Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، حضرت آیت الله خامنه ای در گفت وگوی تلویزیونی خود با مردم به موضوع مذاکره با آمریکا نیز اشاره کردند و فرمودند: آنان می‌گویند صنعت هسته‌ای را کاملاً کنار بگذارید، بازدارنده نظامی خود را به یک‌دهم برسانید و از اقتدار منطقه‌ای خود صرف‌نظر کنید. وقتی چنین شود او قانع نمی‌شود و در خواست جدیدی را مطرح می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان ادامه دادند:  برخی تحت تأثیر همین فشارها می‌گویند هسته‌ای به چه دردی می‌خورد؟ هسته‌ای نیاز فردای ماست. آن روز که ما احتیاج به برق هسته‌ای پیدا کردیم، در خانه چه کسی برویم؟ برویم از آمریکا و اروپا گدایی کنیم که برای ما برق هسته‌ای بیاورید؟ آنان که این کار را هم نمی‌کنند.

فرمانده کل قوا فرمودند: اینکه می‌گویم با آمریکا مذاکره نمی‌کنیم دلیلش این است که مذاکره یعنی این که همه قدرت منطقه‌ای، صنعت هسته‌ای و بازدارندگی نظامی را کنار بگذاریم که اگر کنار نگذاریم هم همین آش و همین کاسه است و تحریم‌ها وضع می‌شود. کدام انسان باشرف و معتقد به حفظ مصالح کشور حاضر است تحت این شرایط کنار بیاید؟

ایشان با کنایه به دونالد ترامپ فرمودند: البته این پیرمردی که در آمریکا بر سر کار است از این مذاکره سود خواهد برد یا برای خودش یا انتخابات می‌خواهد از این مذاکره استفاده کند.

رهبر انقلاب: اینکه ارز افسار پاره کند و روزبه‌روز بالاتر رود اصلأ قابل قبول نیست | این ماجرا بیشتر دلایل امنیتی و سیاسی دارد کد خبر 535964 برچسب‌ها رهبر معظم انقلاب

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: رهبر معظم انقلاب هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۰۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ شاعرانه افشین علا به شعر رهبر انقلاب

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،درپی عملیات  «وعده صادق» علیه رژیم صهیونیستی، رهبر انقلاب در نشستی،  یک بیت شعر از غزلی که چندسال پیش با تلمیح از آیات قرآن مجید درباره رویارویی حضرت موسی (ع) با فرعون و ساحرانِ فرعونی سروده بودند که با انتشار این سروده، افشین علا از شاعران برجسته کشور با تضمین مصرعی از شعر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، غزلی را سرود:

رسید مژده به یاران ز پیر باده‌شناس
که گاه مستی و عیش است شکر و حمد و سپاس

چمن به مشک بیامیز و لاله روشن کن
به مژده‌ای که رسید از سلالۀ گل یاس

که انتقام شهیدان گرفت لشکر عشق
به شیوه‌ای که نمی‌یابمش مثال و قیاس

که کرد رخنه ز هر سو به سقف گنبد خصم
که بر فلاخن داوود ضربه زد ز اساس

چنان به گرز گران زد به کاسۀ سر دیو
که شد ز مغز تل‌آویو و غرب، هوش و حواس

که سوخت خرمن اهریمنان به آتش خشم
که دوخت بر تن ناپاک‌شان ز لرزه، لباس

نشست مرهم از این مژده بر جراحت قدس
رسید روشنی دیده بر یلان حماس

حدیث دولت صهیون و ملک ایران است
حکایت علف هرزه و حکایت داس

دلا عنان به امین ده که قبل واقعه گفت:
«توراست معجزه در کف، ز ساحران مهراس!»

دیگر خبرها

  • پاسخ قاطع پیونگ‌یانگ به نسخه تحریمی آمریکا
  • روایت رهبر انقلاب از توصیه‌‌ها به ایشان برای پذیرش خواسته‌های آمریکا
  • پاسخ مهم رهبری به توصیه‌ها برای مذاکره با آمریکا در برنامه هسته‌ای را ببینید | فیلم
  • بیانات مهم رهبر انقلاب درباره تسلیحات ایران
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • پاسخ شاعرانه افشین علا به شعر رهبر انقلاب
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • تأکید قاطع «مادورو» بر مخالفت با قیمومیت آمریکا و تحریم‌های جدید
  • دست برتر ایران و روایت وارونه غربگرایان