Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@19:44:24 GMT

چین به بزرگترین وارد کننده گوشت روسیه تبدیل شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۸۴۶۹

چین به بزرگترین وارد کننده گوشت روسیه تبدیل شد

بر اساس آمار بانک کشاورزی روسیه، صادرات گوشت این کشور طی شش ماه نخست سال جاری میلادی به بیش از دو برابر افزایش یافت و اوکراین بعد از چین بزرگترین خریداران گوشت از روسیه بوده اند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، بر اساس آمار بانک کشاورزی روسیه، صادرات گوشت این کشور طی شش ماه نخست سال جاری میلادی به بیش از دو برابر افزایش یافت و اوکراین بعد از چین بزرگترین خریداران گوشت از روسیه بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرزمین اصلی چین 45 درصد از صادرات کالاهای گوشتی روسیه را از نظر وزنی به خود اختصاص داد، در حالی که هنگ کنگ 54 درصد از این منابع را در اختیار گرفت.

اقتصاد روسیه 6 درصد در 2020 کوچک می شودپیش بینی رشد 2 درصدی اقتصاد چین در سال 2020

به گفته تحلیلگران، صادرات روسیه عمدتاً به دلیل افزایش عرضه گوشت مرغ افزایش یافته است. چین اقدام به خرید مرغ و همچنین گوشت گاو کرده است.

بر اساس این گزارش، شرکت تولیدکننده گوشت روسی چرکیزووا به دنبال گسترش حضور خود در بازار چین است. این شرکت در حال مذاکره در مورد عرضه گوشت خوک به چین که بزرگترین مصرف کننده گوشت خوک در جهان است، می باشد.

داده های گمرک همچنین نشان می دهد که صادرات مواد غذایی و محصولات کشاورزی روسیه به چین از ژانویه تا ماه مه 25 درصد افزایش یافته و بالغ بر 1.8 میلیارد دلار بوده است.

انتهای پیام/

R1016170/P/S7,83,85/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "چین" اخبار "روسیه" قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط اخبار "چین" اخبار "روسیه" پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ شرایط فروش فوق العاده مرحله دوم محصولات ایران خودرو اعلام شد + جدول ۲ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۰۹|آخرین قیمت‌ها از بازار طلا و ارز/ سکه ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان شد ۳ هواشناسی ایران ۹۹/۵/۹| پیش بینی رگبار ۵ روزه باران در ۲۰ استان/ هوا در نوار شمالی ۱۰ درجه خنک می‌شود ۴ اعطای کارت اعتباری ۵ میلیون تومانی با سهام عدالت ۵ استقبال سرد تهرانی‌ها از طرح ملی مسکن/ اولتیماتوم وزارت راه به متقاضیان ۶ یارانه معیشتی مرداد یک روز زودتر واریز می‌شود ۷ هشدار عضو کمیسیون اقتصادی به مردم درباره سرمایه گذاری در بازار ارز ۸ بخشنامه جدید بانک مرکزی/ سقف پرداخت وجه نقد در بانک‌ها کم شد مهمترین اخبار اقتصادی افزایش ۱۸۷ درصدی معاملات بازار مسکن تهران در تیرماه یارانه معیشتی امشب واریز می‌شود قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۰۹|آخرین قیمت‌ها از بازار طلا و ارز/ سکه ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان شد شرایط فروش فوق العاده مرحله دوم محصولات ایران خودرو اعلام شد + جدول مهمترین اخبار تسنیم اطلاعیه سپاه: رزمایش پیامبر اعظم(ص)۱۴ سپاه پایان یافت/ در دفاع از منافع کشور محکم و قاطع عمل می‌کنیم رئیس‌جمهور: در حال عبور از پیک کرونا هستیم فارن افرز: زمان پایان هژمونی جهانی دلار فرا رسیده است فلسطین| هشدار حماس به اشغالگران درباره توطئه در مسجدالاقصی/ بهای هتک حرمت مقدسات بسیار سنگین خواهد بود ایران جزو ۵ کشور برتر آسیا در انتقال خون / ۱۷ پیوند موفق با استفاده از سلول‌‌های خون بند ناف درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار چین اخبار روسیه اخبار چین اخبار روسیه قیمت ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۸۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، رئیس جمهور روسیه گفت حملات تروریستی گروه‌های افراطی، از سوی سازمان‌های اطلاعاتی برخی کشورها حمایت می‌شود.

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه اعلام کرد: تروریسم همچنان یکی از خطرناک‌ترین تهدیدها در قرن بیست و یکم است. هدف از حملات تروریستی که سازمان‌های اطلاعاتی برخی کشورها در آن دخیل هستند، از بین بردن پایه‌های قانونی و برهم زدن ثبات کشورهای دارای حاکمیت است. بی شک مهمترین شرط تقویت حاکمیت کشورها و امنیت آنها حفظ ارزش‌های معنوی و اخلاقی و دفاع از آنهاست.

رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که همانطور که تجربه تاریخی نشان می‌دهد کشورهایی که هویت ملی خود را حفظ می‌کنند و به فرهنگ خود پایبند هستند به شکلی هماهنگ و مستقل پیشرفت می‌کنند.

پوتین با اشاره به حمله تروریستی اخیر مسکو افزود: شیوه‌های جنایتکاران پیچیده‌تر و وحشیانه تر شده است که این امر یک بار دیگر در حمله تروریستی خونباری ۲۲ مارس در مسکو خود را نشان داد.

رئیس جمهور روسیه تاکید کرد: سازمان‌های اطلاعاتی و آژانس‌های اجرای قانون هویت عاملان این حمله تروریستی و سازمان دهندگان آن را مشخص می‌کنند و هیچ یک از آنها نباید از مجازات در امان بمانند.

کد خبر 6087976

دیگر خبرها

  • والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است
  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار مبادله‌ای وارد کانال جدید شد
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • تبدیل دره مخوف تهران به بزرگترین مرکز تفریحی شهر | پاتوق معتادها به اکوپارک تبدیل می‌ شود
  • خانه‌دار شدن کابوس جوانان بیجار/نفس مستاجران به شماره افتاد
  • رونمایی انگلیس از بزرگترین بسته کمک نظامی به کی‌یف
  • چرا «شیر شتر» به مهم‌ترین نوشیدنی جهان تبدیل خواهد شد؟
  • توسعه همکاری‌های منطقه ای ایران در جهت تبدیل شدن به‌هاب گازی منطقه
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟