Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال محمدزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ۲۴۰ کلاس درس برای ارتقای فضای آموزشی در دو سال آینده در این شهرستان احداث می‌شود،  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: مجوز ساخت این تعداد کلاس طی یک تفاهمنامه بین سازمان نوسازی مدارس و سازمان ملی زمین و مسکن اخذ شده که در حال حاضر مبلغ ۱۸ میلیارد تومان اعتبار برای احداث ۱۲۰ کلاس درس تخصیص داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محموزاده افزود: برای احداث هر کلاس مبلغی بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان موردنیاز است.

او ادامه داد: با اتمام ساخت ۲۴۰ کلاس درس در مناطق محروم و حاشیه شهرستان، میزان فضای آموزشی ارتقا یافته و زمینه هنری برای تحصیل دانش‌آموزان فراهم خواهد شد به طوریکه میانگین فضای آموزشی مهاباد را به میانگین استانی نزدیک خواهد کرد.

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی احداث کلاس مدارس کلاس درس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۷۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی

به گزارش خبرگزاری مهر، مازیار محمدی با اشاره به اینکه طی یک سال گذشته رقمی معادل ۴۸ میلیارد تومان صرف خرید، احداث و تعمیر یک هزار و ۹۳ واحد مسکونی مددجویان شد، گفت: هزینه‌های صرف شده در بخش مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی، صدقات، مراکز نیکوکاری، خیران، زکات، آورده مددجو و وام قرض‌الحسنه تأمین شده است.

مدیر اداره مسکن و امور مهندسی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز مطرح کرد: طی یک سال گذشته ۳۲ مورد کمک به خرید، ۹۹ مورد احداث و تکمیل و کمک به احداث فضاهای جانبی مسکن شهری و روستایی و ۹۶۲ مورد کمک به تعمیر به خانواده‌های تحت حمایت ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه کمک به خرید مسکن در مناطق شهری ۵۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه بدون سود است، عنوان کرد: این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی از جمله خرید و احداث مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، گازکشی، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و … مددجویان تحت حمایت را در دستور کار دارد.

محمدی با اشاره به اینکه خدمات تعمیر مسکن مددجویان به‌صورت بلاعوض و معوض ارائه می‌شود، یادآور شد: معرفی خانوارهای تحت حمایت به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌منظور اخذ مجوز ساخت و به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره‌مندی از انشعابات رایگان نیز از جمله خدمات بخش مسکن و ساختمان کمیته امداد است.

کد خبر 6085020

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • شماره تلفن بهترین معلم خصوصی اول دبستان
  • ساخت ۱۸۰۰ کلاس درس در آذربایجان غربی
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی
  • احداث ۱۸۰۰ کلاس درس با جذب ۱۱۰۰ میلیاردتومان اعتبار در آذربایجان‌غربی
  • ۵۰ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی‌کشاورزی مهاباد به کشت غلات اختصاص یافت