Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی با تأکید بر این نکته که تأمین سلامت مردم در هیئات مذهبی خط قرمز سازمان تبلیغات اسلامی است گفت: برگزاری مراسم دعای عرفه در سرار کشور نمونه‌ای موفق از برپایی هیئات مذهبی با رعایت پروتکل های بهداشتی است.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی با اشاره به برگزاری مراسم دعای عرفه در سراسر کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اذعان کرد: برگزاری مراسمات مختلف دعای عرفه در کشور با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، مانند مراسم حسینیه هدایت و مراسم مصلای اهواز، نمونه‌ای از توانایی متدینین برای برگزاری هیئات مذهبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی در ادامه افزود: تأمین سلامت مردم در هیئات مذهبی ماه محرم و صفر، هدف و خط قرمز ما است ولی در عرفه ثابت شد برگزاری این آئین های مذهبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان پذیر است و مقصود ما از توانایی برپایی هیئات در ماه محرم، چنین اتفاقاتی است.   رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: زمانی‌که می‌توانیم شعائر مذهبی و دینی را در کنار رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی حفظ کنیم، سخن گفتن از تعطیلی و حذف مناسک نشان‌دهنده عدم اطلاع و یا از روی تعمد است.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: حجت الاسلام قمی محرم حسینی سازمان تبلیغات اسلامی رعایت پروتکل های بهداشتی سازمان تبلیغات اسلامی هیئات مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۱۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی مذهبی ماست

غالب بانوان عفاف و حجاب را رعایت می‌کنند و خود را متعهد می‌دانند عده اندکی هستند که رعایت نمی‌کنند که عده قابل توجهی از آنها با اندک تذکری رعایت می‌کنند باز در میان آنها انگشت شمار هستند که مقاومت می‌کنند در برابر قانون.

فراجا در چارچوب‌های قانونی خود را موظف به رعایت قوانین می‌دادند به فراجا گفته شده که بین کسی که اغفال و اهمال دارد با کسی که مقاومت می‌کند فرق بگذارند اساس این است که با تذکر اصلاح شوند.

اجرای این طرح جزو وظایف ذاتی فراجا به عنوان ضابط قضایی است این کار به عنوان ضابط قوه است و اگر مشکلی باشد باید به قوه قضاییه ارجاع شود.

لایحه عفاف و حجاب هنوز به تصویب نهایی و ابلاغ نرسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم
  • نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • رونمایی از مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد
  • وزیر کشور: عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی مذهبی ماست
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است