Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@23:28:50 GMT

ثبات قیمت گوشت در بازار

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۵۲۶۷

ملکی از ثبات قیمت گوشت در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۱۱۲ تا ۱۱۵ هزار تومان به مصرف کننده عرضه می‌شود. ناطقان: علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به اینکه امسال شیوه ذبح دام برای عید سعید قربان تغییر کرده است، اظهار کرد: طی سال‌های اخیر در مناطق ۲۲ گانه شهرداری جایگاه عرضه دام راه اندازی و به مردم اطلاع رسانی شده است تا متقاضیان برای قربانی و ذبح دام به آنجا مراجعه کنند، اما امسال به سبب شیوع ویروس کرونا عرضه در میادین انجام نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با گسترش ویروس کرونا، امسال روش ثبت سفارش به قصابی‌های محل جایگزین عرضه دام در میادین شده است که با این شرایط برای ذبح دام از نظر شرعی و بهداشتی مشکلی ایجاد نمی شود.

ملکی با تاکید بر این مسئله که هیچ گونه ذبحی در سطح شهر نباید انجام شود، بیان کرد: اگر در روز عید قربان در مغازه‌های قصابی و دیگر مناطق شهر ذبح انجام شود، با آن برخورد می‌شود.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی ادامه داد: از بامداد روز عید قربان ذبح در کشتارگاه‌ها به نیت قربانی عید انجام می‌شود و موضوع شرعی این کار بررسی می شود تا مشکلی در این زمینه به وجود نیاید.
ثبات قیمت گوشت در بازار

ملکی از ثبات قیمت گوشت در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۱۱۰ تا ۱۱۵ هزار تومان به مصرف کننده عرضه می‌شود و نوسان خاصی را در بازار گوشت برای روز عید قربان‌ متصور نیستیم.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در پایان درباره آخرین وضعیت قاچاق دام تصریح کرد: بنابر آخرین آمار و اطلاعات خروج غیرقانونی دام از مرز‌های کشور تا حدی کنترل شده که همین امر ثبات قیمت گوشت در بازار را به همراه داشته است. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: ثبات قیمت ، گوشت قرمز ، بازار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ثبات قیمت گوشت قرمز بازار ثبات قیمت گوشت در بازار عید قربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۵۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سالانه ۱۸ هزار تن گوشت قرمز در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مهدی غیب اللهی در دیدار با جمعی از متقضایان سرمایه گذاری در پهنه‌های دامپروری میبد گفت: ۱۲۰ هزار دام سنگین و ۶۵۰ هزار دام سبک در دامپروری‌ها و مجتمع‌های دامی استان وجود دارد.

وی افزود: سالانه ۱۸ هزار تن گوشت قرمز در استان تولید می‌شود که از این میزان گوشت قرمز، ۱۲ هزار تن گوشت گاو و گوساله و ۶ هزار تن گوشت گوسفندی است.

غیب اللهی با بیان اینکه ۷۰ درصد ذائقه مردم استان گوشت گوسفندی است، اظهار داشت: سه هزار تن نیازمندی‌های گوشت گوسفندی استان را از استان‌های همجوار تامین می‌کنیم که با احداث مگافارم‌ها و مجتمع‌های دامپروری و دامداری‌های سبک، در بازده زمانی ۳ تا ۵ سال به دنبال خودکفایی در تامین گوشت قرمز در استان هستیم.

وی درباره درخواست برخی سرمایه گذاران برای ایجاد مجتمع‌های دامپروری تصریح کرد: زیرساخت‌های لازم در زمینه آب، برق و گاز را برای متقاضیانی که می‌خواهند در ایجاد مجتمع‌های دامپروری سرمایه گذاری کنند، ایجاد می‌کنیم تا شاهد توسعه صنعت و احداث و افتتاح مجتمع‌های دامپروری در شهرستان میبد باشیم.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۷۰ درصد ذائقه یزدی‌ها گوشت گوسفندی است
  • تولید سالانه ۱۸ هزار تن گوشت قرمز در استان
  • قیمت گوشت قرمز امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟