Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ نهم مرداد ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

 

8044...0916: از6خرداد تا الان می خوایم سهام عدالت رو بفروشیم ولی نمی شه به قرآن به  پولش نیاز داریم

 

5147.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..0916: بنام خدا من جانباز20درصدهستم ازطرف بانک دی مبلغی به حساب دیگران جانبازان 25درصد به بالاریختن به ما گفتن 20درصدی باسه فرزند ومستاجر باحقوق یک میلیون تومان چکارباید کرد عدالت این است خوشحال هستیم دیگران می خورند حداقل به مردم بگوید کمک کند بنیاد شهید راول کنید

 

2372...0918: سلام  در تاريخ 98-12-11  از ايران خودرو شكايتی كردم به دليل عدم تحويل خودروی ثبت نامی كه 10 ماه از تحويلش گذشته دقيقا 2 سال پيش پول به حساب ايران خودرو واريز كردم الان 6 ماهه منتظر حكم تعزيرات تهران هستم به خاطر خدا پيگيری كنيد.

 

1472...0938: با سلام واقعا  چرا کسی  از مسئولین  به فکر سهام عدالت جاماندگان  نیست

 

7024...0918: سهام عدالت واسه سفارشه فروشه سی درصد دوم به بانک رفته ایم چرا بانک ها می گن به ما اعلام نکردن؟

 

6617...0912: شرایط برگزاری کنکور دکتری (دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران)افتضاح بود.

 

6201..0918: سهام عدالت واسه سفارشه فروشه سی درصد دوم به بانک رفته ایم چرابانک ها می گن به ما اعلام نکردن؟

 

9664...0938: سلام، لطفا پیگیری کنید، چرا گوشت ولبنیات و...... اینقدر گرون شده، بابا نمی رسه حتی نان وماست بخوریم. ممنونم

 

1388...0919:  باسلام چرابانک ها پول سهام افرادی راکه سهامشان رافروختن بعد 45روز وازیز نمی کنه به بانک هم مراجعه می کنیم میگن ماخبر نداریم چطور موقع خرید خبر داشتن  تورابه خدا یکی یه جواب درست بدن۰باتشکر

 

0516..09141: چراحقوق کارگران را کامل نمی دهند که هیچ دیرهم می دهند

 

9683...0919: چرا سامانه سهام عدالت بعد از گذشت دو ماه هنوز به روز رسانی نشده و اطلاعات ویرایش شده سهام دار به روز نگردیده و برای کارگزاری ها ارسال نشده چون برای ثبت درخواست فروش در هر کارگزاری خطاهای تکراری برای متقاضی نمایش داده می شه خواهش می کنم این مشکل رو مرتفع کنید.

 

2092..0938: با سلام چرا با گذشت هفت ماه از زلزله سراب هنوز تو چادر زندگی می کنیم لطفا به داد ما برسید

 

1252..0918: باسلام الان یک ماه بیشتره سهام عدالت فروختیم پول به حسابمان نیامده

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه پیامکی شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۴۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سهام استقلال و پرسپولیس مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمود قامت معاون سازمان خصوصی‌سازی در خصوص واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال گفت: مطابق ترتیبات مندرج در آگهی واگذاری سهام دو باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و استقلال، امروز سوم اردیبهشت موعد عرضه سهام در تابلوی شرکت فرابورس ایران بود و با تلاش‌هایی که دوستان ما در وزارت امور اقتصاد و دارایی و سازمان خصوصی‌سازی انجام دادند، امروز متقاضیان خرید سهام دو باشگاه، اجازه حضور در رقابت پیدا کردند.

به نقل از ورزش سه وی افزود: در واقع هشتاد و پنج درصد سهام استقلال ایران توسط کنسرسیومی از شرکت‌های هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پارس، بوعلی، شهید تندگویان و بندرامام امروز معامله شد. کارگزار خریدار قیمت هر سهم پایه این شرکت که معادل 3046 ریال بود، وارد سیستم کردند. کارگزار فروش این سهام، بانک صنعت و معدن بود و مطابق رویه‌ معاملات فرابورس، این معامله قطعی شد و ارزش کل این معامله مبلغی در حدود 2793 میلیارد تومان بود.

او در مورد سهام پرسپولیس توضیح داد: مطابق موضوع، کنسرسیوم متشکل از بانک‌های شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصادنوین، مشترکا درخواست خرید سهام را دادند و با اخذ مجوز لازم، اجازه حضور در این عرضه را پیدا کردند. از طرف کارگزار خریدار قیمت هر سهم معادل 3580 ریال در سامانه معاملات ثبت شد و کارگزار فروش سهام که بانک ملی ایران بود، معامله را طبق رویه قطعی کرد. ارزش کل 85 درصد سهام پرسپولیس حدود 3200 میلیارد تومان بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898278

دیگر خبرها

  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • چرا پرسپولیس گران‌تر از استقلال فروخته شد؟
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می رسد
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می‌رسد
  • قیمت سهام استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • سهام استقلال و پرسپولیس به فروش رفت + جزئیات
  • جزییات فروش سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • قیمت فروش سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • واگذاری پرسپولیس به بانک ها قانونی نیست | فروش سرخ پوش ها به بانک ها چه آثاری دارد؟
  • رکود در بازار برخی اقلام غذایی با تخفیف‌ هم شکسته نشد