Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@19:31:45 GMT

لاریجانی رو به بهبود است

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۶۳۲۳

لاریجانی رو به بهبود است

علی اکبر ولایتی امروز ضمن عیادت از علی لاریجانی، در جریان روند درمانی وی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «علی اکبر ولایتی» امروز پنجشنبه ۹ مرداد ماه ضمن عیادت از علی لاریجانی، در جریان روند درمانی وی قرار گرفت و توصیه های لازم را درجهت بهبود وضعیت به متخصصان  بیمارستان مسیح دانشوری ارائه کرد.

 ولایتی با ارزیابی شرایط مثبت علی لاریجانی گفت: با لطف و عنایات الهی وضعیت دکتر لاریجانی  رو به بهبودی کامل بوده و  ان شالله به زودی از بیمارستان مرخص خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاریجانی هم ضمن تشکر از حضور دکتر ولایتی، از زحمات و خدمات کادر درمانی و پزشکان بیمارستان مسیح دانشوری و تمامی مدافعان سلامت تقدیر کرد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: دکتر علی لاریجانی علی لاریجانی لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۶۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زالی ظهر سه شنبه درآیین افتتاح پروژه‌های بهداشتی از قبیل تجهیز و تکمیل پایگاه بهداشتی آل یاسین، مجموعه تصویر برداری بیمارستان امام خمینی (ره)، مرکز سراج که با حضور فرماندار، امام جمعه و معاونین فرمانداری فیروزکوه برگزار شد عنوان کرد: با توجه به تغییر در ساختار جمعیتی، این پایگاه نیاز به بهسازی و نوسازی داشت که خوشبختانه با کمک مسؤولان محترم این شهرستان ظرفیت‌های این پایگاه ارتقا یافت.

وی در رابطه با مجموعه «سی. تی. اسکن» این بیمارستان اظهار کرد: مجموع «سی. تی. اسکن» بیمارستان امام خمینی در سال گذشته افتتاح شده بود ولی هم اکنون خدمات تصویربرداری به صورت یک بسته خدمتی کامل از نظر ابعاد و استانداردهای تصویربرداری افتتاح شد.

زالی اعتبار تخصیص یافته به این مرکز تصویری را بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه این شهرستان در مسیر سه استان قرار دارد و در تصادفات جاده‌ای، این دستگاه نوین رادیولوژی که با روش دیجیتال که اشعه کمتر و دقت بالاتری دارد بسیار مورد نیاز بوده، افتتاح شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران در رابطه با مرکز «سراج» نیز بیان کرد: این مرکز جهت کاهش آسیب‌های روانی و اجتماعی به صورت ساختارهای یکپارچه هستند، سازمان‌های چند وجهی محسوب شده و امیدوار هستیم با کمک مسؤولین شهرستانی علی الخصوص فرماندار محترم درمان کامل، غربالگری و پیشگیری در این مرکز صورت پذیرد.

وی در پایان در رابطه با جذب پزشکان متخصص در مراکز درمانی فیروزکوه ابراز امیدواری کرد و گفت: با ایجاد جذابیت‌های بیشتر برای شهرستان به کمک مسؤولین شهرستانی و همچنین در نظر گرفتن سهمیه جداگانه‌ای برای این شهر انشاالله در آینده نزدیک شاهد حضور هر چه بیشتر پزشکان متخصص جهت ارائه خدمات به مردم عزیز این شهرستان خواهیم بود.

کد خبر 6087047

دیگر خبرها

  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • پیشرفت فاز نخست طرح بیمارستان مهاباد به ۶۲ درصد رسید
  • افزایش ۵۰ درصدی تعرفه گذاری خدمات پرستاری
  • (ویدئو) سگ‌های درمانگر
  • خریداری تجهیزات پزشکی در خراسان شمالی
  • چطور با بوتاکس کردن میگرن را درمان کنیم؟
  • درآمد خالص ملی سرانه در دولت روحانی ۳۰ درصد کم شد/ در دولت رئیسی ۱۴ درصد بهبود یافت
  • شکایت گودرزی به دیوان عدالت اداری بابت روند برگزاری انتخابات
  • درمان میگرن با تزریق بوتاکس