پنجشنبه در دومین روز از سفر خود به استان فارس پس از حضور در مراسم اغاز عملیات اجرایی خط ۳ مترو شیراز، وارد شهر صدرا شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در شهر صدرا نیز علاوه بر افتتاح فاز نخست دانشگاه صنعتی شیراز به بازدید از بیمارستان بزرگ پیوند اعضا نیز رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوبخت در این بازدید از روند توسعه‌ای و توانایی این بیمارستان در خدمات رسانی به مردم استان فارس و استان‌های همجوار مطلع شد.

معاون رئیس جمهور همچنین در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکن محرومان در شهر صدرا نیز شرکت کرد.

کد خبر 4986986

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدباقر نوبخت شیراز سازمان برنامه و بودجه ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد اقامه نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا عید سعید قربان ازدواج بیرجند ماه محرم کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۳۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبوسی رئیس امارات متحده در یک مراسم رسمی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 16 تصاویری از شیخ محمد بن زاید رئیس امارات متحده عربی که اقدام به بوسیدن دست مرد سالخورده‌ای در حین تجلیل از او می‌کند در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است. این کلیپ در حال پخش نشان می‌دهد که شیخ محمد بن زاید در حال تجلیل از سعید نصیب پالمر المنصوری که در مراسم اهدای جوایز ابوظبی روی ویلچر نشسته بود و با او صحبت می‌کند دست این پیرمرد را می‌بوسد که منجر به غافلگیری او می‌شود. جایزه ابوظبی در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: المنصوری الگوی انفاق، کار خیریه و شهروندی خوب است و یکی از برجسته‌ترین کمک‌های او حمایت در زمینه آموزش در منطقه الوثبه است. ۳۰ سال، تبدیل شدن به الگویی برای نسل‌هایی که هنوز تشویق و حمایت او از آن‌ها در تحصیل و خدمت به ملت را به یاد دارند. این تصاویر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • رئیسی: پیوند های عمیق اعتقادی و دینی دو ملت ایران و پاکستان ناگسستنی است/ تاکید بر مواضع مشترک
  • مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند
  • مراسم استقبال رسمی از رئیس جمهور در پاکستان
  • دستبوسی رئیس امارات متحده در یک مراسم رسمی
  • عملیات اجرایی ساخت مسکن کارکنان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری ۵۰ درصد افزایش می‌یابد
  • مردمی سازی سلامت و سلامت خانواده شعار هفته سلامت