Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران به مناسبت درگذشت عالم جلیل القدر، آیت الله شیخ محمد باقر ناصری پیام تسلیتی صادر کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ، در متن پیام ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران  آمده است : خبر ارتحال آیت الله شیخ محمد باقر ناصری موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن بزرگوار سالیان متمادی از عمر شریف خود را در راه ترویج معارف ائمه هدی علیهم السلام و خدمت به مردم و اهل علم و عموم مؤمنین صرف نمود و به حق از خدمتگزاران صادق دین و مذهب بودند.

اینجانب فرض می‌دانم این ضایعه را به خانواده جلیل القدر آیت الله ناصری و دیگر وابستگان ایشان و همچنین به مسئولین  و مردم شریف عراق تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن فقید سعید علو درجات و برای تمامی بازماندگان صبر جمیل و أجر جزیل مسألت بنمایم.

انتهای پیام/

R36442/P/S8,90,95/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ پوتین: اثربخشی و اطمینان از ایمنی واکسن کرونا باید مطلق باشد ۲ بازداشت ۹۳۶ حاجی در عربستان سعودی ۳ سی‌ان‌ان: نیروهای آمریکایی در منطقه از ترس رزمایش سپاه در پناهگاه خوابیدند ۴ خشم لوکزامبورگ از قرار گرفتن نام این کشور در لیست مناطق خطر کرونایی آلمان ۵ فارن افرز: زمان پایان هژمونی جهانی دلار فرا رسیده است ۶ وقوف حجاج بیت‌الله الحرام در عرفات آغاز شد ۷ گفتگوی اختصاصی| سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در قطر: اگر زندانیان ما آزاد نشوند مذاکره نمی‌کنیم ۸ الفیاض: کمر داعش در عراق شکسته شد/ تجاوزات اسرائیل علیه کشورهای عربی ادامه دارد/ روابط ایران و عراق در بهترین شرایط خود به‌سر می‌برد مهمترین اخبار بین الملل گفتگوی اختصاصی| سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در قطر: اگر زندانیان ما آزاد نشوند مذاکره نمی‌کنیم ترامپ خواستار به تعویق انداختن انتخابات آمریکا شد وزارت خارجه: دعوی ایران علیه بانک‌های مختلف کره‌ای در دست پیگیری است امارات چه خوابی برای عمان دیده است؟ مهمترین اخبار تسنیم اطلاعیه سپاه: رزمایش پیامبر اعظم ۱۴ سپاه پایان یافت/ در دفاع از منافع کشور محکم و قاطع عمل می کنیم رئیس جمهور: در حال عبور از پیک کرونا هستیم فارن افرز: زمان پایان هژمونی جهانی دلار فرا رسیده است فلسطین| هشدار حماس به اشغالگران درباره توطئه در مسجدالاقصی/ بهای هتک حرمت مقدسات بسیار سنگین خواهد بود ایران جزو ۵ کشور برتر آسیا در انتقال خون / ۱۷ پیوند موفق با استفاده از سلول‌‌های خون بند ناف درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بین الملل آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۶۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت معاون اول رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمد مخبر» معاون اول رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت پرویز داوودی، معاون اول رئیس‌جمهور در دولت نهم را تسلیت گفت.

در پیام محمد مخبر آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت دکتر پرویز داوودی معاون اول رئیس‌جمهور در دولت نهم موجب تأثر و تألم گردید.

خدمات آن مرحوم در طول مسوولیت‌های متعدد در نظام جمهوری اسلامی همواره منشأ اثر و برکات بسیار بوده است. مرحوم داوودی از استادان خبره اقتصاد و از سیاستمداران پاک دست و خدمتگزار به مردم و انقلاب بود. پرکاری، نظم و تعهد وی در دوره تصدی معاونت اول رئیس جمهور در دولت نهم در خاطره‌ها ماندگار خواهد بود.

فقدان این مرد خدوم و اقتصاددان برجسته را خدمت خانواده محترم و جامعه دانشگاهیان و علاقه مندان به ایشان تسلیت عرض می‌کنم. از درگاه خداوند متعال برای ایشان طلب رحمت و مغفرت و برای بازماندگان، صبر و آرامش مسألت دارم.

محمد مخبر

معاون اول رئیس‌جمهور

کد خبر 6081956 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • واکنش ها به درگذشت معاون دولت احمدی نژاد /قالیباف پیام داد
  • پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی یزدی به مناسبت درگذشت «پرویز داودی»
  • پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی درگذشت پرویز داوودی
  • تسلیت معاون اول رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • محسن مهرعلیزاده عزادار شد /پیام سیدمحمد خاتمی
  • پیام حسن روحانی درپی درگذشت همسر محسن مهرعلیزاده
  • تسلیت سیدمحمد خاتمی به محسن مهرعلیزاده
  • پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی