Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@01:48:48 GMT

تخریب 9 ویلای غیرمجاز در کوهرنگ

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۵۶۸۱

تخریب 9 ویلای غیرمجاز در کوهرنگ

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری گفت: ۹ ویلای غیر مجاز در منطقه بیرگان شهرستان کوهرنگ با صدور دستور قضایی تخریب شد.

به گزارش جماران، عبدالرضا علی‌محمدی افزود: اوایل خردادماه سالجاری ۲ باب از ویلاهای غیرمجاز در این شهرستان تخریب شد، که به دلیل درخواست صاحبان ویلاها، برای تخلیه اموال داخل ویلاها به آنها فرصت داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه این سازه‌ها خانه کارگری و یا کانکس نیستند،گفت: این ویلاها با فاصله از محل احداث تونل احداث شده است.

به گفته وی، جهادکشاورزی استان به عنوان شاکی مبنی بر اینکه این ویلاها با تغییر کاربری در اراضی کشاورزی احداث شده است به دادگستری شهرستان کوهرنگ شکایت کرد و پس از رسیدگی در شهرستان کوهرنگ و مرکز استان حکم تخریب در سال ۹۷ صادر شد.

وی اظهار داشت: آب منطقه‌ای اصفهان در آن سال به دیوان عالی کشور مراجعه و اعادی دادرسی انجام داد که پس از بررسی مجدد رای قبلی ابقا شد.

وی افزود: به دلیل وجود امکانات و تجهیزات بیت‌المال در این ویلاها، فرصت برای تخلیه داده شد که در این فرصت چند روزه آب منطقه‌ای اصفهان به دیوان اعادی دادرسی داده بود.

به گفته وی، اعادی دادرسی آب منطقه‌ای اصفهان برگشت داده شد و حکم تحریب روز پنجشنبه با حضور ماموران انتظامی انجام شد.

اخبار مرتبط یک نفر در کوهرنگ غرق شد قُرقبان محلی در رودخانه نزدیک روستای سرآقاسید کوهرنگ غرق شد تاکنون خسارتی از زلزله شهرستان کوهرنگ گزارش نشده است زلزله حوالی شهرچلگرد کوهرنگ را لرزاند جاده‌های روستایی شهرستان کوهرنگ بازگشایی شد

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا کوهرنگ ویلای غیرمجاز در کوهرنگ تخریب ویلای غیرمجاز ویلای غیرمجاز کوهرنگ سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهرستان کوهرنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۵۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه

روستای نوده شهرستان زیرکوه به دلیل احتمال خطر سیلاب تخلیه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، با شدت بارش در امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ روستای نوده شهرستان زیرکوه به دلیل احتمال تخریب بند آبی بالادست روستا تخلیه و روستاییان در خوابگاه شبانه روزی اسکان داده شدند.

به گزارش ایمنا، احتمال تخریب پل کال زین آباد نیگنان نیز متصور است به همین دلیل نیروهای امدادی و خدمات رسان در بیشتر نقاط استان به ویژه شهرستان‌های زیرکوه، خوسف، نهبندان و طبس تا صبح فردا در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

کد خبر 747703

دیگر خبرها

  • تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه
  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن
  • قرق مطلق دشت لاله‌های واژگون کوهرنگ
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان
  • نقد تند محمدرضا مقدسیان به «ویلای ساحلی»/ عیاری عاریه ای!؟
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مهریز 
  • شکستگی لوله انتقال آب زاینده‌رود به کاشان تخریب غیرعمد بود
  • ‍ ۱۱ هکتار از اراضی حریم منطقه ۲۰ تهران آزادسازی شد
  • آزادسازی ۱۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ/ ۷ استخر تخریب شد