Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@15:04:57 GMT

توزیع 4 هزار بسته مرغ منجمد بین نیازمندان صومعه‌سرا

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۷۹۲۵

توزیع 4 هزار بسته مرغ منجمد بین نیازمندان صومعه‌سرا

سیدمحمدی از توزیع 4 هزار بسته مرغ منجمد بین نیازمندان صومعه‌سرا خبر داد.

«سیدجلال سیدمحمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تبریک عید سعید قربان اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان بیش از چهار هزار بسته مرغ منجد بین نیازمندان صومعه‌سرا توزیع شد.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه این مرغ‌ها با پیگیری‌های انجام شده، اهدایی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به نیازمندان شهرستان است افزود:  این خدمات‌رسانی در راستای عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری و در قالب مرحله دوم رزمایش ایران همدل، باهدف کمک به تامین معیشت خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه در رزمایش کمک مومنانه تا کنون بیش از 10 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است گفت: مرحله دوم رزمایش مواسات با عنوان احسان و تعاون، در شهرستان آغاز شده که مرحله اول آن به مناسبت سالروز نخستین اقامه نماز جمعه در کشور انجام شد و مرحله دوم در عید قربان، مرحله سوم در عید غدیر و مرحله چهارم در ماه محرم انجام می‌شود.

 

سیدمحمدی تصریح کرد: همه باید تا رهایی از این شرایط کمک به نیازمندان را مورد توجه قرار دهند و در این راستا حفظ آبروی افراد هم نباید فراموش شود.

 

فرماندار صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: شناسایی افراد واجد شرایطِ دریافت بسته‌ها توسط پایگاه‌های مقاومت، هیئت‌های مذهبی، هیئت امنای مساجد و گروه‌هایی متشکل از معتمدین صورت گرفته است.

 

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: مواسات همدلی و کمک مومنانه رزمایش مواسات و همدلی توزیع مرغ بین نیازمندان هزار بسته صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۷۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا

به گزارش خبرگزاری  صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بخشدار بخش برزک گفت: این بسته‌ها شامل مسواک و خمیر دندان، ماسک و لوازم بهداشتی است که یک شرکت تولیدی تهیه و بین دانش آموزان توزیع کرده است.


نادعلی هدف از توزیع این بسته‌های بهداشتی را ارتقاء و توسعه سطح سلامت جسمی و بهداشتی دانش آموزان پسر ودختر مدارس به‌منظور پیشگیری از بروز بیماری‌های خاص دوران بلوغ، و افزایش سطح انگیزشی دانش آموزان به حفظ سلامت وتوجه به رعایت مراقبت‌های بهداشتی و درمانی بیان کرد.


ویدوجا روستایی در نزدیکی شهر برزک و در ۵۵ کیلومتری غرب کاشان است.

دیگر خبرها

  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • ادامه توزیع گوشت قرمز منجمد گوساله و گوسفند در مشهد
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس