Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهمیه باشگاه‌های فوتبال ایران برای حضور در فصل ۲۰۲۱ مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، تغییری نکرد.

به گزارش روزنامه الرایه قطر، سهمیه فوتبال ایران همانند فصل گذشته در لیگ قهرمانان آسیا ۲+۲ تیم است.

به گزارش این روزنامه قطری، کنفدراسیون فوتبال آسیا سهمیه کشورهای این قاره را مشخص کرده که در آن کشورهای قطر و عربستان با داشتن سه تیم در مرحله گروهی دارای بیشترین سهمیه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سهمیه‌بندی بر اساس نتایج باشگاه‌ها و جایگاه‌ تیم‌های ملی در رنکینگ جهانی صورت گرفته است.

با این حساب سهمیه ایران برای فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا نسبت به فصل گذشته تغییری نکرده و ایران می‌تواند ۲+۲ تیم را برای حضور در این مسابقات به AFC معرفی کند. سهمیه ایران به این صورت است که دو تیم مستقیم راهی مرحله گروهی خواهند شد و دو تیم دیگر نیز باید در مرحله پلی‌آف به مصاف حریفان‌شان بروند که در صورت پیروزی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کنند./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۱۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترزیچ: شایسته صعود به نیمه‌نهایی بودیم؛ دورتموند نسبت به مرحله گروهی، تیم بهتری شده‌است

دورتموند باید مجددا برابر پاری سن ژرمن صف‌آرایی کند، این بار در نه مرحله گروهی، بلکه در مرحله حذفی

طرفداری | در دیداری حساس از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بوروسیا دورتموند و اتلتیکو مادرید به مصاف یکدیگر رفتند که این جدال با برتری ۲-۴ شاگردان ادین ترزیچ به پایان رسید. دورتموند با برتری ۴-۵ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی نیمه‌نهایی شد تا حریف پاری سن ژرمن در این مرحله شود.

دورتموند 4-2 اتلتیکو مادرید؛ جهنم‌ زرد، تیم سیمئونه را خاکستر کرد

ادین ترزیچ پس از پایان مسابقه در گفتگو با سایت یوفا گفت:

از بابت این پیروزی بسیار خوشحالم و به تیم فوق‌العاده‌ای که دارم، افتخار می‌کنم. جو ورزشگاه امروز عالی بود و مثل همیشه کمک زیادی به ما کرد. امروز دو بار نزدیک بود که مقابل اتلتیکو تسلیم شویم و بازی را به آنها واگذار کنیم اما قوی ماندیم و به بازی برگشتیم. ما شایستگی پیروزی برابر اتلتیکو مادرید و صعود به نیمه نهایی را داشتیم.

 

ترزیچ راجع به تقابل مجدد تیمش با پاری سن ژرمن گفت:

حالا قرار است به مصاف پاری سن ژرمن برویم. در دور گروهی دو بار مقابل آن‌ها قرار گرفتیم‌. بازی اول خوب نبود اما در بازی دوم توانستیم عملکردمان را بهبود ببخشیم و به پیروزی نزدیک‌تر شویم. الان می‌توانم بگویم که نسبت به مرحله گروهی، تیم بهتری شده‌ایم.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • لیگ قهرمانان آسیا| برتری پُرگل العین برابر الهلال
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا/ العین رکورد تاریخی الهلال را شکست
  • لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ تعویق مصاف العین با الهلال به چهارشنبه
  • ترزیچ: شایسته صعود به نیمه‌نهایی بودیم؛ دورتموند نسبت به مرحله گروهی، تیم بهتری شده‌است
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در آسیا از زبان سهیل مهدی
  • فرمول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا مشخص شد
  • مقانلو: این بار دلم شکست و دل بریدم