Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@04:44:14 GMT

گزینه مدنظر استقلال در تیررس پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۴۵۰۶

گزینه مدنظر استقلال در تیررس پرسپولیس

گفته می‌شود برای برطرف کردن مشکلات سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس، کاپیتان تراکتور به یحیی گل‌محمدی پیشنهاد شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حاج‌صفی یکی از گزینه های اصلی استقلال برای نقل و انتقالات است . پرسپولیس در فصل جاری از ۴ مدافع چپ در ترکیب خود استفاده کرد. یکی از متغییرترین (!) پست‌ها در ترکیب پرسپولیس که فصل را با محمد نادری در این پست آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه افت و خیز این بازیکن جوان و رهایی محمد انصاری از بند مصدومیت، این یکی فیکس شد. با این حال با مصدومیت محمد انصاری و پارگی رباط صلیبی بار دیگر محمد نادری بازیکن اصلی پرسپولیس در این پست شد. نادری نیز در بازی با پیکان به رغم درخشش و دادن پاس گل به دلیل مصدومیت از ترکیب اصلی خارج شد تا محسن ربیع‌خواه سومین مدافع چپ فصل پرسپولیس باشد.

از بد حادثه نحسی سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس گریبان محسن ربیع‌خواه را هم گرفت. این هافبک بی‌حاشیه در دیدار با شاهین بوشهر حدود ۳۰ دقیقه با پای مصدوم و استخوان مو برداشته بازی کرد و پس از مصاف با شاهین مجبور شد پاشنه پای خودش را گچ بگیرد. بعد از خانه‌نشینی محسن ربیع‌خواه این بار شجاع خلیل زاده در دفاع چپ به میدان رفت تا سرخ‌ها چهارمین مدافع چپ فصل را هم تجربه کرده باشند که البته او هم محروم شد! و در مسجدسلیمان وحید امیری به دفاع چپ رفت. حالا یحیی باید دنبال مدافع چپ‌پا برای سال بعد باشد. بازیکنی که براساس تاکتیک سرمربی پرسپولیس بتواند بالا بازی کرده و مثل یک هافبک یا حتی وینگر در فاز تهاجمی باشد. یحیی گل‌محمدی مطمئن نیست باشگاه بلژیکی کورتریک رضایت محمد نادری را بدهد و محمد انصاری نیز حداقل تا پایان نیم‌فصل اول لیگ بیستم مهیای بازی نخواهد شد.

در همین ارتباط شنیدیم احسان حاج‌صفی کاپیتان تیم ملی کشورمان و ستاره تراکتور تبریز به گل‌محمدی پیشنهاد شده است. او قادر است در چند پست از جمله دفاع چپ، هافبک و وینگر چپ و حتی هافبک دفاعی بازی کند، اما این وسط مشکلاتی وجود دارد. اول اینکه احسان حاج‌صفی ظاهراً با تراکتور قرارداد دلاری بسته که پرداخت آن از عهده پرسپولیس شاید خارج باشد. دوم آنکه گفته می‌شود کاپیتان تیم ملی هنوز یک فصل دیگر با تراکتور تبریز قرارداد دارد. با این وجود مربیان پرسپولیس بدشان نمی‌آید چنین ستاره‌ای را در اختیار داشته باشند هرچند برای خرید حاج‌صفی ستاره و گرانقیمت کار بس دشواری پیش‌رو خواهند داشت. شاید هم یک مأموریت غیرممکن!

خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس تراکتور احسان حاج صفی پرسپولیس تراکتور لیگ برتر ایران نقل و انتقالات پرسپولیس مدافع چپ حاج صفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۴۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟

استقلال در هفته ۲۴ لیگ برتر میزبان شمس آذر است و به نظر می‌رسد همانند دو بازی قبلی علاقمند است از وجود میلاد فخرالدینی در جناح راست خط دفاعی استفاده کند. به این خاطر که صالح حردانی مصدوم است و هنوز به شرایط ایده آل نزدیک نشده است. اما خطر محرومیت میلاد فخرالدینی را تهدید می‌کند. به این خاطر که این بازیکن چک رضایتنامه اراکی‌ها را پاس نکرده است و باشگاه آلومینیوم اراک می‌تواند با طرح شکایت به فدراسیون فوتبال مانع از حضور این بازیکن در ترکیب استقلال شود.

روز‌های متمادی است از تعهد میلاد فخرالدینی به باشگاه آلومینیوم اراک می‌گذرد و این چک هنوز پاس نشده است. شاید اخرین راه حل برای اراکی‌ها برای رسیدن به پول طرح شکایت باشد، اما پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که تا به الان شکایتی از سوی باشگاه آلومینیوم اراک به کمیته انضباطی ارائه نشده است و گویی باشگاه آلومینیوم اراک امیدوار است، در نهایت چک رضایتنامه میلاد فخرالدینی از سوی این بازیکن پاس شود.

منبع: خبر ورزشی

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است
  • تراکتور به دنبال مردی که پرسپولیس را شکست داد!
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • (عکس) مدافع پرسپولیس عزادار شد
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس عزادار شد + عکس
  • سرمربی جدید تراکتور مشخص شد
  • بحران جدی در تراکتور؛ حسینی هم بازی با استقلال را از دست داد!
  • غیبت بهترین گلزن و مدافع راست نساجی در بازی با تراکتور
  • ستاره تراکتور بازی با استقلال را از دست داد