Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلمان شهبازی بازیکن سابق تیم فوتبال شهرداری یاسوج در راستای بهینه سازی مصرف برق به پویش #به_وقت_روشنایی پیوسته و از آن حمایت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس، با گرم شدن هوا به خصوص در مناطق گرمسیری و افزایش میزان برق در استان های جنوبی کشور بیشتر چهره های شاخص از جمله بازیگران و فوتبالیست های کشور به پویش ملی#به_وقت_روشنایی به منظور صرفه‌جویی در مصرف برق شکل گرفته است پیوستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پویش مردم را به خاموش کردن 15 دقیقه کولر منزل در ساعت پیک مصرف برق تشویق می کند و اگر این کار انجام شود ثمرات بسیار زیادی خواهد داشت و حدود 10 میلیون تومان صرفه اقتصادی خواهد داشت.

سلمان شهبازی از چهره های جوان فوتبال کشور و از بازیکنان اسبق لیگ برتر و دسته اول کشور به پویش ملی#به_وقت_روشنایی پیوست و از همه شهروندان را به این پویش ملی دعوت کرد.

وی افزود: ایران از لحاظ مصرق انرژی نسبت به کشورهای امریکای شمالی و افریقا ،خاورمیانه بیشترین مصرف انرژی را دارا است به طوری که  متوسط مصرف در سال چیزی حدود ۲میلیون دلار می باشد.

این بازیکن سابق لیگ برتر کشور تصریح کرد: پس با مصرف درست کمک شایانی به آینده کشور می شود برای مثال اگر کولر به مدت ۱۵ دقیقه در طول روز خاموش شود ویا  در زمان اوج مصرف درجه کولر را بین ۲۴ تا۲۶ درجه قرار دهید  کمک بسیار بزرگی برای مصرف  انرژی د ر کشور می شود.

شهبازی گفت: استفاده  لامپ کم مصرف روش مفیدی برای کاهش هزینه و مصرف خانوار ها است پس برای درست مصرف کردن شب را برای همگان روشن نگه داریم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: وقت روشنایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۳۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی

مدیران اینتر دو هفته دیگر برنامه ریزی برای نقل و انتقالات تابستانی را آغاز می کنند

طرفداری | اینتر می خواهد با جذب یاشوا زیرکزی، مهاجم هلندی بولونیا و یا آلبرت گودموندسون، مهاجم ایسلندی جنوا خط حمله خود را تقویت کند. 

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، اینتر پس از توافق با مهدی طارمی و پیوتر زیلینسکی برای انتقال آزاد، قصد دارد انجام یک سرمایه گذاری مهم برای تقویت خط حمله تیم تحت هدایت سیمونه اینزاگی را دارد. حدود 2 هفته دیگر مدیران نراتزوری به منظور برنامه ریزی فصل بعد و صحبت در مورد اهداف نقل و انتقالاتی با سیمونه اینزاگی دیدار خواهند کرد. اینتر می خواهد فصل آینده دوباره فاتح اسکودتو شود و علاوه بر این در لیگ قهرمانان اروپا و همچنین جام باشگاه های جهان که تابستان سال آینده برگزار می شود، حرفی برای گفتن داشته باشد. سیمونه اینزاگی پس از دربی دلامادونینا به خبرنگاران گفته بود:

ما در بازار نقل و انتقالات محدودیت هایی داریم اما شاید بتوانیم بر آنها غلبه کنیم.

اینتر علاوه بر آلبرت گودموندسون از جنوا، به جذب یاشوا زیرکزی از بولونیا نیز علاقه مند است. بولونیا قیمت اولیه زیرکزی را 70 میلیون یورو اعلام کرده و نراتزوری برای خرید او روی درآمد حاصل از فروش برخی بازیکنانش (به ویژه والنتین کاربونی که در ژانویه پیشنهاد 20 میلیون یورویی فیورنتینا برای او رد شده بود) و همچنین درآمد جام باشگاه های جهان حساب می کند. میلان نیز به این مهاجم 22 ساله علاقه دارد اما روسونری ارزش او را 50 میلیون یورو می داند. گودموندسون نیز 30 میلیون یورو قیمت دارد و اینتر به جذب او به صورت قرضی با بند خرید اجباری می اندیشد (به مانند انتقال سال قبل داویده فراتزی). گفتنی است زیرکزی در هفته ها و ماه های اخیر به تیم هایی مثل یوونتوس، آرسنال و منچستریونایتد نیز لینک شده بود. 

گزارش گاتزتا از تمایل اینتر برای جذب یکی از بین گودموندسون و زیرکزی

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی
  • سرقت بیش از ۸۰ کیلومتر کابل برق در سراوان
  • همایش پویش حامیان آب در گلپایگان
  • پیوستن دانش‌آموزان تفت به پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»
  • جزییات پویش های شهرداری تهران در نوروز و ماه رمضان | وقتی جشن‌های بزرگ برای کودکان و نوجوانان برگزار شد
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان