Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@12:50:04 GMT

چهل و هفتمین روز اعتراضات کارگری هفت‌تپه

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۵۰۶۶

چهل و هفتمین روز اعتراضات کارگری هفت‌تپه

اعتراضات کارگری شرکت کشت و صنعت هفت‌تپه امروز وارد چهل و هفتمین روز خود شد و متأسفانه عدم تمدید دفترچه‌های درمانی به معضل دریافت نشدن حقوق آن‌ها اضافه شده است.

کارگران حاضر در اعتراضات همه را به کار آبیاری مزارع و انجام عملیات کشت دعوت کردند و کسانی را که قصد ضربه زدن به تولید دارند از خود ندانستند.

کارگران از شورای اسلامی کار هفت‌تپه درخواست کردند تا برای احقاق حق کارگر بیشتر در صحنه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگران خواستار عدم تمدید قرارداد بازنشستگانی هستند که بازنشسته شده، ولی هنوز در شرکت فعالیت دارند.

کارگران همچنین از سران قوا درخواست داشتند که به خواسته‌های آنان بیشتر توجه کنند تا هرچه سریع‌تر مشکل آن‌ها حل شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در این زمینه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مجموعه استان به خصوص استاندار، نهاد‌های امنیتی، نظامی و فرمانداری شوش و دیگر دستگاه‌ها تلاش‌های ویژه‌ای برای شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه انجام داده‌اند و کماکان هم انجام می‌دهند.

ارسلان غمگین در ادامه خبر داد: اخیراً جلسه‌ای با حضور معاون قوه قضائیه، چند وزارتخانه و استاندار خوزستان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد و که در این راستا صورت‌جلسات خوبی داشتیم.

وی با اشاره به حضور نمایندگان شورای اسلامی کار و کارگران در آن جلسه، تصریح کرد: بنا شد برای اینکه کارفرما بتواند نسبت به پرداخت حقوق پرسنل اقدام کند، یکی از حساب‌های شرکت از مسدودی خارج شود که هم نسبت به پرداخت حقوق اقدام و هم تجهیزات مورد نیاز کشت را تأمین کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در پایان با اشاره به اینکه تاکنون خبری مبنی بر رفع مسدودی حساب به دست نرسیده است، عنوان کرد: نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی هم وقت ویژه‌ای را برای این موضوع اختصاص داده است که امیدوارم در هفته آینده شاهد این رفع مسدودی حساب شرکت باشیم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: اعتراضات کارگری هفت تپه شرکت کشت و صنعت هفت تپه پارسی خبر هفت تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۵۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب

سجاد خراسانی سرپرست روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان با اعلام این خبر گفت: به مناسبت هفته جهانی کار و کارگر، توفیق بزرگی نصیب تعداد ۷۵ نفر از کارکنان مجموعه فولاد اکسین خوزستان شد که به نیابت از همه کارگران این شرکت در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور داشته باشند.

او افزود: رهبر انقلاب اسلامی در سالهای اخیر تاکید ویژه ای بر موضوع جهش تولید و توجه به کارگران داشته اند و از کارگردان عرصه تولید به عنوان جهادگران خط مقدم جنگ اقتصادی یاد کرده اند.

سرپرست روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان می‌گوید: رهبری انقلاب همواره از تولید داخل حمایت کرده اند و حضور تعدادی از کارگران مجموعه فولاد اکسین در دیدار با ایشان، یقیناً روحیه آنها را برای پیشبرد هرچه بهتر منویات رهبری در تحقق شعار سال بالا ببرد.

آقای خراسانی یادآرو شد: عملکرد موفق فولاد اکسین خوزستان در سال ۱۴۰۲ و روزهای ابتدایی امسال که منجر به ثبت رکوردهای خوبی در حوزه تولید و صادرات شده بود، باعث شد تعدادی از کارگران و متخصصان این شرکت به دیدار با رهبر انقلاب دعوت شوند که نشان از برجسته بودن موفقیت های اکسین در حوزه فولاد بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • نیشکر هفت تپه؛ از سرخط اعتصابات کارگری به پیشتازی سنگر تولید
  • شعار سال جاری با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • شعار امسال با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • با جدیت پیگیر بحث امنیت شغلی کارگران هستیم
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • مقام معظم رهبری در دیدار کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • رهبر انقلاب در دیدار کارگران سراسر کشور: تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • کارگران اخراجی کاغذپارس به کار برگشتند/ برچیدن بساط قرارداد‌های یک ماهه کارگری
  • خط و نشان کارگران برای دولت /گره کور حق مسکن باز می شود؟