Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@05:36:06 GMT

ترافیک نیمه سنگین در برخی از جاده های از زنجان حاکم است

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۹۸۲۵

ترافیک نیمه سنگین در برخی از جاده های از زنجان حاکم است

سرهنگ عباس مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جاده‌های استان زنجان اشاره کرد و گفت: ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های زنجان به دندی، زنجان به بیجار، زنجان به قزوین و زنجان به تبریز حاکم است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه عید قربان است و مسافرت انجام می‌شود رانندگان با دقت و حوصله رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه استان زنجان، با بیان اینکه تاکنون با توجه به شلوغی این محورها مشکلی در جاده‌های استان زنجان رخ نداده است، ابراز داشت: از رانندگان درخواست می‌شود برای داشتن سفری امن و راحت از سرعت غیر مجاز خود داری کرده و با دقت و حوصله رانندگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظفری تاکید کرد: از آغاز سالجاری تاکنون تصادف در جاده‌های استان زنجان افزایش یافته و آزاد راه زنجان به قزوین و زنجان به تبریز بیشترین تصادف در جاده‌های استان را به خود اختصاص داده است.

کد خبر 4987334

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راهور جاده ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان عید سعید قربان شهرکرد اقامه نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا ازدواج بیرجند ماه محرم آتش سوزی جاده های استان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۷ فروردین ماه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، زندی فر افزود: ترافیک در آزادراه کرج-تهران از کرج تا کیلومتر بیست و پنج این محور، سنگین؛ از این نقطه تا عوارضی قدیم تهران، نیمه سنگین و از این نقطه تا تهران، نیز به همین صورت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه کرج-قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا گلشهر، سنگین و عکس آن نیز نیمه سنگین گزارش شده است.

به گفته زندی فر: ترافیک در آزادراه تهران-کرج از پایتخت تا عوارضی قدیم این شهر، نیمه سنگین؛ از این نقطه تا کیلومتر ۲۵ آزادراه، نیمه سنگین و از این نقطه تا کرج نیز به همین شکل گزارش شده است.

همچنین ترافیک در مسیر رفت و برگشت بین آبیک و طالقان روان است.

ترافیک از آدران تا سد امیرکبیر در جاده کرج-چالوس، روان گزارش شده است

دیگر خبرها

  • ترافیک نیمه سنگین در معابر پایتخت
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - تهران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در برخی از محورهای مواصلاتی
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۷ فروردین ماه
  • ویدئوی ترسناک از تونل جاده هراز در شب گذشته
  • ترافیک سنگین در جاده چالوس و آزادراه های البرز
  • ترافیک نیمه سنگین در راه‌های خروجی مازندران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۲۵ فروردین / ترافیک سنگین و نیمه سنگین در محورها