Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

بنا بر اعلام شورای سیاستگذاری ائمه جمعه پیش از این و در بیانیه قبلی ستاد مبارزه با کرونا و تأییدیه شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مقرر بود نماز عید قربان فقط در شهرستان‌هایی که در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفته‌اند، برگزار نشود اما برای جلوگیری از گسترش بیشتر ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامت شهروندان طبق تصمیم جدید، مقرر شد نماز قربان در شهرهایی که به وضعیت نارنجی رسیده است نیز برگزار نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در شهرستان‌های اسلامشهر، پیشوا، رباط کریم، پاکدشت، دماوند و ملارد که وضعیت نارنجی است و همچنین طبق اطلاعیه قبلی در شهرستان‌های ری، شهریار، فیروزکوه، قرچک، ورامین و شمیرانات که در وضعیت قرمز از حیث گسترش کرونا قرار گرفته‌است، نماز عید سعید قربان برگزار نمی‌شود و هرگونه تجمع ممنوع است.

همچنین از شهروندان ساکن در مناطق سفید و زرد هم رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و به همراه داشتن مهر و سجاده برای برگزاری نماز خواسته شده است.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نماز عید قربان تهران شورای سیاستگذاری ائمه جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۶۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان اعلام کرد : فردا ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ، نماز جمعه در همه شهر‌ها و روستا‌های گیلان برگزار خواهد شد.
همچنین نمازجمعه رشت ، فردا به امامت آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در مصلای امام خمینی این شهر اقامه می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در بندرعباس بعد از نماز جمعه
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • گردهمایی ائمه جمعه استان در لنده
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  • جمعه بازار صنایع‌ دستی در شهرملی گلیچ بهشهر برگزار می‌شود
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه بعد از نماز جمعه
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه و محکومیت رژیم صهیونیستی بعد از نماز جمعه
  • برگزاری تظاهرات تشکر از دفاع مشروع سپاه بعد از نماز جمعه