Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون هاهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی از عدم توزیع ۱۶۴۲ حلقه لاستیک خودوری سنگین در استان خبر داد و گفت: در صورت عدم توزیع٬ محتکران به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ مشکل تامین لاستیک به ویژه برای خودروهای سنگینی یکی از مشکلاتی است که در سال‌های اخیر هزینه حمل و نقل بار و مسافر را به شدت افزایش داده و هزینه‌هایی زیادی را نیز بر سبد خانواده تحمیل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونمایی معاون استاندار از موضوع لاستیک‌های دولتی

در استان خراسان شمالی به دلایل مختلف٬ این مشکل بیش از سایر استان‌ها خود نمایی می‌کند. موضوع وقتی قابل تامل می‌شود که جریان 1642 حلقه لاستکی دولتی و عدم توزیع آن در استان رسانه‌ای می‌شود.

در جریان جلسه تنظیم بازار خراسان شمالی٬ معاون اقتصادی استان پرده از عدم توزیع لاستیک‌های حواله‌ای در استان برداشت و اظهار داشت: در خصوص لاستیک دولتی موجود در بازار استان، اداره صمت استان موجودی انبارهای لاستیک را بررسی و میزان کسری را اعلام کند و اداره راهداری و حمل نقل برای 4.5 درصد باقی‌مانده حواله صادر کند.

محمود قنبری تصریح کرد: همه 1642 حلقه باقی مانده لاستیک‌هایی که با ارز دولتی وارد استان شده باید در قالب حواله تا پایان مرداد توزیع شود، در غیر این صورت متخلفان به دستگاه قضا معرفی می‌شوند. ارزش این کالا 3 میلیارد و 200 میلیون تومان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی با تاکید بر تشدید نظارت ها بر بازار، گفت: نظارت بر بازار تنها متوجه سازمان صمت نیست و باید اتاق اصناف، اتحادیه ها و مردم نیز مشارکت داشته باشند.

لاستیک دوباره 25 درصد گران شدرشد 50 درصدی ارزش پرونده‌های قاچاق در استان تهران/ بیشترین تخلف مربوط به لاستیک استتعطیلی 300 لاستیک‌فروشی در یزد/ نوسان قیمت ‌بازار ‌را تحت تأثیر قرار داد

حواله صادر می‌کنیم ولی لاستیک نیست

سعید سبحانی معاون اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان شمالی در این باره اظهار داشت: موجودی عاملین فروش کافی نیست و مشکل حواله نداریم. در حال حاضر عدم موجودی در انبار فروشندگان ملموس است و در حالی که ارز دولتی گرفته‌اند٬ می‌گویند لاستیک نداریم. 36000 لاستیک در استان توزیع شده و باقی مانده این لاستیک‌ها در استان موجود نیست.

وی در پاسخ به سوالی در باره اینکه 1642 لاستیک در خارج از شبکه توزیع شده است یا خیر٬ افزود: باید دستگاه‌های ناظر و متولی وظیفه خود را در این زمینه انجام دهند که 1642 لاستیک که تحویل گرفته نشده و در بازار نیست٬ کجاست؟

معاون حمل و نقل و راهداری خراسان شمالی گفت: آنچه مشخص است این است که هر وقت حواله صادر کردیم می‌گویند این لاستیک‌ها نیست. این در حالی است که این لاستیک‌ها با ارز دولتی گرفته شده و باید در برابر حواله صادر شده این لاستیک‌ها توزیع شود.

سبحانی افزود: تا پایان مرداد ماه به عاملین فروش مهلت داده شده است که این لاستیک‌ها را به قیمت دولتی با هر شکلی که شده تامین کرده و به رانندگان تحویل دهد. در غیر این صورت به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد. ما مسئول صدور حواله هستیم و بازار باید این لاستیک‌ها تامین کند.

وی تصریح کرد: حرف فروشندگان این است که ما مدتها صبر کردیم و راننده‌ها نیامدند و در حال حاضر لاستیک نداریم. این حرف از سوی عاملین توزیع قابل قبول نیست و ما نیزدر این زمینه مدعی هستیم.

انتهای پیام/311/ش

R7719/P/S6,55/CT7 واژه های کاربردی مرتبط مفاسد اقتصادی احتکار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط مفاسد اقتصادی احتکار پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ نخستین کشتی حامل آبزیان سیستان و بلوچستان از بندر چابهار عازم تایلند شد ۲ دعای عرفه در استان کرمان در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود ۳ مربی تراکتور: ۳ امتیاز بازی با پیکان برای‌مان حیاتی است/ به دنبال رتبه دوم هستیم ۴ فریاد برائت از مشرکان همراه با زمزمه دعای عرفه در جوار مزار حاج قاسم طنین‌انداز شد ۵ ورود قرارگاه سازندگی خاتم‌‌ به اکتشافات معدنی / شتاب در استخراج معا‌دن "سرب، روی، آهن، مس، منگنز و کرومیت" ۶ خودکفایی ایران در زمینه طراحی و ساخت پروژه‌های مترویی/کلنگ خط ۳ مترو شیراز زمین زده شد ۷ چگونه از خطر ابتلا به کووید-۱۹ در امان بمانیم+ پاسخ متخصص بیماری‌های عفونی ۸ سفر معاون رئیس‌ جمهور به استان فارس به روایت تصویر مهمترین اخبار استانها سخنگوی وزارت امور خارجه: دست دوستی به‌سمت کشورهای منطقه دراز می‌کنیم/خوشحالیم عراق دچار ثبات سیاسی شد/کره‌‌ای‌ها برای پرداخت پول ایران وعده‌هایی داده‌اند آئین تعویض پرچم گنبد منور رضوی انجام شد +‌ فیلم خودکفایی ایران در زمینه طراحی و ساخت پروژه‌های مترویی/کلنگ خط ۳ مترو شیراز زمین زده شد ۵۰۰۰ فرصت شغلی در استان فارس ایجاد می‌شود مهمترین اخبار تسنیم اطلاعیه سپاه: رزمایش پیامبر اعظم(ص)۱۴ سپاه پایان یافت/ در دفاع از منافع کشور محکم و قاطع عمل می‌کنیم رئیس‌جمهور: در حال عبور از پیک کرونا هستیم فارن افرز: زمان پایان هژمونی جهانی دلار فرا رسیده است فلسطین| هشدار حماس به اشغالگران درباره توطئه در مسجدالاقصی/ بهای هتک حرمت مقدسات بسیار سنگین خواهد بود ایران جزو ۵ کشور برتر آسیا در انتقال خون / ۱۷ پیوند موفق با استفاده از سلول‌‌های خون بند ناف درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مفاسد اقتصادی احتکار مفاسد اقتصادی احتکار لاستیک ها خراسان شمالی حواله صادر عدم توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۷۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید طیب، شهید شاخص دانشجویی۱۴۰۳

معاون فرهنگی و هنری سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت:شهید هدایت الله طیب را به عنوان شهید شاخص دانشجویی کشور در سال 1403معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، گردهمایی که به مناسبت، گرامیداشت و تجدید بیعت با شهید هدایت الله طیب و نیز دیدار و تجلیل از خانواده این شهید والا مقام، با حضور سید مسعود پرهیزگاری،معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج دانشجویی و جمعی از مسئولین استانی در جوار گلزار مطهر شهید صورت گرفت(شهید هدایت الله طیب)دانشجوی دانشگاه سنت پترزبورگ فلوریدای آمریکا،توسط معاون فرهنگی و هنری سازمان بسیج دانشجویی کشوربه عنوان شهید شاخص دانشجویی کشور در سال 1403 معرفی شد.

سید مسعود پرهیزگاری،معاون فرهنگی و هنری سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: برای استفاده هر چه بهتر و بیشتر از ثروت عظیم دفاع مقدس و همچنین ارائه الگوهای مناسب به جامعه، خاصه دانشجویان، هر ساله شهید شاخص دانشجوی کشور معرفی می‌گرددامسال نیز به جهت پاسداشت اقدامات و فعالیت ها و برجسته کردن ویژگی های ممتاز شهید هدایت الله طیب این شهید بزرگواربه عنوان شهید شاخص دانشجویی کشور معرفی شد.

جلال دانش،فرماندارلنده گفت: برای تبیین رشادت های و مجاهدت های شهید طیب و معرفی ایشان به عنوان الگویی برای جامعه، برنامه های مختلفی از جمله ساخت فیلم سینمایی، نگارش کتاب، تهیه و تدوین محتوای رسانه ای، اقدامات تبلیغی محیطی و... در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • شهید طیب، شهید شاخص دانشجویی۱۴۰۳
  • معرفی ۱۰ سوغات لذیذ خراسان شمالی/ حسرت آبنبات هل‌دار را به جان نخرید
  • معرفی بهترین دستگاه های حضور و غیاب در بازار ایران
  • سهمیه نفت سفید برای خانوار‌های روستایی خراسان‌شمالی شارژ شد
  • پیش بینی قیمت دلار ۹ فروردین ۱۴۰۳ / تنور قیمت دلار داغ شد
  • کشف بیش از ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف ۵ دستگاه ماینر غیرمجاز قاچاق در مراغه
  • ۲۷ هزار حامی سرپرستی ایتام خراسان شمالی را برعهده دارند
  • عاملان سرقت مسلحانه در شاهین شهر دستگیر شدند
  • ایستگاه پایانی توزیع کنندگان مواد مخدر