Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – ایلیا تاری وردی/ حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم که در وقت خود صرفه جویی کنید.

پاسخ مثبت کالدرون به جشن قهرمانی و مذاکره

روز گذشته باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که از برانکو ایوانکوویچ و گابریل کالدرون برای حضور در جشن قهرمانی این تیم دعوت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که واکنش برانگیز و جنجالی بود و حتی یحیی گل محمدی هم آن را یک شو خواند و گفت که «به جای این کارها مطالباتشان را بپردازید».

اما حالا کالدرون در گفتگو با میزان تمایل خود برای حضور در جشن قهرمانی پرسپولیس را اعلام کرده و گفته است: «خوشحالم که باشگاه پرسپولیس برای جشن قهرمانی من را دعوت کرده و اگر زمینه آن فراهم باشد در این جشن شرکت می‌کنم.» زمینه آن، احتمالا خرید بلیت بیزینس کلاسی است که در قرارداد سرمربی سابق رئال بتیس هم وجود داشت و باید دید پرسپولیس موفق به تهیه آن خواهد شد یا خیر؟

کالدرون همچنین اظهار داشت: «طلب من را فیفا مشخص کرده و همه چیز را به وکیلم سپرده‌ام. مدیر قبلی با من مشکل داشت، اما اگر مدیران جدید بخواهند مذاکره کنند، من آمادگی آن را دارم.» این سرمربی آرژانتینی حکم 580 هزار دلاری از فیفا گرفته و سرخ ها کار سختی برای توافق با او دارند.

بازگشت دانشگر از اخراج موقت

تمرین تیم استقلال برای دیدار مقابل سپاهان امروز نیز همچون روزهای گذشته در زمین شماره 2 آزادی برگزار گردید.
در این تمرین، محمد دانشگر مدافع آبی پوشان پس از عذرخواهی از مجموعه تیم فوتبال استقلال، در این جلسه تمرینی حضور یافت. دانشگر چند روز پیش پس از درگیری با وریا غفوری در تمرینات، به دستور فرهاد مجیدی از تمرینات کنار گذاشته شد و همراه تیم نیز به جم نرفت و در دیدار با پارس غایب بود.
حالا و پس از گذشت چند روز دوری از تیم، مدافع استقلال به تمرینات بازگشته تا خود را آماده دیدار حساس با سپاهان کند.
دیدار استقلال و سپاهان روز شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود که برنده آن دیدار می تواند گام بلندی را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بردارد.

بوناچیچ: آنالیز های ما هیچ تطابقی با نتایج نداشت!

لوکا بوناچیچ در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: در این مسابقه محکوم به پیروزی و گرفتن سه امتیاز هستیم. در سه بازی گذشته نمایش خیلی خوبی داشتیم ولی متاسفانه نتیجه‌ای به دست نیاوردیم؛ باید تمام این مسائل را فراموش کنیم و فردا فقط به دنبال پیروزی برابر حریف باشیم.

سرمربی ذوب‌آهن ادامه داد: آن بازیکنانی که قرار است فردا به زمین بروند و بازی کنند، باور دارم که می‌توانند جایگزین بسیار خوبی برای غایبان باشند و این توانایی را دارند که وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

بوناچیچ اضافه کرد: قبل از دیدار با تمام حریفان‌مان و نه فقط نفت مسجدسلیمان، از تمام زوایا به بازی آنها را نگاه و آنالیز می‌کنیم؛ متاسفانه هرچند آنالیزهای ما خوب بودند، با اتفاقاتی که در زمین افتاده و بدون کسب نتیجه همراه بوده، هیچ تطابقی نداشته است. او با بیان اینکه آنالیز دقیقی از نفت مسجدسلیمان داشتیم، گفت: ماشین سازی، پیکان و نفت مسجدسلیمان که فردا با آنها بازی داریم، از مهاجمان خوبی برخوردار هستند و تقریبا پا به پای ما آمده‌اند تا با ما بجنگند و قرار نیست کار راحتی داشته باشیم. البته به رقیبمان احترام می‌گذاریم ولی تنها موردی که برای ما اهمیت دارد، برد و سه امتیاز بازی است و در واقع، محکوم به برتری هستیم.

سرمربی ذوب‌آهن تصریح کرد: ایمان دارم خوش شانسی و بخت هم به ما رو می‌کند و انگیزه، خواسته و تلاشی که قبلا انجام دادیم ولی نتیجه نداده است، این بار جواب دهد و بتوانیم به موفقیت برسیم.

مجوز بازگشت شجاعیان صادر شد؟

طبق رایزنی هایی که مسئولان استقلال با مدیران سازمان لیگ داشتند، درخواست کردند تا با توجه به شرایط موجود و طولانی شدن بیش از حد معمول این فصل فوتبالی، مجوز بازگشت داریوش شجاعیان به لیست استقلال را صادر کنند.
با توجه به پیچیدگی صدر جدول و رقابت تیم ها برای کسب سهمیه و همچینن رقابت های جام حذفی، سازمان لیگ برای جلوگیری از هرگونه اعتراض سایر تیمها، ریش و قیچی را به دست فیفا سپرد و با ارسال نامه ای در این خصوص درخواست تعیین وضعیت کرد.
طبق صحبت های رمضانی سرپرست استقلال، فیفا در پاسخ به استعلام سازمان لیگ، درخصوص اضافه شدن نام شجاعیان به لیست استقلال مخالفتی نکرده و در آن تاکید کرده با توجه به شرایط غیرمعمول موجود نهایت همکاری را با باشگاه‌ها داشته باشند و سخت نگیرند، اما فدراسیون فوتبال تا بدین لحظه در این خصوص سکوت اختیار کرده و پاسخ شفاف و روشنی به این درخواست نداده است.
اما چند ساعت پیش روزبه چشمی و ارسلان مطهری دو بازیکن استقلال در استوری هایی که در صفحات شخصیشان منتشر کردند، بابت بازگشت داریوش شجاعیان به او تبریک گفتند.
به نظر می رسد سازمان لیگ به استقلالی ها اعلام کرده با توجه به موافقت فیفا، شجاعیان مشکلی برای اضافه شدن به لیست استقلال ندارد و این بازیکن می تواند در دیدارهای باقیمانده آبی پوشان، تیمش را همراهی کرد.
به هر حال باید منتظر ماند و خبر رسمی در مورد تعیین تکلیف نهایی داریوش شجاعیان را از زبان مسئولین سازمان لیگ شنید.

نکونام با کلاه‌خود به سمت آسیا

اگر اخراج وحید حیدریه و اتفاقات بازی با نساجی جور دیگری رقم می‌خورد، فولاد با ۴۵ امتیاز و یک بازی کمتر بیشتری شانس را برای نایب قهرمانی داشت، به هرحال این دیدار به پایان رسید و فولاد باید به فکر دیدارهای آتی باشد.

فولادی‌ها که به تصمیمات داور دیدار با نساجی معترض بودند اما در مصاحبه‌های خود سعی کردند تا از امید و دیدارهای آتی به دید مثبت نگاه کنند که این خود یک قدم روبه جلو است، چرا که همیشه فوتبال بر میل شما نیست و گاهی اتفاقات به گونه‌ای رقم می‌خورد که شما علی‌رغم نمایش عالی، بازی را واگذار می‌کنید. جواد نکونام سرمربی فولادخوزستان که باخت‌ها و بردهای زیادی چه در دوره بازیگری و چه مربی‌گری خود تجربه کرده، راه فرار از این باخت را به خوبی می‌داند و قدرتمند تر برای ۵ دیدار آتی تیمش برنامه ریزی خواهد کرد. نکو که در اولین فصل حضورش توانسته نتایج خوبی در شأن فوتبال خوزستان و نام فولاد بگیرد، با سیاست بازی به بازی جلو می‌رود و قطعا می‌تواند با تزریق آرامش به تیمش و با توجه به عملکرد خوب قرمزپوشان در نبردهای اخیر، امیدوار باشد که در دیدارهای آتی با کسب امتیازات لازم پس از شش سال فولاد را به لیگ قهرمانان برساند تا شاهد مسابقات بزرگ آسیایی در ورزشگاه زیبای فولادآره‌نا باشیم.

پژمان ۳ امتیاز پیکان حیاتی است

علیرضا پژمان در کنفرانس خبری قبل از بازی مقابل پیکان با بیان اینکه فردا مسابقه سختی پیش رو داریم، اظهار کرد: به دلیل اینکه به دنبال تثبیت جایگاه‌مان در بالای جدول هستیم، می‌خواهیم سه امتیاز را مقابل پیکان کسب کنیم.

او ادامه داد: امیدوار هستم بتوانیم از این بازی سخت، سربلند بیرون بیاییم و سه امتیاز مسابقه خانگی مقابل پیکان را به دست بیاوریم. مربی تیم فوتبال تراکتور اضافه کرد: در طول هفته‌ای که گذشت، روی نقاط ضعف و قوت تیم پیکان کار کردیم و نکات لازم را به بازیکنان گفتیم. سه امتیاز بازی فردا برای ما بسیار حیاتی است و می‌خواهیم مثل همیشه هجومی بازی کنیم.

پژمان در خصوص غایبان تیمش برای بازی فردا گفت: خدا را شکر مصدومی برای این دیدار نداریم و تنها اشکان دژاگه را به علت محرومیت در اختیار نخواهیم داشت.

پرسپولیس جشن فرار از محرومیت می گیرد؟

آنطور که وکیل برانکو ایوانکوویچ گفته، مهلت پرسپولیس برای پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ هفته آینده به پایان خواهد رسید و محرومیت نقل و انتقالاتی که از آن صحبت می‌شد، حالت قطعی به خود گرفته و رای نیز به باشگاه پرسپولیس ابلاغ می‌شود تا آن ها نتوانند چنین موضوعی را تکذیب کنند.

اما با این حال سرخپوشان تهرانی در روزهای اخیر تکاپوی زیادی برای پرداخت این رقم داشته اند. پرسپولیسی ها بیش از یک و نیم میلیون یورو به برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش بدهکار هستند که این رقم بیش از 40 درصد درآمد سالیانه این باشگاه از کارگزار اسپانسری را تشکیل می‌دهد اما آن ها تلاش می‌کنند با درآمد حاصل از فروش بیرانوند و همچنین پاداش فیفا بخشی از این بدهی را تامین کنند و رقم باقی مانده را هم بپردازند تا از محرومیت نقل و انتقالاتی و سپس کسر امتیاز و سقوط به لیگ یک فرار کنند.

این در حالی است که برانکو باتوجه به بدقولی سه مدیرعامل و رفتار عجیب آن ها هیچ تمایلی به مذاکره در این خصوص ندارد و اعلام کرده که وکیلش از مجرای قانونی فیفا این موضوع را پیگیری خواهد کرد. مسئله ای که سبب شده تا پرسپولیسی ها تنها یک راه داشته باشند که آن هم پرداخت تمام و کمال مطالبات ایوانکوویچ است. نکته مهم این که موعد پرداخت حقوق برانکو با جشن قهرمانی قرمزها به شکلی جالب همزمان شده تا پرسپولیسی ها در شرایط سختی قرار گیرند. اگر پرسپولیس تا 6 روز آینده این رقم را تامین و به حساب برانکو منتقل نکند، با تثبیت محرومیت نقل و انتقالاتی، طبیعتا جشن قهرمانی هم بی معنی و تلخ خواهد شد؛ بنابراین رسول پناه باید تمام تلاشش را برای تامین این رقم کند تا در کنار جشن قهرمانی، جشن فرار از محرومیت را هم از VIP استادیوم آزادی بگیرد.

104 / 351 بسته خبری فوتبال ایران بسته خبری فوتبال ایران پرسپولیس گابریل کالدرون برانکو ایوانکوویچ استقلال محمد دانشگر لوکا بوناچیچ نفت مسجد سلیمان داریوش شجاعیان جواد نکونام فولاد علیرضا پژمان تراکتور پیکان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال ایران بسته خبری فوتبال ایران پرسپولیس گابریل کالدرون برانکو ایوانکوویچ استقلال محمد دانشگر لوکا بوناچیچ نفت مسجد سلیمان داریوش شجاعیان جواد نکونام فولاد علیرضا پژمان تراکتور پیکان برانکو ایوانکوویچ داریوش شجاعیان نفت مسجدسلیمان جشن قهرمانی سازمان لیگ سه امتیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۹۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز

به گزارش قدس آنلاین، حضور یحیی گل محمدی در تیم تراکتور را باید قطعی بدانیم به این خاطر که پیش از یحیی گل محمدی باشگاه تراکتور با حمید مطهری قرارداد امضا کرد. پیش از این عسگری آنالیزور تیم پرسپولیس هم با باشگاه تراکتور قرارداد امضا کرده بود.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران تیم تراکتور در مورد حضور یحیی گل محمدی در اردوی تیم تراکتور گفت: «یحیی گل‌محمدی گزینه نهایی است و ایشان همان‌طور که در مصاحبه خود گفتند در حال حل مشکلات شخصی هستند و پس از آن قراردادشان را امضا خواهند کرد.»

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که شاید حل مشکلت شخصی او چند روزی زمان ببرد و به همین بهانه شاید این مربی به بازی با استقلال نرسد. در این صورت او بعد از این بازی در اردوی سرخ های تبریز حاضر می شود.

مصاف تراکتور – استقلال چهارشنبه هفته بعد در تبریز برگزار می شود. پرسپولیسی ها امیدوار هستند یحیی با تراکتور استقلال را متوقف کند یا شکست بدهد و آنوقت پرسپولیس با عبور از سد سپاهان به صدر جدول برگردد.

دیگر خبرها

  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی