Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی کارکرد دیگر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را بصیرت‌بخشی و ارتقای سطح دانش و بینش جامعه عنوان کرد و گفت: شعائر دینی در جامعه اسلامی باید احیا شود تا گرد فراموشی روی آنها ننشیند. - اخبار استانها -

غلامرضا منتظری ضمن تبریک فرارسیدن 12 مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: یکی از ماموریت‌های مهم در حوزه مسائل فرهنگی، مدیریت و ساماندهی فعالیت‌ها و مناسبت‌های ملی و مذهبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بزرگداشت مناسبت‌ها به ویژه راهپیمایی باشکوه یوم الله 22 بهمن و 13 آبان افزود: از زمان شکل‌گیری، این نهاد در مدیریت و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها، هدایت مراسمات بزرگ و باشکوه و دفاع از ارزش‌های اسلامی نظام و انقلاب نقشی تعیین کننده داشته است.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی به‌موقع و تشویق و ترغیب مردم برای حضور در مناسبت‌ها و مراسمات مختلف، نقش دیگر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که تاکنون آنها را به خوبی ایفا کرده است.

گزارش ویدیوئی|‌موقعیت استراتژیک چابهار فرصتی ارزشمند برای سرمایه‌گذاری چینی‌هاگزارش| آورده 2 سفر رئیس جمهور دولت تدبیر و امید برای خراسان شمالی چه بود؟گزارش ویدیوئی| سیستان و بلوچستان روی خط قرمز کرونا / آمار مرگ و میر رکورد شکست

منتظری کارکرد دیگر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را بصیرت‌بخشی و ارتقای سطح دانش و بینش جامعه عنوان کرد و افزود: این نقش مهم و برجسته با استفاده از چهره‌های شاخص ملی اتفاق می‌افتد؛ در مناسبت‌های مختلف شاهد حضور چهره‌های برجسته‌ای هستیم که متناسب با موضوعی که در نظر گرفته شده، به روزترین و بهترین اطلاعات را در اختیار مردم قرار می دهند.

وی بزرگداشت شعائرالله را امری لازم و ضروری دانست و گفت: شعائر دینی در جامعه اسلامی باید احیا شود تا گرد فراموشی روی آنها ننشیند. اگر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نباشد که ایام الله را متذکر شود چه بسا بسیاری از آنها به فراموشی سپرده شود. اگر امروز محرم و صفر، 22 بهمن، 13 آبان و روز قدس را همه نسل ها به ویژه جوانان می شناسند بخاطر نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی استفاده بهینه دستگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی را از دیگر کارکردهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: اگر چنین نهادی وجود نداشته باشد نمی‌توان از این ظرفیت‌های عظیم استفاده کرد.

انتهای پیام/582/س

R41471/P/S6,70/CT1 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی استان بوشهر ۵۰ تا ۸۰ درصد افزایش یافت ۲ لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم دعای عرفه حرم مطهر رضوی + فیلم ۳ واردات با ارز نیمایی سبب گرانی کالاهای اساسی شد ۴ خودکفایی ایران در زمینه طراحی و ساخت پروژه‌های مترویی/کلنگ خط ۳ مترو شیراز زمین زده شد ۵ کاهش محسوس دما و احتمال سیلاب در گیلان/ شالیکاران مراقب محصولات خود باشند ۶ مشکل مالکیت ۴۰ ساله اهالی ۶۰۰ روستا و ۱۷ شهر استان گلستان برطرف می‌شود ۷ نخستین کشتی حامل آبزیان سیستان و بلوچستان از بندر چابهار عازم تایلند شد ۸ دعای عرفه در استان کرمان در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود مهمترین اخبار استانها آئین تعویض پرچم گنبد منور رضوی انجام شد خودکفایی ایران در زمینه طراحی و ساخت پروژه‌های مترویی/کلنگ خط ۳ مترو شیراز زمین زده شد رئیس کل دادگستری استان البرز : هفت‌ ماه اخیر به اندازه ده سال گذشته اراضی منطقه آزاد سازی شده است معاون وزیر بهداشت: هیچ داروی اختصاصی برای کرونا وجود ندارد مهمترین اخبار تسنیم اطلاعیه سپاه: رزمایش پیامبر اعظم ۱۴ سپاه پایان یافت/ در دفاع از منافع کشور محکم و قاطع عمل می کنیم رئیس جمهور: در حال عبور از پیک کرونا هستیم فارن افرز: زمان پایان هژمونی جهانی دلار فرا رسیده است فلسطین| هشدار حماس به اشغالگران درباره توطئه در مسجدالاقصی/ بهای هتک حرمت مقدسات بسیار سنگین خواهد بود ایران جزو ۵ کشور برتر آسیا در انتقال خون / ۱۷ پیوند موفق با استفاده از سلول‌‌های خون بند ناف درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مناسبت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۵۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق پایانی خفت بار بر هژمونی آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب در منطقه بود

حجت الاسلام سید  محمد سادات رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب،  ضمن تبریک عملیات غرورآمیز وعده صادق با رمز یا رسول الله(ص) در حمله موشکی و پهپادی به سرزمین‌های اشغالی افزود: این پیروزی از جهات مختلف حائز اهمیت بوده و  در آینده نزدیک بسیاری از معادلات بین‌المللی و تغییرات استراتژیک در خاورمیانه را رقم خواهد زد .

حجت الاسلام سادات خاطرنشان کرد: اقتدار نظامی نیروهای مسلح در سایه‌سار ولایت فقیه و رهبری مقام معظم رهبری هیمنه پوشالی رژیم جلاد و کودک‌کش صهیونیستی را در هم شکست و پایانی خفت بار بود بر هژمونی آمریکای جنایتکار و متحدین منطقه ای او که علی رغم همه تلاش‌ها به جهت حفظ و دفاع از موجودیت رژیم منحوس صهیونیستی شکست مفتضحانه‌ای خوردند.

 رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان ابراز داشت: مدافعین حریم امنیتی ایران ثابت کردند دوران بزن درو  و قلدر مآبی در برابر ملت صبور انقلابی ایران به پایان رسیده و دولت غاصب صهیونیستی بعد از یک چرخه جنایت طی چند ماه اخیر ضربه‌ای مهلک دریافت نمود و آخرین میخ بر تابوت این دولت جعلی کوبیده شد و باعث غرور ملی و عزت و سربلندی مسلمانان و آزادگان عالم و به ویژه جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین در برابر مستکبرین و جنایتکاران تاریخ بشریت، شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کیفیت برگزاری نمایشگاه کتاب تهران را بالا ببریم
  • درباره وضعیت بازار ارز، هفته‌ آینده حتما جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد
  • تذکر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره تلاطمات بازار ارز
  • مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند | رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس : نگران وضعیت بازار ارز هستیم
  • هفته آینده مجلس وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
  • رژیم صهیونیستی در بین جهانیان تحقیر شد
  • اسماعیلی: امرو‌ز روز نصرت سپاهیان اسلام بر جنود شیطان و یوم الله است
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
  • عملیات وعده صادق پایانی خفت بار بر هژمونی آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب در منطقه بود
  • اجتماع مردم ایلام در حمایت از مجازات رژیم صهیونیستی