Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی طارمی گفت: تا الان هیچ تیمی با من تماس نگرفته است. از بنفیکا، پورتو، اسپورتینگ لیسبون، براگا، اسپانیول، کادیز و استون ویلا پیشنهاد دارم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی طارمی طی تماس تصویری با یکی از برنامه های تلویزیونی صحبت هایی را مطرح کرد.

مهدی طارمی در خصوص پنالتی گرفتن برای تیمش بیان کرد:

هر بازیکنی یک استعداد خاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من بیشتر مواقع از مدافعان مقابلم پنالتی می‌گیرم. وقتی یک نوک پا به توپ می‌زنم بازیکن حریف به احتمال زیاد با من برخورد می‌کند. همه می‌دانند که چگونه پنالتی می‌گیرم، اما برایشان فایده‌ای ندارد.

طارمی ادامه داد:

تا الان هیچ تیمی با من تماس نگرفته است. از بنفیکا، پورتو، اسپورتینگ لیسبون، براگا، اسپانیول، کادیز و استون ویلا پیشنهاد دارم. به دنبال پیشرفت هستم و بهترین تیم را انتخاب می‌کنم. در این زمینه با بعضی از اسطوره‌ها مشورت کرده ام.

طارمی در مورد صعود ریوآوه به لیگ اروپا اظهار داشت:

اینکه می‌گویند یک تنه این کار را انجام دادم، درست نیست. رکورد بیشترین امتیاز باشگاه ریوآوه در تاریخ لیگ پرتغال، طی این فصل به ثبت رسید.

او افزود:

علی دایی و رونالدوی برزیلی الگو‌های فوتبالی من بوده اند. هیچ وقت پوستر کسی را در اتاقم نصب نکردم و از اول دوست داشتم که در آینده مهدی طارمی شوم. حدود یکی، ۲ سالی می‌شود که در فکر ازدواج هستم، اما هنوز به نتیجه نرسیده است.

طارمی درباره شرایط تیم ملی، عنوان کرد:

مهم نیست چه کسی سرمربی تیم ملی باشد، بلکه باید به حمایت از او بپردازیم. در خصوص علی دایی هم می‌گفتند که رزومه مربیگری ندارد و این مسائل مهم نیست.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استون ویلا مهدی طارمی اسپانیول اسپورتینگ لیسبون استون ویلا بنفیکا مهدی طارمی مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۰۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی جای خالی سردار را پر کرد!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی در بازی با ترکمنستان نقش کلیدی در حملات ایران ایفا کرد و فرصت‌های طلایی برای وینگرهای ایران ایجاد کرد، طارمی دو موقعیت طلایی برای مهدی قایدی و محمد محبی ایجاد کرد که هر دو بازیکن قدر موقعیت را ندانستند، البته تک گل ایران هم با دخالت مهدی طارمی به ثمر رسید تا او نقش ویژه خود را در این مسابقه ایفا کرده باشد.

طارمی در جریان این مسابقه کمی عقب‌تر از وینگرهای تیم ملی بازی می‌کرد و با پاس‌های در عمق و در عرض بازیکنان ایران را صاحب توپ می‌کرد، اولین موقعیت جدی ایران روی حرکت تماشایی طارمی ایجاد شد، او در موقعیتی تک به تک با پاس رو به بغل مهدی قایدی را در مقابل دروازه خالی قرار داد اما وینگر جنوبی تیم ملی به خوبی از این موقعیت استفاده نکرد و به بیرون زد.

دومین موقعیتی که طارمی در این مسابقه ایجاد کرد بعد از گل اول تیم ملی بود که با پاس نرم و هوشمندانه محبی را صاحب توپ کرد اما ضربه روی پا و محکم این بازیکن توسط دروازه‌بان ترکمنستان مهار شد.

این سبکی که تیم ملی در مسابقات اخیر پیش گرفته در جام ملت‌های آسیا هم اجرا شده بود و سردار آزمون نقش محوری را در تیم ملی داشت و دیگر بازیکنان ایران را صاحب موقعیت می‌کرد.

طارمی در بازی اول مقابل ترکمنستان هم یک پاس گل برای محمد محبی ارسال کرده بود و در این مسابقه هم یک پاس گل برای مهدی قایدی ارسال کرد.

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - پوکر فرانک لمپارد مقابل استون ویلا (2010/3/27) / فیلم
  • بازگشت سریع طارمی به پرتغال! + عکس
  • اینتری شدن مهدی طارمی در سال حسرت آسیایی؛ لژیونر پلاس
  • عکس| بازگشت سریع طارمی به پرتغال!
  • طارمی جای خالی سردار را پر کرد!
  • مهدی قائدی: گلم را تقدیم مهدی طارمی می‌کنم
  • اونای امری هم‌سطح گواردیولا و کلوپ است!
  • (ویدئو) افشاگری فرامرز خودنگاه از تماس نماینده مجلس تا پیشنهاد سکه و پرادو!
  • زانیولو: بازی برای لاتزیو را نمی‌توانم حتی تصور کنم! دلتنگ ایتالیا هستم
  • سردار به طارمی: بازوبند مال تو!