Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@15:31:37 GMT

ذبح قربانی به نیابت از حاج قاسم سلیمانی 

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۰۷۷۲

ذبح قربانی به نیابت از حاج قاسم سلیمانی 

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: امروز هم زمان با عید قربان، ذبح قربانی با هدف کمک به معیشت مردم نیازمند مناطق محروم و به نیابت از حاج قاسم سلیمانی و به نیت سلامتی امام زمان (عج) و تعجیل در فرج حضرت و همچنین ریشه کن شدن بیماری کرونا انجام شد.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ضمن تبریک عید قربان، گفت: امروز هم زمان با عید قربان، ذبح قربانی با هدف کمک به معیشت مردم نیازمند مناطق محروم و به نیابت از حاج قاسم سلیمانی و به نیت سلامتی امام زمان (عج) و تعجیل در فرج حضرت و همچنین ریشه کن شدن بیماری کرونا انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب اظهار کرد: یکی از مستحبات موکد در عید قربان، ذبح قربانی و کمک به فقرا است و از آنجایی که ما امنیت امروز را مدیون خدمات صادقانه سردار سلیمانی هستیم بنابراین تصمیم گرفتیم امروز قربانی هایی به نیابت از سردار دل ها برای شادی روح ایشان و به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شهید ذبح کنیم.

وی عنوان کرد: به همین منظور ۲ راس گاو و ۲ راس گوسفند نذری قربانی شده و در بین خانوارهای نیازمند روستاهای رودبار جنوب توزیع شد.

حجت الاسلام خاوری افزود: گوشت های قربانی با رعایت کامل نکات بهداشتی ذبح و بسته بندی شده و سپس گوشت های نذری در بین ۳۰۰ خانواده نیازمند در ۵ روستای این شهرستان توزیع شد.

وی ابراز کرد: قربانی ها با مشارکت اعضای گروه جهادی کانون شهید باکری و با جلب کمک های خیرین و مردم به مبلغی بیش از ۱۰ میلیون تومان خریداری شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب یادآور شد: پس از شیوع کرونا اولویت برنامه های کانون فرهنگی هنری شهید باکری، اقدامات جهادی در راستای خدمت رسانی به محرومین قرار دادیم و به همین منظور تاکنون فعالیت های جهادی بسیاری به همت بچه مسجدی های گروه جهادی شهید باکری انجام شده است.

وی در خاتمه اظهار کرد: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه بتوانیم با کمک های مردمی و همکاری خیرین بتوانیم به محرومین منطقه به ویژه افراد متضرر از کرونا خدمت رسانی رسانی کنیم.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: ذبح قربانی عید قربان قربانی شهید باکری ذبح قربانی عید قربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۰۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،در ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی و در راستای نهضت ملی توسعه فضای ورزشی دانش آموزی، سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور در ناحیه یک آموزش و پرورش افتتاح شد.

این طرح ورزشی در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع و هزینه ۳۵۰ میلیون تومان آماده سازی شده است.

سالن ورزشی هنرستان نور که برای اجرای کلاس درس تربیت بدنی و برنامه‌های استعدادیابی حوزه ورزش آموزش و پرورش طراحی شده است، سی و پنجمین پروژه استان قم در قالب طرح شهید سلیمانی است.

در حاشیه افتتاح این سالن از دانش آموزان برتر هنرستان نور تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • سیل در جنوب چین قربانی گرفت؛ بیش از ۱۱۰ هزار نفر آواره شدند
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • ببینید | تصاویری دیده نشده از گریه‌های سردار زاهدی هنگام سخنرانی حاج قاسم سلیمانی