Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@06:37:04 GMT

«بندر بند» منیژه حکمت؛ منتخب جشنواره فیلم تورنتو

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۱۰۱۹

«بندر بند» منیژه حکمت؛ منتخب جشنواره فیلم تورنتو

‍‍‍‍‍‍

«بندر بند» به کارگردانی منیژه حکمت و تهیه کنندگی منیژه حکمت و مهشید آهنگرانی فراهانی، فیلمی جاده ای، پر از چشم اندازهای بیاد ماندنی و مملو از موسیقی در میانه سیل خانمان بر افکن در ایران است که در نمایش افتتاحیه جهانی، در بخش سینمای معاصر جهان در جشنواره تورنتو به روی پرده می رود.
رضا کولغانی، امیرحسین طاهری، مهدیه (مهلا) موسوی و پگاه آهنگرانی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منیژه حکمت درباره «بندر بند» گفته است: «غریزه شگفت انگیز مادرانه که کاراکترهای قبلی فیلم هایم به مدد آن سعی میکردند از فاجعه ای سهمگین در موقعیت های بحرانی اجتماعی جلوگیری کنند، مرا به سراغ نسل جوان برد. نسلی که زندگی کردن را خیلی خوب آموخته است اما در اکثر مواقع، امید و آرزوهای آنها برای ادامه زندگی با راه های بسته و پل های شکسته روبه رو است...»
پخش بین المللی این فیلم سینمایی به عهده شرکت ایریماژ است.
جشنواره بین المللی فیلم تورنتو که از ۲۰ تا ۲۹ شهریور ماه سال جاری در کشور کانادا برگزار خواهد شد، در سال های اخیر، به یکی از تاثیرگذارترین رویدادهای سینمایی در بازار آمریکای شمالی تبدیل شده است و امسال میزبان فیلم های جدید سینماگرانی سرشناس چون توماس وینتربرگ، ورنر هرتزوگ، میرا ناییر، میشل فرانکو، هالی بری، اسپایک لی، ویگو مورتنسن، یاسمیلا زبانیچ، جیانفرانکو روزی، نائومی کاواسه و ... خواهد بود.
عوامل فیلم «بندر بند» عبارتند از: نویسندگان فیلمنامه: منیژه حکمت، مصطفی زندی، مدیرفیلمبرداری: سجاد آورند، طراح صحنه : فرهاد فزونی، تدوین : نوید توحیدی، موسیقی : فرشاد فزونی، مدیرتولید : جعفر عروجی، جانشین تولید: داریوش حکمت طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی، صدابردار: محمد حسین کاوه، طراح لباس: ندا نصر، تیتراژ : فرهاد فزونی، پشتیبانی تولید : افروز شادکی، محصول بامداد فیلم و کپ فیلم.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

برچسب‌ها پگاه آهنگرانی تورنتو آمریکای شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پگاه آهنگرانی تورنتو آمریکای شمالی پگاه آهنگرانی تورنتو آمریکای شمالی منیژه حکمت بندر بند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۱۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران مستندی از یک پرونده جنجالی و قضایی

فیلم مستند «قوی‌دل» محصول مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی به کارگردانی علی فراهانی صدر و تهیه‌کنندگی سعید الهی در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می‌شود. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه؛ مراسم رونمایی و نمایش ویژه فیلم مستند «قوی‌دل» عصر روز سه‌شنبه(۲۸ فروردین) با حضور عوامل فیلم در پردیس سینمایی چارسو برگزار و از فردای آن روز در سینماهای منتخب این گروه در تهران و شهرستان‌ها به نمایش در خواهد آمد.

مستند «قوی‌دل» با تلفیق روایتی جدی و طنز، به بهانه بازخوانی یکی از پرونده‌های جنجالی قضایی کشور به بحث عدالتخواهی و ضرورت نظارت همگانی در سطح جامعه می پردازد.

عوامل مستند «قوی‌دل» عبارتند از؛ تهیه‌کننده: سعید الهی، کارگردان: علی فراهانی صدر، پژوهشگر: آرش خلیلی، نویسنده: علی رستم‌آبادی، مدیر تصویربرداری: هادی زهره کاشانی، صدابردار: حسین خانی، اصلاح نور و رنگ: علی شریفی، تدارکات: امیرمهدی عزیزی، مجری صحنه: مجید عرفانیان، مدیر تولید: جواد قاسمی، مجری طرح: دیبا فیلم، محصول: مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی.

«قوی‌دل» در جشنواره مستند «سینماحقیقت» موفق به کسب جایزه ویژه هیات داوران، جایزه ویژه شهید آوینی، جایزه ویژه تماشاگران، جایزه دبیر جشنواره به شخصیت مستند شد و در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر تندیس بلورین بهترین فیلم مستند بلند را دریافت کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • از ماجرای «تمساح خونی» تا چند خبر دیگر
  • «قوی‌دل» به «هنر و تجربه» رسید
  • اکران مستندی از یک پرونده جنجالی و قضایی
  • «قوی‌دل» به هنر و تجربه رسید
  • سینمای ایران مسافر کره جنوبی شد
  • حضور «گیج‌گاه» در کره جنوبی
  • «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند
  • «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند
  • جشنواره شبکه تهران در اولین ماه بهار
  • جشنواره فیلم‌های سینمایی شبکه تهران ادامه دارد