Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شیراز با بیان اینکه ۲۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار ساخت خط ۳ برآورد شده است گفت: حدود ۱۲۵۰ میلیارد تومان برای عملیات سیویل و ۱۱۰۰ میلیارد تومان هم برای تجهیزات و ناوگان  نیاز است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، حسن مرادی پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی خط 3 مترو شیراز اظهار داشت: مترو شیراز 6 خط خواهد داشت که خط یک به بهره‌برداری رسیده و پیش از ایام کرونا در روز 110 هزار سفر از طریق مترو پوشش داده می شد که برای شهر شیراز آمار خوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مراحل اجرایی خط دو مترو شیراز در حال انجام است و پیشرفت قابل توجهی داشته است، افزود: در سال‌های گذشته توسعه شهر شیراز عمدتا به سمت غرب و شمال غرب اتفاق افتاده و به همین جهت شهرک‌های متعددی در سمت غرب شیراز ایجاد شده و شهر صدرا نیز در همین محدوده ایجاد شده است.

مرادی خاطرنشان کرد: تراکم این شهرک‌ها و شهرک‌های جدید سبب ایجاد سفرهای جدید در این منطقه شده که در محور میرزای شیرازی و دکتر حسابی روزانه بیش از 200 هزار خودرو تردد می‌کند.

وی با بیان اینکه در مطالعات جامع حمل و نقل شیراز به این نتیجه رسیدیم که حتما باید در این مسیر یک خط مترو ایجاد شود تا بتواند سفرها را پوشش دهد، افزود: کل خط 3 مترو شیراز 12 کیلومتر است که برآورد ما این است که فاز اول این خط به طول 9 کیلومتر در قالب 3 ایستگاه ظرف 5 سال به بهره‌برداری برسد وحتی اگر اعتبارات آن به موقع تامین شود ظرف 3.5 و 4 سال هم می‌شود این خط را به بهره‌برداری رساند.

مجوز انتشار اوراق مشارکت اتوبوس و متروی تهران صادر شدراه‌اندازی سامانه آنلاین تامین‌کنندگان تایید شده مترو برای جلوگیری خروج از ارز کشورکوتاهی دولت در اجرای تعهداتش در احداث متروی تهران

رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شیراز با بیان اینکه 2350 میلیارد تومان اعتبار ساخت این خط برآورد شده است، گفت: حدود 1250 میلیارد تومان برای عملیات سیویل و 1100 میلیارد تومان هم برای تجهیزات و ناوگان  نیاز است.

وی عنوان کرد:  با توجه به ساخت آزادراه شیراز _ اصفهان در آینده نزدیک سفرهای این منطقه از شهر افزایش می‌یاید و ساخت خط 3 مترو شیراز سهم بسیار بالایی در پوشش سفرهای این بخش از شهر خواهد داشت.

انتهای پیام/422/س

R7533/P/S6,61/CT11 بیشتر بخوانید... لزوم تامین مالی توسعه خطوط مترو از محل درآمد مجتمع‌های ایستگاهی تعهدات انجام شده دولت درباره خطوط متروی تهران؛ فقط ۳ درصد در ۲ سال! یارانه ۶۳ هزار تومانی شهرداری برای هر مسافر مترو در تبریز/شهرداری‌های مناطق حق تشکیل پرونده برای مشاغل خانگی را ندارند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... لزوم تامین مالی توسعه خطوط مترو از محل درآمد مجتمع‌های ایستگاهی تعهدات انجام شده دولت درباره خطوط متروی تهران؛ فقط ۳ درصد در ۲ سال! یارانه ۶۳ هزار تومانی شهرداری برای هر مسافر مترو در تبریز/شهرداری‌های مناطق حق تشکیل پرونده برای مشاغل خانگی را ندارند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ واردات با ارز نیمایی سبب گرانی کالاهای اساسی شد ۲ عضو کمیسیون آموزش مجلس: کنکور ۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود ۳ چگونه از خطر ابتلا به کووید-۱۹ در امان بمانیم+ پاسخ متخصص بیماری‌های عفونی ۴ مدرس‌خیابانی: افزایش صادرات غیرنفتی از راهکارهای جهش تولید است ۵ دعای عرفه در استان کرمان در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود ۶ لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم دعای عرفه حرم مطهر رضوی + فیلم ۷ ورود قرارگاه سازندگی خاتم‌‌ به اکتشافات معدنی / شتاب در استخراج معا‌دن "سرب، روی، آهن، مس، منگنز و کرومیت" ۸ کاهش محسوس دما و احتمال سیلاب در گیلان/ شالیکاران مراقب محصولات خود باشند مهمترین اخبار استانها خودکفایی ایران در زمینه طراحی و ساخت پروژه‌های مترویی/کلنگ خط ۳ مترو شیراز زمین زده شد لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم دعای عرفه حرم مطهر رضوی + فیلم معاون وزیر صمت: شاهد توسعه سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف مازندران هستیم آتش‌سوزی ۲ روزه در مراتع طرهان؛ بالگرد اعزام شود مهمترین اخبار تسنیم اطلاعیه سپاه: رزمایش پیامبر اعظم ۱۴ سپاه پایان یافت/ در دفاع از منافع کشور محکم و قاطع عمل می کنیم رئیس جمهور: در حال عبور از پیک کرونا هستیم گفتگوی اختصاصی| سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در قطر: اگر زندانیان ما آزاد نشوند مذاکره نمی‌کنیم خودکفایی ایران در زمینه طراحی و ساخت پروژه‌های مترویی/کلنگ خط ۳ مترو شیراز زمین زده شد رهبر معظم انقلاب فردا با مردم سخن خواهند گفت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رعایت پروتکل های بهداشتی میلیارد تومان مترو شیراز خطوط مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۳۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار هشت هزار میلیاردی برای مسکن نیرو‌های مسلح

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سردار مجید ابن الرضا امروز در جلسه شورای مسکن استان با بیان اینکه ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای تکمیل ساخت مسکن نیرو‌های مسلح برآورد شده است گفت: اصل ۳۱ قانون اساسی بر داشتن مسکن متناسب با نیاز هر جامعه تاکید دارد و یکی از موارد مطرح شده در پیام امام راحل در خصوص وظایف دولت اسلامی نیز حل مشکل مسکن است.

وی افزود: مسکن از نیاز‌های اولیه زندگی انسان و از موضوعات جدی در سبد معیشت خانوار است؛ متاسفانه بازدهی بازار مسکن در جامعه امروز به قدری بالا رفته که هم ارز با بازار سکه و دلار حرکت می‌کند و باید هرچه سریعتر برای حل مشکل مسکن اقدام شود.

سردار ابن ارضا با اشاره به رشد جمعیت و کمبود مسکن در سال‌های آینده، افزود: بالاترین هزینه در زمینه ساخت مسکن مربوط به دستمزد، مصالح و فولاد است.

رئیس ستاد تأمین اجتماعی و قرارگاه مسکن نیرو‌های مسلح کشور ادامه داد: یک هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی فاقد کاربری نیرو‌های مسلح با اجازه مقام معظم رهبری برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته است.

استاندار آذربایجان شرقی نیز در این جلسه تاکید کرد: نیرو‌های مسلح برای تامین مسکن مورد نیازشان باید دغدغه ۱۰۰ درصدی داشته باشند و ما نیز در مدیریت استان کاملا آماده همکاری در این زمینه هستیم.

مالک رحمتی گفت: برای ساخت مسکن نیرو‌های مسلح زمین‌هایی در نظر گرفته شود که زیرساخت‌های مورد نیاز از قبیل برق، آب و گاز را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: شخص رییس جمهور به مسکن دغدغه اساسی دارد و اگر این خط فکری در همه استان‌ها و شهرستان‌ها جاری و ساری شود، یک عملیات عمرانی بزرگ برای ساخت مسکن به راه خواهد افتاد.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: مسکن یک حوزه تخصصی و مهندسی است، بنابراین باید به جزییات، اعداد و ارقام در این حوزه مسلط باشیم.

رحمتی با تاکید بر اینکه در روند ساخت مسکن نیرو‌های مسلح حد توقفی وجود ندارد، گفت: بر این اساس ظرف یک ماه آینده همه نیازمندی‌ها و موجودی‌ها احصا شوند، به طوری که در جلسات بعدی قرارگاه فقط راه حل مشکلات موجود مورد بررسی قرار گیرند.

وی ادامه داد: نیرو‌های مسلح تمام دارایی‌های خود در داخل و خارج شهر را پای کار بیاورند، ما نیز بالاترین ارزش افزوده‌ای را که در استان در اختیار داریم، ایجاد خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • قوی کردن‌زیر ساخت‌های فرهنگی
  • تخصیص اعتبار برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال
  • اعتبار هشت هزار میلیاردی برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز
  • یک اتفاق خوب که در بین خبرهای بد گم شد | قطار ملی بالاخره مسافرگیری کرد | این قطار در کدام خط مترو کار می کند؟