Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مسعود مرسلپور عصر پنجشنبه در جلسه کمیته فنی حمل‌ونقل و ترافیک شهرستان اسلامشهر افزود: در صورت اجرای این دوربرگردان بخش عمده ترافیک صبحگاهی و عصرگاهی میدان الغدیر برطرف می‌شود.

وی ادامه داد: راهداری غرب استان تهران نیز در خصوص اجرای پروژه موسوم به شهر کفش در جاده احمدآباد مستوفی برابر با مصوبه شورای حمل‌ونقل و ترافیک این شهرستان موافقت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرسلپور خاطر نشان کرد: برای ایمنی هرچه بیشتر این مسیر، عقب‌نشینی ایستگاه صدا وسیما نیز مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: همچنین با پیگیری‌های صورت گرفته، همکاری و همراهی موثر شهرداری و شورای اسلامی شهر، تصمیم‌های کارشناسی لازم برای جلوگیری از بن بست شدن هشت کوچه محله سعیدیه اتخاذ شده است. 

مرسلپور تصریح کرد: با اخذ موافقت مسکن و شهرسازی استان تهران و همچنین توافق شهرداری اسلامشهر با مالک اراضی که در صورت ساخت و ساز تعدادی از کوچه‌های محله سعیدیه بن‌بست می‌شد، مهمترین مشکل ساکنان این محله برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام تلاش و همت مسئولان این شهرستان تامین رفاه و آسایش مردم در محلات مختلف است، اضافه کرد: اعضای کمیته فنی حمل و نقل ترافیک گزارشی کارشناسی از وضعیت فعلی محله سعیدیه و مشکلات مردم تهیه می‌کنند تا با تصویب راهکارهای اجرایی در مبادی ذیربط این مشکلات برطرف شود.

شهرستان اسلامشهر با ٨٠٠ هزار نفر جمعیت در غرب استان تهران واقع است.

برچسب‌ها معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بنياد مسكن انقلاب اسلامی مسعود مرسلپور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بنياد مسكن انقلاب اسلامی مسعود مرسلپور معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بنياد مسكن انقلاب اسلامی مسعود مرسلپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۵۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل مرحله نخست اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه(س)

مراحل ساخت اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه(س) مورد بازدید تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) قرار گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی از کارگاه ساخت اسکلت چوبی ضریح مطهر حرم بانوی کرامت بازدید کرد و در جریان روند فعالیت‌های این پروژه قرار گرفت.

 ساخت ضریح مطهر حرم حضرت معصومه (س) سال گذشته به دستور تولیت این حرم مطهر آغاز شد و اکنون ساخت مرحله اول اسکلت چوبی آن تکمیل و نهایی شده و با توجه‌ به تکمیل طراحی ضریح مطهر، کارهای مربوط به وصل بندی، مقرنس‌کاری، معرق‌کاری و خاتم‌کاری در دست اجراست و قلم‌زنی ضریح مطهر نیز پیشرفت مناسبی داشته است.

به گزارش تسنیم، برای پروژه ساخت ضریح مطهر حرم حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها از چوب ساج کشور برمه که مرغوب‌ترین و مناسب‌ترین چوب برای ساخت ضریح‌های مطهر است استفاده شده و فعالیت‌های هنری روی این چوب‌ها توسط هنرمندان قمی در حال اجراست.

 همچنین مطالب محتوایی که قرار است در جای‌جای این ضریح مطهر نگاشته شود، در این بازدید توسط آیت‌الله سعیدی مورد بررسی و تدقیق قرار گرفت و مشخص شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش جای پارک موتورسیکلت در اطراف حرم حضرت معصومه (س)
  • مرحله اول اسکلت چوبی ضریح حرم حضرت معصومه(س) تکمیل شد
  • کاهش آمار تصادف امسال در محورهای ارتباطی شهرستان مهاباد
  • ثبت‌ نام طرح ترافیک خبرنگاران تمدید شد
  • تمدید ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا این تاریخ
  • تکمیل مرحله نخست اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه(س)
  • ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تمدید شد
  • ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ تمدید شد
  • تمدید ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت
  • ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد