Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانی یاتوم رئیس سابق سازمان اطلاعات خارجی رژیم صهیونیستی (موساد) در اشاره به تحولات اخیر در مرز شمالی فلسطین اشغالی (مرز با لبنان)، نگرانی خود را از ازدست دادن قدرت بازدارندگی در برابر حزب‌الله ابراز داشت.  به گزارش گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پایگاه صهیونیستی «کیبا»، امروز (پنجشنبه)، خبر داد که «دانی یاتوم» رئیس سابق اطلاعات خارجی رژیم صهیونیستی از تحولات اخیر در مرز‌های لبنان ابراز نگرانی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش پایگاه خبری شبکه «المیادین»، رئیس سابق موساد در این خصوص گفت: «من این ملاحظات را نمی‌فهمم مگر اینکه چیزی در کار باشد و من متوجه آن نشده باشم. نصرالله نشسته است، کیف می‌کند و می‌گوید من چیزی را از دست ندادم. اتفاقا برعکس، من یک دستاورد دارم. به اراضی اسرائیل وارد شدم و آن‌ها جرأت نکرده‌اند نیروهایم را از پای درآورند آن هم از ترس پاسخ دادن. خوب کجا برنده شده‌ایم».

دانی یاتوم در ادامه گفت، بهتر بود آنانی را که به خاک فلسطین اشغالی نفوذ کردند، از پای در می‌آوردیم و «حتی اگر این تحول به یک تقابل گسترده‌تر ختم می‌شد».

دانی یاتوم اشاره دارد به اظهارات روز گذشته رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی که مدعی شد ارتش این رژیم به علت جلوگیری از تنش، نیرو‌های حزب‌الله را هدف قرار نداده است.

یاتوم در ادامه پرسید: «دفعه بعد چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ حزب‌الله خواهد گفت موفق نشدند بار دیگر تلاش می‌کنیم. در مقابل این [اقدام]چه کار کردیم؟ نه تنها مشکلی را حل نکردیم بلکه بخشی از این مشکل را نیز نتوانستیم حل کنیم. آن‌ها تلاش خواهند کرد بمب‌گذاری کنند، تیراندازی کنند یا مواردی مشابه این اقدام‌ها. آن وقت آن‌ها [تازه]آن‌ها را می‌کشیم و آن‌ها هم پاسخ می‌دهند».

روز دوشنبه هفته جاری رژیم صهیونیستی با ساخت یک سناریوی جعلی مدعی شد که سه یا چهار نیروی حز‌ب‌الله به خاک فلسطین اشغالی نفوذ کردند و میان آن‌ها درگیری رخ داده است. اما حزب‌الله ساعاتی پس از گزارش رسانه‌ها و ارتش رژیم صهیونیستی ضمن رد این ادعا، تأکید کرد که هیچ درگیری یا تیراندازی از سوی مقاومت اسلامی صورت نگرفته است.

حزب‌الله در بیانیه یادشده گفت که تلاش دشمن برای «ایجاد پیروز‌های توهم‌آمیز و دروغین» علت ادعا‌های رژیم صهیونیستی بوده است.

پایگاه خبری شبکه المیادین نیز روز گذشته در گزارشی خبر داد ارتش رژیم صهیونیستی دو روز پس از اعلام سناریویی جعلی خود، مدعی شد که تحرکاتی مشکوک در نزدیکی مرز فلسطین اشغالی با لبنان صورت گرفته است که به دنبال این اعلام، نیرو‌های این رژیم اقدام به تیراندازی کرده بودند؛ اما ساعاتی بعد، ارتش این رژیم اعلام کرد که هیچ فرد مظنونی در نزدیکی مرز حضور نداشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رژیم اشغالگر قدس رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی فلسطین اشغالی رئیس سابق حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۴۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) اعتراف افسر جاسوس موساد به قدرت و توانایی ایران

ایدی کوهین، افسر سازمان جاسوسی موساد اسرائیل گفت: توانمندی ایرانی‌ها بیشتر از آن چیزی است که شامگاه شنبه رخ داد؛ آن‌ها از تمام توان خود استفاده نکردند؛ به هر حال می‌خواهند همیشه یک عنصر غافلگیری برای ارائه داشته باشند!

به گزارش فرهیختگان، وی افزود: آن‌ها می‌خواستند بگویند که منِ ایران می‌خواهم از دور جواب بدهم و بگویند من ایران هستم، من جمهوری اسلامی ایران و دارای قدرت هستم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) اعتراف افسر جاسوس موساد به قدرت و توانایی ایران
  • حزب الله یک پایگاه دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حزب الله لبنان: «وعده صادق» بازدارندگی تل‌آویو را از بین برد
  • نگرانی صهیونیست‌ها بعد از سرنگونی پهپاد هرمس توسط حزب‌الله
  • حزب الله لبنان پهپاد اسرائیل را سرنگون کرد
  • ژنرال سابق صهیونیست: حقیقتا شکست خوردیم
  • تحریم‌های آمریکا ممکن است شامل تیپ «گولانی» نیز بشود
  • حمله‌های حزب‌الله نفس تل‌آویو را برید
  • حمله تنبیهی ایران، برتری قدرت بازدارندگی محور مقاومت را ثابت کرد
  • عضو سابق کنست: نیروهای رضوان با ضربات مهلک ارتش ما را فرسوده‌اند