Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها- شهردار شیراز از اتمام حفاری خط ۳ مترو شیراز تا پایان سال آینده خبر داد و گفت: خط ۲ مترو شیراز با ۳ ایستگاه تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز ، حیدر اسکند پور پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی "خط 3" مترو شیراز اظهار داشت: در شیراز عملیات اجرایی خط یک و دو مترو به صورت همزمان در حال اجرا است که خط یک در مراحل پایانی است و ایستگاه بیستم آن آماده افتتاح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با بیان اینکه برنامه ما این است که تا پایان سال خط 2 را با 3 ایستگاه به بهره‌برداری برسانیم، افزود: خط 2 مترو شیراز الان شرایط بسیار مطلوبی دارد که ما در سال گذشته یک رکورد را ثبت کردیم 6.5 کیلومتر حفاری در خط دو انجام شد و بلافاصله ریل گذاری را در خط 2 شروع شد.

شهردار شیراز گفت: در سفر آقای جهانگیری در سال 97 ما قول دادیم که در صورتی که دو فقره اوراق مشارکت هر کدام به ارزش 600 میلیارد تومان تامین شود در پایان این دولت خط 2 را به پایان برسانیم که 600 میلیارد سال 97 تامین شد و نتایج آن را در سال 98 و در پیشرفت جدی پروژه دیدیم.

وی افزود: اما متاسفانه بخش دوم 600 میلیارد در سال 98 با وجود اینکه همه مقدماتش فراهم شد به صورت کامل تامین نشد و در آخرین روزها این 600 میلیارد تومان به 300 میلیارد تومان تقلیل پیدا کرد و 300 میلیارد تومان باقی مانده به مشهد اضافه شد که من دلیل آن را متوجه نشدم.

کوتاهی دولت در اجرای تعهداتش در احداث متروی تهران چند درصد مسافران اتوبوس‌ها و مترو مشهد از ماسک استفاده می‌کنند؟ احداث خط 10 مترو تهران با 41 کیلومتر

اسکندپور خاطرنشان کرد: در همین شهرداری شیراز از سال 92 اولین اوراق مشارکت 120 میلیارد تومان، در سال 93 حدود 180میلیارد تومان به همین ترتیب سال 95 و سال 97 که 600 میلیارد تومان تامین شد.  

وی خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تقاضا می‌کنم برای تکمیل خط دو اعتبارات لازم تامین شود.

شهردار شیراز تاکید کرد: خط 3 مترو شیراز یکی از مهم‌ترین خطوط مترو شیراز است و شاید اگر امروز می خواستیم تصمیم بگیریم که اولویت با کدام یک از خطوط مترو شیراز است، با توجه به ترافیک سنگین محور شمال غرب شیراز حتما می‌گفتیم اولویت با خط 3 مترو است.

وی عنوان کرد:  شهرداری آمادگی کامل داردکه ظرف یکی 2 سال آینده 50 درصد اعتبار این پروژه را تامین کند و امید است که با دستور ویژه سازمان برنامه و بودجه برای خط 3 مترو شیراز هم شاهد تامین اعتبار باشیم.

اسکندرپور افزود: مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در خط 2 مترو شیراز نشان داد اگر حمایت شود می‌تواند در فاصله کوتاهی این کار را انجام دهد و من از پیمانکار قول گرفتم که در صورت تامین اعتبار حفاری خط 3 مترو شیراز تا پایان سال آینده به تمام شود.

انتهای پیام/422/س

R7533/P/S6,61/CT11 بیشتر بخوانید... ۵۰ درصد هزینه ساخت خط ۳ مترو شیراز توسط دولت پرداخت می‌شود جزئیات سفر نوبخت به استان فارس؛ از بازدید از ورزشگاه ۶هزارنفری تا کلنگ‌زنی خط ۳ مترو احداث خط ۱۰ مترو تهران با ۴۱ کیلومتر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۵۰ درصد هزینه ساخت خط ۳ مترو شیراز توسط دولت پرداخت می‌شود جزئیات سفر نوبخت به استان فارس؛ از بازدید از ورزشگاه ۶هزارنفری تا کلنگ‌زنی خط ۳ مترو احداث خط ۱۰ مترو تهران با ۴۱ کیلومتر پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ عضو کمیسیون آموزش مجلس: کنکور ۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود ۲ واردات با ارز نیمایی سبب گرانی کالاهای اساسی شد ۳ چگونه از خطر ابتلا به کووید-۱۹ در امان بمانیم+ پاسخ متخصص بیماری‌های عفونی ۴ مدرس‌خیابانی: افزایش صادرات غیرنفتی از راهکارهای جهش تولید است ۵ دعای عرفه در استان کرمان در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود ۶ ورود قرارگاه سازندگی خاتم‌‌ به اکتشافات معدنی / شتاب در استخراج معا‌دن "سرب، روی، آهن، مس، منگنز و کرومیت" ۷ دعای عرفه و نماز عید قربان در یک شهرستان استان اصفهان برگزار می‌شود ۸ لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم دعای عرفه حرم مطهر رضوی + فیلم مهمترین اخبار استانها خودکفایی ایران در زمینه طراحی و ساخت پروژه‌های مترویی/کلنگ خط ۳ مترو شیراز زمین زده شد لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم دعای عرفه حرم مطهر رضوی + فیلم معاون وزیر صمت: شاهد توسعه سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف مازندران هستیم کرمان| بیش از ۹۰۰ رأس دام در پویش "نذر قربانی به یاد سردار دل‌ها" جمع‌آوری شد مهمترین اخبار تسنیم رئیس جمهور: در حال عبور از پیک کرونا هستیم گفتگوی اختصاصی| سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در قطر: اگر زندانیان ما آزاد نشوند مذاکره نمی‌کنیم خودکفایی ایران در زمینه طراحی و ساخت پروژه‌های مترویی/کلنگ خط ۳ مترو شیراز زمین زده شد رهبر معظم انقلاب فردا با مردم سخن خواهند گفت وزارت خارجه ایران خواستار آتش‌بس دائمی در افغانستان شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رعایت پروتکل های بهداشتی خط ۳ مترو شیراز میلیارد تومان تا پایان سال دعای عرفه سال آینده خط 3 مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۳۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی ۲۶ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» با مترو

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از جابجایی ۲۶ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» با ناوگان مترو خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، هادی زند در خصوص میزان جابجایی مسافر توسط شبکه مترو تهران و حومه در این مراسم گفت: ایستگاه ورزشگاه آزادی در خط پنج مترو در روز سه‌شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ در مجموع رفت و برگشت پذیرای ۲۶ هزار نفر از شهروندان و مسافران بود.

وی افزود: در ساعات قبل از شروع مراسم حدود ۱۰ هزار نفر با مترو به مجموعه ورزشی آزادی منتقل شدند و بعد از پایان این مراسم نیز حدود ۱۶ هزار نفر از شهروندان به این ایستگاه مراجعه و از طریق مترو به مبادی اولیه بازگردانده شدند.

زند خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال مسافران و به منظور رفاه بیشتر شرکت‌کنندگان در مراسم میلاد امام حسن مجتبی(ع)، علاوه بر قطارهای برنامه‌ریزی‌شده، ۷ قطار فوق‌العاده نیز اعزام شد.

دیگر خبرها

  • تداوم افتتاح های مترویی منطقه هفت در سال جدید
  • افتتاح خانه خبرنگاران در آینده‌ای نزدیک/ تداوم افتتاح های مترویی منطقه هفت در سال جدید
  • لحظه هولناک ورود اتوبوس به ایستگاه مترو (فیلم)
  • لحظه ورود اتوبوس به ایستگاه مترو! + فیلم
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های صنعت نفت در مترو
  • جابجایی ۲۶ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» با مترو
  • رفع مشکلات ترافیکی تقاطع بلوار شهید عابدی و بلوار حضرت خدیجه(س)
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی در ۹ ایستگاه مترو اصفهان
  • برای حضور در محفل امام حسنی‌ها،چگونه به ورزشگاه آزادی برویم؟
  • ۹ ایستگاه‌ مترو اصفهان نمایشگاه صنایع دستی می‌شود