Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی از اجرای گام دوم رزمایش «کمک مؤمنانه» همزمان با دهه امامت و ولایت طی سه مرحله در استان خبر داد.

مهدی هنری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند با اشاره به اجرای رزمایش مواسات و همدلی در بحران کرونا، اظهار داشت: در بحران کرونا و تعطیلی برخی از مشاغل، تعداد زیادی از خانواده‌ها دچار آسیب اقتصادی شدند و رهبر انقلاب برای جبران آن دستور اجرای رزمایش «کمک مؤمنانه» را صادر فرمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی گام اول رزمایش در مجموع ۱۳۶ هزار و ۲۱۴ سبد کالا بین نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کرونا در استان توزیع شد

 

وی با بیان اینکه گام اول رزمایش «کمک مؤمنانه» در کشور و در استان خراسان‌جنوبی طی سه مرحله انجام شد، بیان داشت: طی گام اول رزمایش در مجموع ۱۳۶ هزار و ۲۱۴ سبد کالا بین نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کرونا در استان توزیع شد که یک میلیارد و ۴۷۶ میلیون و ۶۳۱ هزار تومان کمک خیران و مردم بود.

مسؤول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان داشت: گام دوم رزمایش «کمک مؤمنانه» طی سه مرحله در دستور  کار قرار دارد که مرحله اول آن از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر دهه امامت، مرحله دوم دهه اول محرم‌الحرام و مرحله سوم دهه آخر صفر از اربعین تا رحلت حضرت رسول(ص) و شهادت امام رضا(ع) اجرا می‌شود.

هنری همدلی، همیاری و دستگیری از نیازمندان را شاخصه اصلی و اسلامی ملت ایران ذکر کرد و گفت: گام دوم این رزمایش نیز با همدلی و همراهی مردم، خیرین و مسؤولان، باشکوه‌تر از مرحله اول برگزار خواهد شد.

توزیع بسته‌های معیشتی، نوشت‌افزار، جهیزیه، گوشت قربانی، غذای گرم، پخت و توزیع نان توسط مواکب و پرداخت تسهیلات اجاره‌بها در گام دوم رزمایش انجام می‌شود

 

وی با اعلام اینکه جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خیرین برای گام دوم رزمایش از ابتدای ماه ذی‌الحجه آغاز شده و همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: توزیع بسته‌های معیشتی، نوشت‌افزار، جهیزیه، گوشت قربانی، غذای گرم، پخت و توزیع نان توسط مواکب و پرداخت تسهیلات اجاره‌بها در گام دوم رزمایش انجام می‌شود.

مسؤول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه در گام دوم رزمایش «کمک مؤمنانه» اولویت با افرادی است که در گام قبلی شناسایی و ثبت‌نام شده بودند، اما سبد کالا دریافت نکردند، خاطرنشان کرد: توزیع کمک‌های مؤمنانه بین نیازمندان طی دهه ولایت و امامت (قربان تا غدیر) انجام می‌شود.

انتهای پیام/3403/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا رزمایش خراسان جنوبی کمک مؤمنانه سپاه مشاغل ضربه کرونا بسیج سازندگی مهدی هنری توزیع جهیزیه بسته معیشتی عید قربان دهه ولایت و امامت گام دوم رزمایش خراسان جنوبی کمک مؤمنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۴۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن حسین‌زاده امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر درمیان، در سال ۱۴۰۲ با هم‌افزایی مشارکت‌های مردمی و همکاری‌های بین‌بخشی با مؤسسات و تشکل‌های مردم نهاد طرح‌های مختلفی را اجرا کرده است.

وی افزود: در این راستا تعداد هزار و ۴۶۱ بسته غذایی و معیشتی برای خانواده‌های کم بضاعت و کم برخوردار شهرستان تهیه و توزیع شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان درمیان بیان داشت: در اولین طرح توزیع و حمایت جمعیت هلال احمر شهرستان در سال ۱۴۰۳ نیز تعداد ۲۴۱ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در بین خانواده‌های کم برخوردار شهرستان توسط خانه‌های هلال توزیع شد.

حسین‌زاده گفت: ارزش ریالی هر بسته غذایی، مبلغ ۸ میلیون ریال بوده که شامل کنسرو تن ماهی، کنسرولوبیا، شکر، عدس، قند، چایی، پودر لباس شویی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در ادامه روند اجرایی این‌گونه برنامه‌ها بتوانیم با مشارکت و کمک حامیان و خیرین شهرستان جامعه هدف بیشتری را تحت پوشش طرح‌های حمایتی جمعیت هلال احمر قرار دهیم.

کد خبر 6086287

دیگر خبرها

  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سمنان
  • اهدای ۱۴۴ جهیزیه ایرانی به نوعروسان یزدی
  • اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها سمنان
  • رزمایش توزیع جهیزیه در میبد
  • توزیع ۵۶۰۰ بسته معیشتی در مناطق کم برخوردار البرز