Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- به دلیل شرایط نامناسب بهداشتی در کاتالونیا، یوفا قصد دارد مکان دیدار بازی بارسلونا و ناپولی را تغییر دهد. تاریخ انتشار: 17:18 - 09 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۲۲۸۲

خبرگزاری میزان - بارسلونا و ناپولی در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سن پائولو به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید و بازی برگشت به علت ویروس کرونا به تعویق افتاده و قرار شده این بازی‌ها در تاریخ‌ ۸ و ۷ آگوست انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی گفته می‌شود در صورت آماده نبودن ورزشگاه نیوکمپ و نداشتن شرایط بازی، ممکن است این دیدار به جای کاتالونیا در لیسبون انجام شود.

با توجه به شرایط بحرانی ناشی از پاندمی ویروس کرونا در شهر بارسلون، باشگاه ناپولی تلاش می‌کند دیدارش مقابل بارسلونا را در پرتغال برگزار کند.

 به نقل از اسکای ایتالیا، اورلیو دی لورنتیس رییس باشگاه ناپولی با ابراز نگرانی از شرایط موجود گفت: مسابقه مقابل بارسلونا همیشه فوق‌العاده است. در تابستان گذشته دو بار بازی کردیم و سپس سومین بازیمان را در لیگ قهرمانان اروپا انجام دادیم. بارسلون شهری است که در وضعیت بحرانی قرار دارد و در این باره شک و نگرانی زیادی داریم.

وی ادامه داد: اگر آنها تصمیم گرفته‌اند که بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا در پرتغال و لیگ اروپا در آلمان برگزار شود، برایم قابل درک نیست که چرا باید در شهری بازی کنیم که مشکلات اساسی دارد. ما به بارسلونا نمی‌رویم بلکه به پرتغال، آلمان یا ژنو می‌رویم. در یوفا کسی نمی‌تواند با پول ما تجارت کند؛ این واقعاً مزخرف است.

بیشتر بخوانید: رییس باشگاه ناپولی: تیمم می‌تواند در بارسلونا بازی کند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا ناپولی لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۵۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مهم در سومین بازی تیم ملی در جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی فوتسال ایران در حالی به دیدار سوم برابر کویت رسیده بود که صعودش با رقم زدن دو پیروزی متوالی مقابل افغانستان و بحرین قطعی شده بود.
با این حال دریافت یک گل در افتتاحیه مقابل افغانستان و سپس 3 گل در مصاف با بحرین حسابی اهالی فوتسال و علاقمندان به این رشته را نگران کرده بود و تیم وحید شمسایی را به همین دلیل مورد انتقاد قرار می‌دادند.

ویدئو: 330709

در دیدار سوم اما تیم ملی با ارائه یک نمایش مقتدرانه و منسجم علاوه بر ثبت سومین پیروزی پیاپی و صعود مقتدرانه به مرحله حذفی موفق شد دروازه‌اش را هم بسته نگه دارد تا حالا امیدواری بیشتری نسبت به تیم وحید شمسایی در میان جامعه فوتسال ایجاد شده باشد.
شمسایی در دو بازی ابتدایی به باقر محمدی بازی داد، اما در مصاف سوم این فرصت به سعید مومنی داده شد و او در طول مسابقه بارها با کمک مدافعین تیم از گلزنی مهاجمین کویت که با تمام وجود حمله می‌کردند، جلوگیری کرد.

دیگر خبرها

  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد
  • تغییر مهم در سومین بازی تیم ملی در جام ملت‌ها
  • نظر ژاوی پس از باخت در ال‌کلاسیکو عوض شد؛ در بارسا می مانم!