Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@17:38:22 GMT

لیورپول قرارداد مربی پرتاب اوت خود را تمدید کرد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۵۸۰۳

لیورپول قرارداد مربی پرتاب اوت خود را تمدید کرد

تیم فوتبال لیورپول قرارداد مربی‌ای که به صورت تخصصی برای آموزش پرتاب‌های موفق‌‌‌آمیز اوت استخدام کرده بود را برای یک فصل دیگر تمدید کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه لیورپول قرارداد توماس گرونمارک، مربی دانمارکی که دو سال پیش برای بالا بردن ضریب موفقیتش در حفظ توپ و موقعیت‌سازی با پرتاب‌های اوت به خدمت گرفت را یک سال دیگر در آنفیلد نگه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تابستان سال 2018 زمانی که اعلام شد لیورپول یک مربی تخصصی برای پرتاب‌های اوتش استخدام کرده، خیلی‌ها تعجب کردند و حتی تصمیم این باشگاه را زیر سؤال بردند اما خیلی طول نکشید که تأثیر حضور گرونمارک در کادر فنی لیورپولی‌ها نمایان شد و مرسی‌سایدی‌ها به نقش پررنگ این مرد دانمارکی در موفقیت‌‌های‌شان اذعان کردند. در واقع حضور او یکی از دلایل موفقیت لیورپول برای فتح لیگ قهرمانان اروپا در فصل 19-2018 و قهرمانی در لیگ برتر انگلیس در فصل اخیر بوده است. او حالا قرار است یک سال دیگر هم در کنار لیورپولی‌ها بماند و این در حالی است که تیم‌های دیگری هم خواهان استخدامش بودند.

صلاح: آینده‌ام در لیورپول؟ نمی‌دانم/ فعلاً می‌خواهم از افتخارات‌مان لذت ببرم

گرونمارک در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت: خوشحالم که اعلام می‌کنم با باشگاه لیورپول برای فصل 21-2020 قرارداد بسته‌ام. من یک مربی مستقل در حوزه پرتاب‌های اوت هستم و در حال حاضر باشگاه‌های دیگری هم خواهان عقد قرارداد با من هستند. من هم آماده‌ام تا با آموزش پرتاب‌های بلند، سریع و هوشمندانه به تیم‌های بیشتری کمک کنم.

طبق ادعای گرونمارک در لیورپول قبل از ورود او درصد تملک توپ این تیم پس از پرتاب‌های اوت زیر فشار بازیکنان تیم رقیب 45.4 درصد بود و از این حیث در جایگاه هجدهم در میان بیست تیم لیگ برتر بود. فصل گذشته اما این آمار به 33 درصد افزایش پیدا کرد و به نزدیک 79 درصد رسیده و سبب شد لیورپول به تیم اول لیگ انگلیس در این بخش تبدیل شود.

انتها پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر انگلیس لیورپول بیشتر بخوانید... هافبک لیورپول رسماً هم‌تیمی جهانبخش شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... هافبک لیورپول رسماً هم‌تیمی جهانبخش شد واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر انگلیس لیورپول پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ مهرداد پولادی به تیم دسته‌دومی قطر پیوست ۲ لطیفی: پیشکسوتان از فرهاد مجیدی حمایت کنند/ او در پیچ مهم مربیگری‌اش است ۳ صادقی: در لیگ برتر می‌مانیم و جایگاه‌مان را هم بهتر می‌کنیم ۴ یوونتوس از پیراهن فصل آینده‌اش رونمایی کرد + عکس ۵ ساری: لازم باشد تیم زیر ۲۳ سال باشگاه را به میدان می‌فرستم/ رونالدو خودش خواست بازی کند ۶ میلان از مرحله مقدماتی وارد لیگ اروپا می‌شود/ شاگردان پیولی چشم انتظار کمک رم و ناپولی ۷ کاوه رضایی در انتظار بازگشت به تیم سابقش ۸ ابراهیموویچ: من مثل «بنجامین باتن» هستم!/ خوشحالم که پیولی ماند مهمترین اخبار ورزشی لطیفی: پیشکسوتان از فرهاد مجیدی حمایت کنند/ او در پیچ مهم مربیگری‌اش است صادقی: در لیگ برتر می‌مانیم و جایگاه‌مان را هم بهتر می‌کنیم تصمیم کادر فنی تیم‌های ملی کشتی برای مسابقات جهانی چیست؟/ انتخاب یا انتصاب؟ ناظم‌الشریعه: اگر کویت میزبان قهرمانی آسیا شود، بهتر است/ بازیکنان از شرایط ایده‌آل دور هستند مهمترین اخبار تسنیم اطلاعیه سپاه: رزمایش پیامبر اعظم ۱۴ سپاه پایان یافت/ در دفاع از منافع کشور محکم و قاطع عمل می کنیم رئیس جمهور: در حال عبور از پیک کرونا هستیم فارن افرز: زمان پایان هژمونی جهانی دلار فرا رسیده است فلسطین| هشدار حماس به اشغالگران درباره توطئه در مسجدالاقصی/ بهای هتک حرمت مقدسات بسیار سنگین خواهد بود ایران جزو ۵ کشور برتر آسیا در انتقال خون / ۱۷ پیوند موفق با استفاده از سلول‌‌های خون بند ناف درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس لیورپول لیگ برتر انگلیس لیورپول پرتاب های اوت لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۵۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکو خمز در آستانه فسخ قرارداد با تراکتور؛ ادعای یک خبرگزاری

شاید تمرین امروز آخرین حضور پاکو خمز در تراکتور باشد!

طرفداری | به نظر می رسد امروز آخرین روزی بود که سرمربی اسپانیایی تراکتور این تیم را تمرین داده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، پاکو خمز سرمربی تراکتور که چند روز قبل با مسئولان این باشگاه نشستی را برگزار کرده بود به احتمال فراوان امروز از این تیم جدا خواهد شد. 

به احتمال فراوان این مربی آخرین جلسه تمرینی خود را با تراکتور پشت سر بگذارد و سپس به همکاری اش با تیم تبریزی پایان دهد. این مربی که با این باشگاه قرارداد دارد در آخرین صحبت هایی که با مسئولان باشگاه داشته تلویحا اعلام کرده نمی خواهد در تراکتور بماند.

البته باشگاه تراکتور با توجه به غرامت فسخ قرارداد پیشنهادی برای قطع همکاری به این مربی ارائه نکرده اما طبق پیگیری خبرنگار آنا این مربی خودش تصمیم گرفته تا از تراکتور جدا شود و به نظر می رسد آنقدر مصمم است که شاید همین امروز به همکاری اش با این باشگاه پرطرفدار خاتمه بدهد.

طی یکی دو روز اخیر شایعاتی در مورد مذاکره باشگاه تراکتور با گل محمدی مطرح شده اما خبرنگار آنا کسب اطلاع کرد این خبر صحت ندارد.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • مذاکره پرسپولیس با یک مربی برای فصل بعد!
  • رضایت از سرمربی برزیلی؛ پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند
  • لُعبت لیورپولی‌ها برای جانشینی کلوپ؛ نیکو کواچ!
  • پاکو خمز امروز از تراکتور جدا می‌شود؟
  • پاکو خمز در آستانه فسخ قرارداد با تراکتور؛ ادعای یک خبرگزاری
  • قرارداد مربی گیتی‌پسند اصفهان تمدید شد
  • اقدام عجیب ستاره‌های ملی‌پوش علیه پرسپولیس
  • پیغام دو ملی پوش به بازیکنان پرسپولیس؛ تیم تان را رها کنید و به اینجا بیایید!
  • برنامه کلوپ برای بازنشستگی: رقص و آشپزی!