Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به ظرفیت‌های غنی «کوهشاه احمدی» بر احداث جاده مواصلاتی و تسریع در روند پروژه‌های راهسازی این منطقه تاکید کرد و از مسئولان و رسانه‌ها خواست کوهشاه را به کانون توجه خود قرار دهند. - اخبار استانها -

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در گفتگو با خبرگزاری تسنیم در بندرعباس اظهار داشت: یکی از مسائلی که باید روی آن در کوهشاه احمدی کار شود؛ تبدیل کردن این منطقه به کانون توجه مسئولین، خیرین و دغدغه مندان رفع مشکلات مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه، آب و تحصیل مشکلات اساسی 

وی افزود: مرحوم عبدالله والی این کار را در رابطه با بشاگرد انجام داد و این منطقه را تبدیل به کانون توجهات کرد و امروز هر مسئولی که به استان سفر می‌کند در صدد کمک به این منطقه است، البته بشاگرد یک منطقه محرومی بوده و حق مردم منطقه بشاگرد بیش از اینها است و مورد توجه ما نیز قرار دارد، منتهی کوهشاه هم دست کمی از بشاگرد ندارد و به نظر من این منطقه 3 مشکل اساسی دارد.

عبادی زاده بیان کرد: کوهشاه احمدی چند مشکل اساسی دارد که یکی از آنها مشکل جاده این منطقه است که خوشبختانه اقداماتی انجام شده است اما متاسفانه روند تکمیل این جاده تسریع نمی‌شود و همین امر موجب دل نگرانی مردم شده است. 

وی افزود: در این منطقه مباحث مخصوصا در بحث زیرسازی جاده انجام می‌شود، اما چون کوهشاه همچون بشاگرد مناطقی پرباران در استان هستند، با هر بارندگی و با جاری شدن سیل این زیرساخت‌ها از بین می‌رود.

امام جمعه بندرعباس تاکیدکرد: در حالی که اگر اعتبارات به صورت منظم به پروژه جاده کوهشاه احمدی تزریق شود می‌توانند این مسئله را زودتر جمع کنند و بسیاری از مشکلات مردم این منطقه مرتفع می‌شود.

دیدار نخبگان و بزرگان ‌کوهشاه احمدی با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان / منطقه را از محرومیت خارج کنیدتوصیه امام جمعه بندرعباس به مردم / فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک را حتما انجام دهید + فیلمنماینده ولی فقیه در استان هرمزگان: همایش بین‌المللی غدیر به میزبانی هرمزگان ‌برگزار می‌شود + فیلم

 روند آبرسانی به کوهشاه  کند است

وی دومین مشکل کوهشاه احمدی را آبرسانی دانست و گفت: آب رسانی با این نگرش که مسئولان بیایند از اول خط تا انتها کار لوله گذاری را تمام کنند و بعد آب را در لوله به جریان بیاندازد توسط انجام می‌شود که من خواهش می‌کنم به دلیل اینکه بخشی از کار و لوله گذاری‌ها انجام شده است، آن مقداری را که لوله گذاری انجام شده بحث آبرسانی را انجام دهند و منتظر پایان یافتن خط نباشند.

حجت الاسلام عبادی زاده گفت: تغییر و تحولات آب و فاضلاب روستایی به شهری مقداری روند را متاسفانه کند کرده و امیدوارم دوستان آب و فاضلاب به منطقه بروند و این مسئله آب را در منطقه کوهشاه به صورت جدی دنبال کنند. 

مدارس شبانه‌روزی دایر شود

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهارداشت: منطقه کوهشاه جمعیت بالایی ندارد اما وسعت جغرافیایی بسیار زیادی دارد به همین دلیل خدمات رسانی سخت شده است لذا من دغدغه تحصیل دانش آموزان آن منطقه را دارم و این مسئله یکی از اولویت‌های من برای این منطقه است. 

وی ادامه داد: با توجه به پراکندگی جمعیت در منطقه نیاز است در چندین نقطه مدرسه شبانه روزی ساخته شود که در سفری که ما به کوهشاه داشتیم یک مدرسه بنا شد ساخته شود و یکی یا دو نقطه دیگر هم باید در آینده جانمایی شود تا ساخته شود چون امکان احداث مدارس زیاد شبانه‌روزی در مناطق وجود ندارد.

کارهای مشترک نهادهای حمایتی امیدوارکننده است

عبادی زاده بیان کرد: محرومیت‌های فردی و شخصی دیگر مشکل منطقه کوهشاه احمدی است؛ خوشبختانه بخش عمده‌ای از مردم کوهشاه تمکن مالی دارند و تنها 20 درصد مردم نیازمند هستند که در سفر اخیر به کوهشاه کار مشترکی بین کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد مسکن و نیروهای جهادی سپاه قرار شد شروع شود و 50 واحد منزل مسکونی برای نیازمندان و فقرای این منطقه ساخته شود که مردم اظهار رضایت از این پروژه دارند.

 بگذارید کوهشاه نفس بکشد

وی بیان کرد: باید مسئولین مناطق را جزیره‌ای نبینند؛ منطقه کوهشاه باید باز شود تا بتواند از طریق راه‌های دسترسی تنفس کند، باید راه دسترسی مازگرد به بخش رودخانه از توابع شهرستان رودان و جاده روستای احمدآباد به شهرستان فاریاب کرمان که الحمدالله فاصله زیادی نیست باید احداث شود. 

حجت الاسلام عبادی زاده گفت: در اینصورت هم مسیر رودان به شهرستان حاجی‌آباد باز می‌شود و هم مردم جنوب کرمان که تردد بسیاری به رودان و خصوصا زیارت حضرت سید سلطان محمد دارند می‌توانند از مسیر کوهشاه که مسیری کوتاه‌تر است تردد کنند. 

لزوم همکاری استانداری‌های هرمزگان و کرمان 

وی تاکید کرد: اگر استانداری‌های هرمزگان و کرمان با هم تفاهماتی در زمینه احداث جاده کوهشاه به فاریاب داشته باشند و با همکاری هم این مشکل را حل کنند بخش عمده‌ای از دغدغه مردم این منطقه مرتفع می‌شود، من درخواست دارم این مشکل راه کوهشاه احمدی حل شود تا با خارج شدن کوهشاه از بن بست این منطقه واقعا بتواند تنفس کند و نفس بکشد، این موضوعی است که مسئولان باید در دستورکار خود قراردهند و آن را به سرانجام برسانند.

به کوهشاه سفر خواهم کرد

امام جمعه بندرعباس گفت: من در اولین فرصت ممکن و زمانی که کمی اوضاع جوی و این مسئله کرونا بهبود یابد حتما مجددا به کوهشاه سفر خواهم کرد و ضمن بازدید از منطقه، شرایط را بررسی خواهم کرد. 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اضافه کرد: کار بسیار خوبی هم بنیاد مستضعفان، بنیاد علوی و بنیاد علوی دارند انجام می‌دهند که حدود 25 میلیارد تومان اعتبار گذاشتند که من تاکید کردم که کوهشاه احمدی را به صورت ویژه ببینند و بخشی از مشکلات مردم را کاهش دهند و این کار را به صورت منظم استمرار ببخشند و مراحل بعدی این تزریق اعتبارات را هم انجام دهند.

وی تاکید کرد: مباحث کلان از جمله راهسازی برعهده دولت است اما با ارتباط خوبی که با خیران داریم از ظرفیت این افراد و گروه‌های جهادی برای رفع سایر مشکلات و محرومیت‌های منطقه استفاده خواهیم کرد.

رسانه‌ها کمک کنند کوهشاه به کانون توجه تبدیل شود

امام جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: از تمام رسانه‌های استان درخواست می‌کنیم بیایید دست به دست هم بدهیم و کوهشاه را در کانون توجه قرار دهیم تا کمک شود و مشکلات مردم هم مرتفع شود.

عبادی زاده با اشاره به ظرفیت‌های غنی کوهشاه از جمله، آب و هوای مناسب، زمین حاصلخیز، آب بسیار خوب تاکید کرد: کوهشاه منطقه‌ای پر باران است و بسیاری از میوه‌های مناطق سردسیری مثل انار، انجیر و انگور در آن جا به عمل می‌آید؛ احداث سدهای آبخیزداری برای مهار روان آب‌ها در منطقه کوهشاه یک ضرورت است و با این اتفاق مردم می‌توانند با کشاورزی و دامپروری اقتصاد خود را اداره کنند.

انتهای پیام/864/ی

R7555/P/S6,58/CT2 بیشتر بخوانید... نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان: همایش بین‌المللی غدیر به میزبانی هرمزگان ‌برگزار می‌شود + فیلم توصیه امام جمعه بندرعباس به مردم / فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک را حتما انجام دهید + فیلم دیدار نخبگان و بزرگان ‌کوهشاه احمدی با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان / منطقه را از محرومیت خارج کنید قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان: همایش بین‌المللی غدیر به میزبانی هرمزگان ‌برگزار می‌شود + فیلم توصیه امام جمعه بندرعباس به مردم / فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک را حتما انجام دهید + فیلم دیدار نخبگان و بزرگان ‌کوهشاه احمدی با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان / منطقه را از محرومیت خارج کنید پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی استان بوشهر ۵۰ تا ۸۰ درصد افزایش یافت ۲ واردات با ارز نیمایی سبب گرانی کالاهای اساسی شد ۳ لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم دعای عرفه حرم مطهر رضوی + فیلم ۴ دعای عرفه در استان کرمان در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود ۵ خودکفایی ایران در زمینه طراحی و ساخت پروژه‌های مترویی/کلنگ خط ۳ مترو شیراز زمین زده شد ۶ کاهش محسوس دما و احتمال سیلاب در گیلان/ شالیکاران مراقب محصولات خود باشند ۷ مشکل مالکیت ۴۰ ساله اهالی ۶۰۰ روستا و ۱۷ شهر استان گلستان برطرف می‌شود ۸ چگونه از خطر ابتلا به کووید-۱۹ در امان بمانیم+ پاسخ متخصص بیماری‌های عفونی مهمترین اخبار استانها خودکفایی ایران در زمینه طراحی و ساخت پروژه‌های مترویی/کلنگ خط ۳ مترو شیراز زمین زده شد معاون وزیر بهداشت: هیچ داروی اختصاصی برای کرونا وجود ندارد تمهیدات بهداشتی دعای عرفه در حرم رضوی/ زائران مهر و سجاده همراه داشته باشند رئیس کمیسیون امور داخلی کشور: هیئت رئیسه فراکسیون معدن به زودی انتخاب می‌شود مهمترین اخبار تسنیم اطلاعیه سپاه: رزمایش پیامبر اعظم ۱۴ سپاه پایان یافت/ در دفاع از منافع کشور محکم و قاطع عمل می کنیم رئیس جمهور: در حال عبور از پیک کرونا هستیم فارن افرز: زمان پایان هژمونی جهانی دلار فرا رسیده است فلسطین| هشدار حماس به اشغالگران درباره توطئه در مسجدالاقصی/ بهای هتک حرمت مقدسات بسیار سنگین خواهد بود ایران جزو ۵ کشور برتر آسیا در انتقال خون / ۱۷ پیوند موفق با استفاده از سلول‌‌های خون بند ناف درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان امام جمعه بندرعباس کوهشاه احمدی برگزار می شود کانون توجه منطقه کوهشاه مشکلات مردم عبادی زاده ساخته شود رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۵۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند

نماینده ولی‌ فقیه در استان گیلان با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند و به قدرتمندی سپاهی که از دل مردم و با مردم است، باور دارند.
 
به گزارش ایسنا؛ آیت‌الله رسول فلاحتی امروز، دوم اردیبهشت‌ماه در دیدار با جمعی از اعضای شورای تأمین و کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان صومعه‌سرا به‌مناسبت سالروز تأسیس سپاه، وحدت میان نیروهای مسلح و قوای سه‌گانه کشور و همچنین حمایت امام امت را سبب رقم خوردن شاهکار عظیم عملیات وعده صادق دانست و اظهار کرد: اوایل انقلاب، شاهد اتفاقات و درگیری‌های داخلی بسیار از سوی منافقان بودیم که به امنیت کشور صدمه زده بود.
 
وی افزود: منافقانی که دست‌پرورده آمریکا و حتی از داعش بدتر بودند و جنایات بسیاری را علیه این مردم مرتکب شدند و در کوچه‌ پس کوچه‌ها علیه بزرگانی همچون شهید بهشتی شعار می‌دادند و به او توهین می‌کردند اما خداوند روزگارشان را در عملیات‌ مرصاد سیاه کرد و امروز روزگارشان سیاه‌تر از قبل شده است.
 
نماینده ولی‌ فقیه در استان گیلان با بیان اینکه هم‌آوایی میان مسئولان و پیشرفت‌های‌ امروز کشور با اوایل انقلاب قابل مقایسه نیست، افزود: در بحران جنگ تحمیلی با دست خالی مقابل دشمن ایستادیم اما خداوند ما را به جایگاهی رساند تا امروز در برابر قدرت‌های نظامی دنیا بایستیم و نه‌تنها در عرصه نظامی بلکه در تمام زوایای مربوط به امور کشور رشد کرده‌ایم و امکانات و خدمات حتی به روستاهایمان رفته است.
 
آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه بعضی افراد با هر بهانه‌ای فقط درصدد حمله غیرمنصفانه به ارکان نظام هستند و در زمین دشمن بازی‌ می‌کنند، تصریح کرد: کار دشمن هجمه وارد کردن و بزرگ‌نمایی لکه‌های سیاه است.
 
امام جمعه رشت با اشاره به نیروهای توانمند و سالمی که در سراسر کشور در حال نقش‌آفرینی هستند، گفت: باید قدر داشته‌هایمان را بدانیم، امروز بیش از ۹۰ هزار دانشجو داریم که در حال تحصیل هستند و دانشجوهای علوم پزشکی و نظامی قوی هم داریم که مایه افتخارند.
 
وی به حضور حماسه‌ساز مردم در راهپیمایی روز قدس و صفوف نماز عید فطر در شهرستان‌ها اشاره و بیان کرد: این مردم بصیر با درک شرایط می‌دانند کجا باید در راه رضای خدا قیام کنند؛ رهبر معظم انقلاب هم با تأکید بر مسئله جهاد تبیین خواستار گفتن موفقیت‌ها و یادآوری ایام‌الله برای مردم شده بودند.
 
نماینده ولی‌ فقیه در استان گیلان خطاب به‌ مسئولان گفت: مطالبات مردم، زیاد و به‌حق است که با توجه به امکانات قطعا نمی‌توان پاسخگوی همه مطالبات مردم بود اما باید تمام تلاش خود را به‌کار گیرید و در هرحال با چهره گشاده و نیکو با مردم روبه‌رو شوید.
 
آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه همه مشکلات با هماهنگی و هم‌آوایی میان مسئولان در شهرستان‌ها قابل برطرف شدن هستند، گفت: حضور میدانی مسئولان بین مردم باعث خوشحالی و رضایت مردم خواهد شد و باید جدی گرفته شود.
 
امام جمعه رشت با اشاره به روایتی درباره برطرف کردن غم‌های دیگران افزود: در روایات آمده است هرکس غمی را از چهره‌ای بزداید، خداوند غم‌های دنیا و آخرت او را برطرف خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان
  • لزوم اعلام رسمی تبدیل شدن بندر چند منظوره سیریک به مرز مجاز دریایی
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • هشدار نماینده ولی فقیه به اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه/ برای جبران عقب افتادگی‌ها از حواشی بپرهیزید
  • توصیه‌های علی ربیعی، مسئولان به این چند نکته توجه کنند!
  • مراسم ترحیم «پرویز داودی» با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان (عکس)