Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@12:15:51 GMT

ذبح قربانی درمحلی جزءکشتارگاه‌ممنوع

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۹۰۴۶

مرادی گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا بر خلاف سال‌های گذشته هیچ غرفه‌ای برای توزیع گوشت گوسفندی نخواهیم داشت. ناطقان: سرهنگ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران در نشست با رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی تهران، اظهار کرد: با توجه به شرایط امسال که با شیوع ویروس کرونا مواجه هستیم اجرای مراسم عید قربان نسبت به سال‌های گذشته متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران تصریح کرد: امسال هیچ غرفه‌ای برای توزیع گوشت گوسفندی دایر نخواهد شد و با بازرسان اتاق اصناف و اتحادیه گوشت گوسفندی تهران، سازمان تعزیرات و اداره کل دامپزشکی استان تهران هماهنگی‌های لازم به عمل آمده که در روز عید قربان در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران هیچ غرفه‌ای دایر نشود.

وی با اشاره به اینکه تمامی کشتار‌ها در کشتارگاه‌های دارای مجوز انجام خواهد گرفت و برای توزیع در اختیار قصابی‌های سطح شهر قرار خواهد گرفت، افزود: شهروندان نذورات و سفارش‌های خود را فقط به قصابی‌ها بدهند.

این مقام انتظامی افزود: تمامی کشتارگاه‌ها صبح روز عید قربان دام را ذبح کرده و گوشت عاری از هرگونه آلودگی را در قصابی‌ها توزیع می‌کنند.

وی همچنین در خصوص نحوه نظارت بر این ذبح ها، تصریح کرد: با توجه به اینکه تمامی کشتارگاه‌ها تحت نظارت مستقیم بازرسان اداره کل دامپزشکی و اتحادیه مربوط انجام خواهد گرفت، به شهروندان این اطمینان خاطر داده می‌شود که با خیال راحت می‌توانند گوشت مورد نیاز خود را از قصابی‌های سطح شهر تهیه کنند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلفی در این خصوص می‌توانند گزارش‌های خود را از طریق سامانه پلیسی ۱۱۰ و یا سازمان تعزیرات در میان بگذارند. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: ذبح ، قربانی ، کشتارگاه ها

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ذبح قربانی کشتارگاه ها گوشت گوسفندی کشتارگاه ها قصابی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۹۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ درصد ذائقه یزدی‌ها گوشت گوسفندی است

مهدی غیب اللهی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد در دیدار با جمعی از متقضایان سرمایه گذاری در پهنه‌های دامپروری میبد گفت: ۱۲۰ هزار دام سنگین و ۶۵۰ هزار دام سبک در دامپروری‌ها و مجتمع‌های دامی استان وجود دارد.

وی افزود: سالانه ۱۸ هزار تن گوشت قرمز در استان تولید می‌شود که از این میزان گوشت قرمز، ۱۲ هزار تن گوشت گاو و گوساله و ۶ هزار تن گوشت گوسفندی است.

غیب اللهی با بیان اینکه ۷۰ درصد ذائقه مردم استان گوشت گوسفندی است، اظهار داشت: سه هزار تن نیازمندی‌های گوشت گوسفندی استان را از استان‌های همجوار تامین می‌کنیم که با احداث مگافارم‌ها و مجتمع‌های دامپروری و دامداری‌های سبک، در بازده زمانی ۳ تا ۵ سال به دنبال خودکفایی در تامین گوشت قرمز در استان هستیم.

وی درباره درخواست برخی سرمایه گذاران برای ایجاد مجتمع‌های دامپروری تصریح کرد: زیرساخت‌های لازم در زمینه آب، برق و گاز را برای متقاضیانی که می‌خواهند در ایجاد مجتمع‌های دامپروری سرمایه گذاری کنند، ایجاد می‌کنیم تا شاهد توسعه صنعت و احداث و افتتاح مجتمع‌های دامپروری در شهرستان میبد باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • ۷۰ درصد ذائقه یزدی‌ها گوشت گوسفندی است
  • بانه ، قطب تولید گوشت مرغ در استان
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • قیمت گوشت قرمز امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳