Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@19:08:33 GMT

ادامه قطع درختان کهنسال در ایلام/شهرداری: با متخلف برخورد می شود

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۷۵۵۴

‍‍‍‍‍‍

دریافت 2 MB

به گزارش خبرنگار مهر، متاسفانه در چند سال اخیر قطع و خشک کردن درختان برای نمایش نمای منازل و مغازه‌ها در شهر ایلام به سنتی نامشروع و غلط تبدیل شده است.

امروز نیز یکی از درختان کهنسال در خیابان پاسداران شهر ایلام بدون مجوز شهرداری ایلام قطع شد.

واکنش شهرداری ایلام

شهرداری ایلام نیز ر واکنش به قطع این درخت امروز اعلام کرد: در خصوص قطع یکی از درختان چنار خیابان پاسداران، به اطلاع می‌رساند به محض دریافت این خبر شهردار ایلام شخصاً در محل حضور پیدا کرده و دستور توقف کار ساختمانی را صادر کرده است تا روند برخورد قانونی در خصوص قطع غیرمجاز این درخت در مراجع قضایی صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام شهرداری ایلام قطع درخت مذکور بدون اخذ مجوز شهرداری انجام شده است.

در ادامه توضیحات شهرداری ایلام آمده است: از شهروندان فهیم عاجزانه خواهشمندیم هنگام طراحی ساختمان، وضعیت موجود درختان معابر را در نظر بگیرند زیرا شهرداری مجوز قطع درختان کهنسال شهر که سرمایه شهروندان و شهر محسوب شده را به هیچ‌وجه صادر نخواهد کرد.

طبق اعلام شهرداری ایلام، مالکینی که قصد ساخت و ساز دارند باید در مواجه با چنین مواردی به سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری مراجعه نموده تا در صورت نیاز به طریق اصولی هرس شاخه‌های درختان انجام پذیرد.

کد خبر 4987232

منبع: مهر

کلیدواژه: قطع درختان شهرداری ایلام ایلام ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد عید سعید قربان ستاد مقابله با کرونا اقامه نماز جمعه ازدواج بیرجند ماه محرم کرمانشاه شهرداری ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۷۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با کارگاه متخلف شن شویی در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده کارگاه شن شویی به اتهام گرانفروشی در ۱۶ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم شن و ماسه به ارزش ۹ میلیارد و ۶۵۳ میلیون ریال در شعبه هشت بدوی تعزیرات حکومتی مشهد رسیدگی شد    سید مرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به مدارک و مستندات موجود در پرونده، اتهام گران فروشی را محرز دانست و متخلف را به پرداخت ۹۶ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ده برابر ارزش کالا محکوم کرد.   وی ادامه داد: بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت به همراه نماینده تعزیرات حکومتی در بازرسی از کارگاه شن شویی، فرم گزارش تخلف گران فروشی را در محل تنظیم و برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی مشهد ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • عزل معاون متخلف به‌ دلیل تنبیه دانش‌ آموز | عکس
  • عزل معاون متخلف مدرس به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی 
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف همکار با عوامل زباله گردی
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی
  • با واحدهای درمانی متخلف در قم برخورد جدی می‌شود
  • برخورد قاطع با کارگاه متخلف شن شویی در مشهد
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • با فروشندگان متخلف گوشت قرمز برخورد قانونی می‌شود