Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته هشتم پویش ملی "تولید، تداوم امید" ۵ طرح بزرگ صنعتی و بازرگانی در استان‌های مازندران، خوزستان و فارس با دستور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور کشورمان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان، امروز و در هفته هشتم پویش ملی "تولید، تداوم امید" و همزمان با حضور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در استان مازندران و معاونین وی در استان های خوزستان و فارس، 5 طرح آرین شیمی، فولاد روهینا جنوب، کربنات سدیم کاوه و 2 طرح سیلوی فلزی به صورت ویدئو کنفرانس و توسط دکتر حسن روحانی افتتاح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آیین، شرکت آرین شیمی در منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد استان مازندران با ظرفیت تولید ۳۰۰ هزار متر مکعب تخته فیبر خام با چگالی متوسط از چوب (MDF) به بهره‌برداری خواهد رسید.

برای راه اندازی واحد آرین شیمی تولیدی بالغ بر 900 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده که زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر را فراهم آورده است.

همچنین طرح تولید کربنات سدیم سبک و سنگین با ظرفیت تولید ۳۲۰ هزار تن در گروه صنعتی شیشه کاوه در شهرستان فیروزآباد استان فارس در هفته هشتم پویش ملی "تولید، تداوم امید" مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

برای راه اندازی این طرح بیش از 2 هزار و 67 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده است که اشتغال 1000 نفری را فراهم کرده است.‌

همچنین شرکت فولاد روهینا جنوب در شهرستان دزفول استان خوزستان با سرمایه‌گذاری بالغ بر 2 هزار و 600 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی بهره برداری رسیده است.

این مجتمع در زمینه تولید شمش و میلگرد فولادی با ظرفیت ۴۵۰ هزار تن فعالیت می کند و زمینه اشتغال مستقیم ۴۰۰ نفر را فراهم آورده است.

در هفته هشتم پویش ملی "تولید، تداوم امید" همچنین سیلوی فلزی ۳۰ هزار تنی شهرستان اقلید مورد بهره برداری قرار گرفت.

این مجموعه دارای یک انبار نیمه مکانیزه به ظرفیت ۳۰۰۰ تن است که با احداث سیلوی فلزی به ظرفیت 60 هزار تنی رسیده است.

پروژه سیلوی ۳۰ هزار تنی ذخیره سازی گندم اقلید با هدف تحویل و ذخیره سازی محصول گندم کشاورزان منطقه و استفاده بهینه از ظرفیت تخلیه و بارگیری جاده‌ای احداث شده است و اراضی کشاورزی مرغوب و قابل کشت در منطقه و پتانسیل بالایی کشاورزی در اجرای هر چه سریعتر پروژه موثر بوده است.

افتتاح سیلو ۴۰ هزار تنی داراب در استان فارس دیگر طرح مورد افتتاح در هفته هشتم پویش ملی تولید، تداوم تولید است که با سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد تومانی شرکت بازرگانی دولتی ایران و ظرفیت اشتغال زایی برای حدود ۳۰ نفر امروز با دستور رئیس جمهور افتتاح شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدرس خیابانی حسین مدرس خیابانی وزارت صنعت وزارت صنعت معدن و تجارت سرمایه گذاری بهره برداری تداوم امید هزار تنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۴۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد

 

زارع نیا رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت طبس از پلمب ۲ واحد متخلف در طرح نظارتی عید تا عید خبر داد و گفت: علاوه بر پلمب ۲ واحد متخلف، ۳۹ پرونده تخلف برای واحد‌های صنفی در طبس تشکیل شده است.

او افزود: در ۷۰ گشت مشترک در طرح نظارتی ویژه عید نوروز و ماه مبارک رمضان پرونده‌های تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

زارع نیا با اشاره به همزمانی تعطیلات عید با ماه مبارک رمضان و استقبال زیاد مسافران از شهرستان طبس در تعطیلات عید فطر اظهار کرد: از ۱۵ اسفند تا پایان ماه مبارک رمضان طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۳ و ماه مبارک رمضان با نظارت بازرسان صنعت معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف برگزار شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت طبس با اشاره به اینکه علاوه بر بازرسی ها، ۷۰ مورد گشت مشترک با اداراه‌های مرتبط برگزار شده است گفت: این میزان گشت مشترک  منجر به ۵۳۷ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و ۳۹ فقره پرونده‌ تخلف شامل گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و نرخنامه و عدم ارائه فاکتور به ارزش بیش از ۹۰ میلیون تومان  شده است. 

او گفت: در مدت یاد شده ۲۳ مورد گزارش مردمی به صورت حضوری و یا تلفنی اخذ شده که همگی مورد رسیدگی قرار گرفته و شهروندان می توانند برای  گزارش هرگونه تخلف واحد‌های صنفی با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • قول وزیر صنعت برای کمک به صنعتگران
  • بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان
  • افتتاح ۲۷ پروژه در منطقه ۲ همزمان با یکصد و هفدهمین پویش امید و افتخار
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • افتتاح یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • صادرات حدود ۶۷ تن زعفران از افغانستان
  • نظارت بر بازار شرط تحقق شعار سال است
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • وزیر صمت به سمنان سفر می‌کند/ افتتاح ۴ پروژه اقتصادی