Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال سایپا ابراز امیداوری کرد تیمش در بازی برابر ماشین سازی بتواند با دست پر میدان را ترک کرده و به پیروزی برسد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛  ابراهیم صادقی سرمربی تیم سایپا در نشست خبری پیش از بازی با ماشین سازی در خصوص این دیدار عنوان کرد: بعد از تعطیلات ما روند خوبی داشتیم و در برنامه ریزی فقط بازی شاهین چیزی که می‌خواستیم اتفاق نیفتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنجا مهم ترین مشکل ما گرمی و شرجی بودن آب و هوا بود که روی هر دو تیم به خصوص تیم ما اثرگذاشت. ما 4 بازی فردا داریم که مهم ترینش بازی با ماشین سازی است، در مورد آن با بچه ها صحبت کردیم و آن ها درک می‌کنند که چه بازی حساسی است. فردا بچه ها با اعتماد به نفس بازی خواهند کرد و باتوجه به این که بازی خانگی است، به دنبال پیروزی هستیم تا رتبه بهتری در جدول داشته باشیم. می‌دانید که 6-7 تیم امتیازات نزدیکی به یکدیگر دارند و با یک برد می‌توانی رتبه ات را بهتر کنی.

او درباره افاضلی هم گفت: همانطور که دستیار او گفت، افاضلی تیمش را در این مدت از راه دور رهبری کرد و تیمش را زیر نظر داشت و حالا خوشحالیم که سلامتی اش را به دست آورده است.

صادقی با اشاره به تساوی های پرتعداد تیمش  اظهار داشت: سه بازی اول برابر استقلال، سپاهان و شهرخودرو بازی سختی بود و نتیجه مساوی نتیجه بدی برای ما نبود و با همین نتایج توانستیم شرایطمان را بهتر کنیم اما در ادامه پیکان تیم خوبی بود و با دو برد به مصاف ما آمد و بازی به شکلی پیش آمد که بعد از آن نتیجه مساوی برایمان خوب بود. بازی با شاهین هم هدفمان پیروزی بود اما نشد. در برنامه ریزی ما فقط شاهین درست در نیامد اما به آینده امیدواریم، 6-7 تیم پایین جدول به هم نزدیکند و شانس این را داریم که رتبه را بهتر کنیم.

وی در مورد احتمال سقوط سایپا گفت: باتوجه به بازیکنان و بازی هایی که داریم، ما خیلی امیدواریم که هم در لیگ بمانیم و هم رتبه را بهتر کنیم.

سرمربی نارنجی پوشان در پایان تصریح کرد: ما نیم فصل اول خیلی ضرر کردیم و می‌دانید که بیشترین ضرر را از داوری سایپا داشت اما به جامعه داوری اعتماد داریم و سهوی است. شاید چون برایمان داوران جوان گذاشتند، این اتفاق رخ داد. معمولا کمیته داوران سعی می کند در بازی با تیم های کم تماشاگر داوران جوان را بگذارد چون تبعات کمی دارد. ما به داوران اعتماد داریم اما امیدواریم دقت بیشتری داشته باشند. نه فقط در بازی ما بلکه در بازی های دیگر هم اگر اشتباهی باشد در رتبه ما تاثیرگذار است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نشست خبری ابراهیم صادقی ماشین سازی سرمربی سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۴۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استوری قشنگ سردار آزمون برای سلامتی بازیکن رم

تیم‌های فوتبال رم و اودینزه در هفته سی و دوم سری آ ایتالیا شامگاه یکشنبه ۲۶ فروردین به مصاف هم رفتند که این بازی به دلیل حمله قلبی که برای «ایوان اندیکا» بازیکن رم رخ داد، نیمه تمام ماند. این در حالی است که دو تیم تا دقیقه ۷۰ بازی کردند و به نتیجه تساوی یک بر یک رسیده بودند.

سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال رم که به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نداشت در واکنش به اتفاق تلخی که برای هم تیمی‌اش رخ داد با انتشار عکسی همراه با او در صفحه اجتماعی خود نوشت: بهترین ایوان، بی‌صبرانه منتظر دیدنت هستم.

لازم به ذکر است که باشگاه رم با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که اندیکا شرایط خوبی دارد و زیر نظر پزشکان تحت مداوا است.

دیگر خبرها

  • بلینگام: خوشحالم که برای رئال مادرید بازی می‌کنم
  • از مطرح شدن به عنوان جانشین کلوپ خوشحالم!‏
  • حرف‌های جنجالی‌ترین کمک داور تاریخ لیگ برتر
  • دوناروما: روزهای سختی را پشت سر گذاشتم؛ از بازی برای پاری سن ژرمن خوشحالم
  • استقلالی‌ها امیدوار به بازگشت کوین یامگا
  • گلایه داوران لیگ برتر درباره ابلاغ‌های دیرهنگام
  • جعفری: ناداوری نبود ملوان رقیب استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی می‌شد/ سپاهان همیشه خطرناک است
  • خیبر خرم‌آباد در اندیشه صعود به لیگ برتر/ جدال با سایپا برای تداوم صدرنشینی
  • (عکس) استوری قشنگ سردار آزمون برای سلامتی بازیکن رم
  • نقش مهم محبی در پیشرفت روستوف