Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر از اجرای طرح «سانس ویژه بانوان» در پردیس سینمایی سیتی سنتر خبر داد

محمد پناهی نژاد در گفت و گو با خبرنگار برنا در اصفهان؛ از اجرای طرح «سانس ویژه بانوان» در پردیس سینمایی سیتی سنتر خبر داد گفت:  با توجه به شرایط کنونی سینماها، از هفته گذشته طرح هایی ویژه ای را شروع کرده ایم که یکی از آنها طرح «سانس ویژه بانوان» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سانس به این دلیل در نظر گرفته شد که ساعاتی خاص که خانم ها فرصتآازاد تری دارند با 50 درصد تخفیف امکان دیدن فیلم های سینما را داشته باشند. از روز گذشته شورای صنفی نمایش روزهای شنبه تا چهارشنبه را 50 درصد تخفیف اعلام کرد به همین دلیل سانس ویژه بانوان در روزهای پنجشنبه و جمعهنیز فعال خواهد شد.

وی ادامه داد: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در سینماها بسیار خوب است و با تجهیرات جدید ماورای بنفش نیز به طور کامل محیط فیزیکی پردیس سینمایی سیتی سنتر ضد عفونی خواهد شد و با تجهیزات جدید گردش هوا و ضد عفونی هوا نیز  با ماورای بنفش ضدعفونی خواهد شد.

مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر افزود: امیدواریم با تمهیداتی که دیده میشود، وضعیت سینما ها بهتر شده و فیلم های جدید در چرخه اکران وارد شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان سینما کرونا پردیس سینمایی سیتی سنتر پردیس سینمایی سیتی سنتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۵۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تار و پود فرش پردیس به بازار فروش گره خورده است

بانوان کارآفرین و بافنده فرش و گلیم در پردیس با مشکلات عدیده‌ای دست به گریبان هستند تا از این عرصه دلسرد نشوند، مهمترین مطالبه بانوان قالی‌باف اختصاص محلی به عنوان بازار فروش است.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073533 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • درباره کنسرت‌های عصر گاهی بانوان و چند چالش
  • این خبرها را از دست ندهید
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • چرا دانلود غیرقانونی آهنگ را دوست داریم؟
  • تار و پود فرش پردیس به بازار فروش گره خورده است
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز