Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز سنجش و آموزش پزشکی گفت: به منظور حفظ سلامت داوطلبان تعداد محل‌های آزمون دکتری سال ۹۹ را نسبت به سال گذشته ۳۰۰ درصد افزایش داده‌ایم یعنی سه برابر کرده‌ایم تا داوطلبان به دور از نگرانی در آزمون شرکت کنند.

سعید هاشمی رئیس مرکز سنجش و آموزش پزشکی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: بر اساس آخرین آمار تعداد داوطلبان آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت برای سال ۹۹، ۱۸ هزارو ۲۴۱ نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی ادامه داد: از تعداد کل داوطلبان به تفکیک نوبت آزمون، صبح روز جمعه ۴ هزار و ۵۷، عصر جمعه ۴ هزارو ۲۱۳، صبح شنبه ۴ هزارو ۲۰۵، عصر شنبه ۴ هزارو ۶۲۷، صبح یکشنبه یک هزارو ۱۳۹ نفر در آزمون دکتری وزارت بهداشت شرکت خواهند کرد.   هاشمي در پایان خاطرنشان کرد: آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی در روز‌های جمعه، شنبه و یکشنبه ۱۰، ۱۱، ۱۲ مرداد ماه ۹۹ برگزار خواهد شد. به منظور حفظ سلامت داوطلبان تعداد محل‌های آزمون نسبت به سال گذشته ۳۰۰ درصد افزایش داده‌ایم یعنی سه برابر کرده‌ایم تا داوطلبان با سلامت خاطر و به دور از نگرانی در آزمون دکتری سال ۹۹ شرکت کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آزمون دکتری سعید هاشمی مرکز سنجش آموزش پزشکی آزمون دکتری سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۵۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خادمان سلامت نوروزی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ همزمان با چهارمین روز از هفته سلامت با حضور بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، سردار سرتیپ حسینی فرمانده پلیس راهور فراجا، معاونین و مدیران وزارت بهداشت و سازمان اورژانس کشور و جمعی از تلاشگران سازمان اورژانس و حوزه‌های بهداشت و درمان در سالن امام جواد (ع) ستاد وزارت بهداشت برگزار شد.

در این مراسم با اهدای لوح به صورت نمادین از منتخبین سلامت نوروزی ۱۴۰۳ تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 6086435 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ فردا همزمان با سراسر کشور در مهاباد
  • اعلام رسمی نتایج «پیمایش ملی سلامت روان» در ابتدای تابستان
  • تاکید بر اولویتی به نام سلامت روان
  • بزرگ‌ترین ماراتن علمی کشور در خط شروع ۱۴۰۳
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • امشب آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • معدوم‌سازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد در تعطیلات نوروز
  • خادمان سلامت نوروزی تجلیل شدند