Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم شهرخودرو پیش از دیدار تیمش مقابل صنعت‌نفت در نشست خبری این بازی گفت: در این شرایط سخت است برای یک مربی به جوانان فرصت بدهد اما در حال حاضر و در اواخر لیگ شرایط به گونه‌ای است که نیاز داریم جوانان به ما کمک کند. بازیکنان جوان انرژی دارند و با انگیزه هستند و می‌توانیم فردا از آنها در کنار بازیکنان باتجربه استفاده کنیم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سهراب بختیاری‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صنعت‌نفت در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بعد از تساوی مقابل تراکتور که مستحق پیروزی بودیم، در طول هفته تمرین کردیم و از لحاظ ذهنی و روحی خود را برای بازی سخت در آبادان و بردن این مسابقه آماده کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: هر چند نفت دیدارهای گذشته خود را شکست خورده است و شرایطش به گونه‌ای است که محکوم به بردن است اما به اعتقاد من نفت همیشه حریف قابل احترامی است و بازی در آبادان نیز سخت است. چیزی که خیلی مهم است شرایط خوب بازیکنان ما و تمرینات خوبی است که در طول هفته انجام دادیم تا به امید خدا روز جمعه با دست پر به مشهد  باز گردیم.

سرمربی تیم شهرخودرو در خصوص شرایط این تیم گفت: ما در طول هفته خوب تمرین کردیم و شرایط خوبی داریم. مجموعه خیلی خوبی از بازیکنان باتجربه و بازیکنان جوانی داریم که کمتر به آنها توجه شده است و این موضوع نیز با توجه به اینکه تیم به دنبال سهمیه  و بالای جدول بوده است، طبیعی است.

بختیاری‌زاده خاطرنشان کرد: در این شرایط سخت است برای یک مربی به جوانان فرصت بدهد اما در حال حاضر و در اواخر لیگ شرایط به گونه‌ای است که  نیاز داریم جوانان به ما کمک کند. بازیکنان جوان انرژی دارند و با انگیزه هستند و می‌توانیم فردا از آنها در کنار بازیکنان باتجربه استفاده کنیم. تیم یکدست و یکدلی داریم و امیدوارم با برد آبادان را ترک کنیم.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۶۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نور میزبان مرحله پنجم اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی آزاد جوانان

اولین مرحله اردوی آماده‌سازی سال ۱۴۰۳ تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان در سالن ورزشی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

این اردو از هشتم تا هفدهم فروردین ماه زیر نظر غلامرضا محمدی سرمربی و سیداحمد موسوی و علی بحری مربیان تیم ملی کشتی آزاد جوانان برپا خواهد شد.

اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان بدین شرح می‌باشد:

۵۷ کیلوگرم: علی مومنی و علی یحیی پور (مازندران)

۶۱ کیلوگرم: شهداد خسروی (البرز)

۶۵ کیلوگرم: علی خرمدل (تهران) و محمدمهدی پلنگ وار (مازندران)

۷۰ کیلوگرم: علی کرم پور (تهران) و سینا خلیلی (مازندران)

۷۴ کیلوگرم: علی رضایی (مازندران) و ابوالفضل حسینی (مازندران)

۷۹ کیلوگرم: مجید باقری (خراسان رضوی)

۸۶ کیلوگرم: ابوالفضل رحمانی (مازندران)

۹۲ کیلوگرم: امیررضا دلیری (کرمانشاه)

۹۷ کیلوگرم: ابوالفضل بابالو (تهران) و سید آرین سجادی (مازندران)

۱۲۵ کیلوگرم: امیررضا معصومی (گیلان) و محمدرضا لطفی (مازندران)

همچنین به دلیل محدودیت فضای اسکان، با نظر کادر فنی، میلاد والی زاده، مهدی حسین زاد، ارشیا حدادی، پژمان ذوالفقار، محمدماهان خرمکاه، مهراس حقیقی، مهدی عباس پور، دانیال دانشمند، عرفان علیزاده و مهدی بزرگ پور از استان مازندران، فقط در تمرینات شرکت می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • لزوم توجه جدی خانواده‌ها به نیاز عاطفی و غریزی جوانان
  • لزوم توجه جدی خانواده‌ها نسبت به نیاز عاطفی و غریزی جوانان
  • نور میزبان مرحله پنجم اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی آزاد جوانان
  • فوتبال نتیجه‌گرا مانع استفاده از جوانان در تیم ملی شده است
  • گری کیهیل: چلسیٍ پوچتینو به مرور زمان پیشرفت خواهد کرد؛ این تیم به صبر نیاز دارد
  • استان چهارمحال و بختیاری نیاز به تغییرات گردشگری دارد
  • بستر حضور جوانان در تیم ملی فوتبال باید آماده شود
  • پیروزی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل شاهین بندر عامری
  • جوان‌گرایی در پیکان همیشه وجود داشته/ دو فینال سخت پیش رو داریم
  • فلاحت‌زاده: در بازی با ترکمنستان، چمن مصنوعی سبب افت عملکرد ایران شد