Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دادستان کرمان گفت: متهمان پرونده فساد اداری اداره کل غله استان کرمان در بازداشت بوده و پرونده در حال بررسی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، دهم خرداد‌ماه سال جاری بود که یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان از دستگیری مدیرکل غله استان کرمان و معاون این اداره به اتهام فساد اداری و اخذ رشوه خبر داد و در این خبر اظهار داشت: در پی رصد و گزارشات واصله به اداره کل اطلاعات استان کرمان مبنی بر فساد اداری در یکی از ادارات کل استان کرمان و ارزیابی و صحت گزارشات و رصد اطلاعاتی با هماهنگی و دستور قضایی توسط بازپرس ویژه و تکمیل تحقیقات؛ مدیرکل مذکور به همراهی معاون این اداره دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در تاریخ 27 خرداد‌ماه در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمان، در تشریح آخرین وضعیت پرونده دستگیری مدیرکل شرکت غله استان کرمان و معاون وی به اتهام فساد اداری و اخذ رشوه اظهار داشت: پرونده در حال تحقیقات و بررسی است و متهمان در بازداشت هستند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه بازجویی از آنها در حال انجام است و موارد تازه‌ای از این پرونده کشف شده است افزود: یکسری افراد جدید به متهمان اضافه شدند و متهمان جدید دستگیر شده خارج از سیستم اداری دولتی هستند.

به گزارش تسنیم محمد‌جواد فدائی استاندار کرمان به فاصله سه روز بعد در واکنش به خبر دستگیری مدیرکل غله استان کرمان و معاون این اداره به اتهام فساد اداری و اخذ رشوه در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمان، تصریح کرد: با هر گونه فساد اداری و تخلف و اقدامات خلاف قانون به شدت مخالف هستیم و اعتقاد داریم که باید با این موارد برخورد جدی شده و اقدامات انجام شده در استان کرمان نیز که منجر به دستگیری یکی از مدیران استان شد در همین راستا بوده است.

وی با تاکید بر اینکه با هر گونه اقدام خلاف قانون برخورد جدی می‌شود و این تخلفات هیچ گونه توجیهی ندارد با حمایت جدی از هر گونه مقابله با مفاسد اقتصادی در استان کرمان گفت: دستگاه‌های نظارتی در راستای منافع مردم و‌ کشور با هیچ کس در هیچ جایگاهی تعارف ندارند.

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در واکنشی مبارزه با فساد را یکی از راهکار اساسی اعتمادسازی مجدد مردم به حاکمیت دانست و اظهار داشت: در راستای مبارزه با فساد اقتصادی در کشور هیچ محدودیت سیاسی و رانتی نباید وجود داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه در مبارزه با فساد اقتصادی نسبت‌های فامیلی با اشخاص چون آقازادگی، برادری و برادرزادگی، دامادی، خواهری و ... نباید ملاک باشد افزود: قوه قضائیه برای مسئولان فاسد مجازات‌های سنگینی اعمال کند.

جزئیات تازه از پرونده دستگیری یکی از مدیران کل استان کرمان؛ متهمان جدید خارج از سیستم اداری هستندواکنش استاندار کرمان به دستگیری یکی از مدیران ‌به اتهام فساد اداری؛ این تخلفات هیچ گونه توجیهی نداردواکنش امام‌جمعه کرمان به دستگیری یکی از مدیران کل/"با فساد اداری باید قاطعانه برخورد شود"

به گزارش تسنیم حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در واکنش به انتشار خبر دستگیری مدیرکل غله استان کرمان و معاون این اداره به اتهام فساد اداری و اخذ رشوه عنوان کرد: مدیر یک دستگاه در برابر نظام اسلامی و انقلاب اسلامی که خون هزاران شهید برای آن تقدیم شده است، مسئولیت بسیار سنگینی دارد.

وی با بیان اینکه فساد اداری در هر رده‌ای برای کشور سم است گفت: با فساد اداری در کشور باید با جدیت و به‌صورت قاطع برخورد شود و از دستگاه‌های نظارتی و قضایی استان کرمان درخواست داریم با کوچکترین تخلفی که منجر به فساد اداری و اقتصادی در دستگاه‌های اجرایی می‌شود برخورد قاطع کنند.

نتیجه برخوردهای با فساد اداری باید توسط دستگاه قضایی برای مردم بیان شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با تاکید بر اینکه نتیجه برخوردهای با فساد اداری باید توسط دستگاه قضایی برای مردم بیان شود خاطر‌نشان کرد: البته شاید برای رسیدگی به یک پرونده قضایی در حوزه فساد اداری نیازمند بررسی دقیق و صبر و حوصله باشد اما همه مردم در نظام اسلامی مدافع اجرای عدالت و حق در جامعه هستند و از قوه قضائیه در اجرای عدالت حمایت می‌کنند.

حجت‌الاسلام مهدی عربپور خطیب جمعه کرمان و رئیس شورای نیروهای ولائی استان کرمان نیز روز شنبه 4 مرداد‌ماه در نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با اعضای این شورا بر برطرف کردن مشکلات اقتصادی و مبارزه با کانون‌های فساد در کشور و استان تاکید کرد و گفت: نمایندگان مجلس به تصویب قوانین لازم و ضروری برای برطرف کردن مشکلات مردم و نظارت بر قوانین و عملکرد دستگاه‌های اجرایی توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش تسنیم با وجود گذشت حدود دو ماه از انتشار خبر دستگیری مدیرکل غله استان کرمان و معاون این اداره به اتهام فساد اداری و اخذ رشوه دادخدا سالاری دادستان کرمان از تحقیقات و بررسی بیشتر ابعاد این پرونده خبر می‌دهد.

پیش از این دادستان کرمان در گفت‌و‌گویی عنوان کرد: پس از بازرسی از منزل نامبرده 37 قطعه سکه طلا تمام بهار آزادی که از طریق نامشروع و ارتشاع کسب شده بود کشف شد و این سکه‌ها در داخل یک اسباب بازی داخل منزل وی جاسازی شده بودند.

سالاری با بیان اینکه 25 میلیون تومان کارت هدیه نیز که رشوه گرفته شده بود در محل خانه متهم توقیف شد گفت: یک باب منزل مسکونی که در پنج طبقه بنا احداث شده نیز توقیف شده است.

دادستان کرمان از تحت تعقیب قرارگرفتن 4 نفر در ارتباط با این پرونده خبرداد و گفت: تحقیقات همچنان ادامه دارد.

دادخدا سالاری دادستان کرمان امروز بعد از جلسه شورای اداری استان کرمان در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به آخرین وضعیت پرونده فساد اداری اداره کل غله استان کرمان گفت: در حال حاضر متهمان در بازداشت قرار دارند و پروند در حال بررسی است.

دادستان عممی و انقلاب مرکز استان کرمان افزود: به زودی جزئیات جدیدی از این پرونده اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/511/س

R7860/P/S6,67/CT12 واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان بیشتر بخوانید... آخرین جزئیات پرونده فساد اداری و اخذ رشوه یکی از مدیران‌کل کرمان؛ ۴ نفر تحت تعقیب هستند مدیرکل غله استان کرمان به اتهام فساد اداری و اخذ رشوه دستگیر شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آخرین جزئیات پرونده فساد اداری و اخذ رشوه یکی از مدیران‌کل کرمان؛ ۴ نفر تحت تعقیب هستند مدیرکل غله استان کرمان به اتهام فساد اداری و اخذ رشوه دستگیر شد واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ عضو کمیسیون آموزش مجلس: کنکور ۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود ۲ چگونه از خطر ابتلا به کووید-۱۹ در امان بمانیم+ پاسخ متخصص بیماری‌های عفونی ۳ واردات با ارز نیمایی سبب گرانی کالاهای اساسی شد ۴ مدرس‌خیابانی: افزایش صادرات غیرنفتی از راهکارهای جهش تولید است ۵ دعای عرفه در استان کرمان در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود ۶ ورود قرارگاه سازندگی خاتم‌‌ به اکتشافات معدنی / شتاب در استخراج معا‌دن "سرب، روی، آهن، مس، منگنز و کرومیت" ۷ دعای عرفه و نماز عید قربان در یک شهرستان استان اصفهان برگزار می‌شود ۸ گزارش میدانی خبرنگار تسنیم از آتش‌سوزی تانکرهای حمل سوخت در کرمانشاه به همراه جزئیات و علت حادثه +‌ فیلم مهمترین اخبار استانها لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم دعای عرفه حرم مطهر رضوی + فیلم ۵۰ درصد هزینه ساخت خط ۳ مترو شیراز توسط دولت پرداخت می‌شود نماینده بروجرد در مجلس: ساماندهی صندوق‌های بازنشستگی و تأمین اجتماعی باید به نتیجه برسد وسعت دریاچه ارومیه کوچکتر شد مهمترین اخبار تسنیم روحانی: اعتراف می‌کنم هنوز مشکلاتی در راه تولید داریم رهبر معظم انقلاب فردا با مردم سخن خواهند گفت وزارت خارجه ایران خواستار آتش‌بس دائمی در افغانستان شد وزیر خارجه لبنان: طی دو روز آینده شکایت از اسرائیل را تقدیم شورای امنیت می‌کنیم وزارت خارجه: دعوی ایران علیه بانک‌های مختلف کره‌ای در دست پیگیری است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان دستگیری یکی از مدیران پرونده فساد اداری یکی از مدیران کل استان کرمان استان کرمان دادستان کرمان فساد اداری دستگیر شد اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۳۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ نفر دیگر در پرونده فساد شهرک صنعتی و شرکت عمران پرند

محمد یوسف‌وند در گفتگو با خبرنگار مهر از دستگیری یکی از مدیران سابق شرکت خدماتی خصوصی فاز یک شهرک صنعتی پرند و دو پیمانکار بانفوذ شرکت عمران پرند به اتهامات مالی خبر داد.

وی اظهار کرد: در ادامه مبارزه با تخلفات مالی و پرونده‌های قبلی، طی روزهای اخیر یکی از مدیران سابق شرکت خدماتی غیر دولتی فاز یک شهرک صنعتی پرند به اتهام تخلفات مالی و سو استفاده از موقعیت خود دستگیر و روانه زندان شد.

دادستان عمومی و انقلاب رباط کریم در ادامه گفت: به دنبال پرونده‌های تخلفات مالی و دستگیری مدیرعامل سابق شرکت عمران دو نفر از مهم‌ترین و بانفوذترین پیمانکاران شرکت عمران پرند به علت اتهامات مالی نیز دستگیر و روانه زندان شدند.

یوسف‌وند در ادامه گفت: پرونده تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد و احتمال دستگیری‌های جدید هم دور از انتظار نیست.

بر اساس این گزارش، در سال گذشته و در پی مبارزه دستگاه قضائی با فساد، بیش از ۲۰ مدیر و کارمند در رباط کریم و پرند دستگیر شدند.

کد خبر 6082400

دیگر خبرها

  • «هفت سراژدها» و معمای چند مجهولی فساد
  • صدور حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال
  • اگر فساد از بالا خشک نشود، جواب گرفتن سخت است
  • دستگیری ۳ نفر دیگر در پرونده فساد شهرک صنعتی و شرکت عمران پرند
  • حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
  • حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» صادر شد 
  • حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی الماس‌مال کرمان صادر شد
  • (ویدئو) رئیس آژانس مبارزه با فساد به اتهام فساد بازداشت شد
  • بزرگداشت روز اسرای فلسطینی در کرانه باختری
  • متعهد به از بین بردن فساد اداری هستیم