Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی سالروز فاجعه دردناک منا را تسلیت و تعزیت گفت. تاریخ انتشار: 22:18 - 09 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۲۳۲۰

خبرگزاری میزان- طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی سالروز فاجعه دردناک منا را تسلیت و تعزیت گفت و یاد و نام خاطره قربانیان مسلمان این فاجعه اندوهناک را در سراسر جهان و نیز شهادت صد‌ها تن از هموطنان عزیزمان را گرامی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام مهندس سعید اوحدی به شرح زیر است:

بیشتر بخوانید: بیانیه بعثه مقام معظم رهبری همزمان با پنجمین سالگرد شهدای فاجعه منا

بسم رب الشهدا و الصدیقین
وَمَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّهِ وَکَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِیمًا
(سوره نساء، آیه ۱۰۰)

فاجعه فراموش ناشدنی منا و شهادت ۴۷۶ نفر از هموطنان مظلوم کشورمان در دهم ذی‌الحجه ۱۴۳۶ نشانه‌ای دیگر از سوء تدبیر حاکمان سعودی نسبت به جهان اسلام و مسلمانان است. حادثه کشتار بی‌رحمانه حجاج بیت الله الحرام در حج سال ۱۳۶۶ و نیز فاجعه غمبار منا در سال ۱۳۹۴ نشان داد آل سعود لیاقت و کفایت مدیریت اماکن مقدس اسلام را ندارد. بی‌گمان ارواح مطهر شهدای منا که در عالی‌ترین جلوه بندگی، مظلومانه و با قلبی مملو از شوق عبودیت به شهادت رسیدند، مشمول عنایات خاصه حضرت حق تعالی خواهند بود.

در بحبوحه‌ای که کشور‌های مسلمان در مواجهه با بروز این فاجعه تأسف‌بار، سکوت و انفعال را اختیار کرده بودند، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) با صراحت و اقتدار واکنش قاطع جمهوری اسلامی را در برابر این جنایتکاران نشان دادند و با صراحت بیان داشتند که: «کوتاهی و بی‌کفایتی آل سعود در این حادثه، اثبات مجدد بی‌لیاقتی این شجره خبیثه و ملعونه در تصدی اداره حرمین شریفین است». این اعلام محکم و روشن معظم له و تأکید ایشان بر اینکه: «این حادثه ابعاد گوناگون و روشنگری از لحاظ سیاسی، اجتماعی، اخلاقی دارد» و نیز تأکید بر اینکه: «این ابعاد نباید فراموش شود»، در تبیین حقیقت این جنایت و اتمام حجت در برابر جهان اسلام نشانه حقیقت‌طلبی و حق‌خواهی بوده است و تأثیرات جدی و فراگیر خود را بر جای گذاشته و خواهد گذاشت.

سالروز این فاجعه دردناک را محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، خانواده معظم شهدای منا و ملت شریف و نجیب ایران تسلیت و تعزیت عرض نموده و یاد و نام خاطره قربانیان مسلمان این فاجعه اندوهناک را در سراسر جهان و نیز شهادت صد‌ها تن از هموطنان عزیزمان را گرامی می‌داریم.
سعید اوحدی
معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فاجعه منا بنیاد شهید رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۷۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست

به نق از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری؛ رزمنده مجاهد و سردار سپاه اسلام، یادگار هشت سال دفاع مقدس، راوی جنگ و خادم الحسین حاج محمد (جمعلی) کیانی به جمع همرزمان شهیدش پیوست.

بیشتر بخوانید

تشییع و خاکسپاری ۸ شهید گمنام در چهارمحال و بختیاری

گفتنی است: وی با آغاز جنگ تحمیلی در مهرماه ۱۳۵۹ به جبهه شوش اعزام شد.

 در عملیات‌های والفجر ۸، کربلای ۵ و والفجر ۱۰ جنگ حق علیه باطل، به عنوان فرمانده گردان امام سجاد (ع) تیپ سرافراز قمر بنی هاشم (ع) فعالیت کرد.

 جانباز ۲۵ درصد جنگ تحمیلی بود و نشان "فتح سه" از دست مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) دریافت نمود.

فعالیت به عنوان مشاور سابق استاندار چهارمحال و بختیاری در امور ایثارگران از دیگر سوابق وی بود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود
  • دریافت مجوز استخدام ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید با مراجعه به سامانه سوت‌زنی
  • نمایشگاهی که سکوت در برابر شهادت کودکان غزه را محکوم می‌کند
  • یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست
  • افزایش ۲۴ درصدی بودجه بنیاد شهید با هزینه‌هایش هماهنگ است؟