Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@12:14:16 GMT

رضایی یک فصل دیگر در شارلوا می‌ماند

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۱۲۹۷

رضایی یک فصل دیگر در شارلوا می‌ماند

مهاجم ایرانی با قراردادی قرضی یک ساله تا تابستان سال آینده در شارلوا خواهد بود.

به گزارش ایسنا به نقل از SID، کاوه رضایی که جایی در ترکیب اصلی تیم بروخه نداشت، در نقل و انتقالات زمستانی توانست به صورت قرضی و ۶ ماهه راهی شارلوا شود و با زدن ۱۲ گل در ۲۲ مسابقه ارزش های خودش را با دیگر در ترکیب تیم کریم بلحسین به رخ کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با درخواست باشگاه شارلوا و موافقت مقامات بروخه تیم قهرمان فصل قبل لیگ بلژیک، قرارداد قرضی کاوه رضایی با شارلوا برای یک فصل دیگر تمدید شد و این بازیکن تا تابستان سال آینده در شارلوا توپ خواهد زد. 

علی قلی زاده و یونس دلفی نیز دیگر ایرانی های تیم فوتبال شارلوا هستند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کاوه رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۱۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۹ میلیون نفر در ارتقای سواد سلامت در کشور

فرشید رضایی در سفر به چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در شبکه سفیران سلامت کشور شش میلیون نفر که بیشتر از قشر بانوان هستند سفیر سلامت خانواده هستند، ۲.۵ (دو و نیم) میلیون نفر دانش‌آموز، بیش از ۴۰۰ هزار نفر داوطلب سفیر سلامت و بیش از ۳۰۰ هزار نفر دانشجو هستند.

وی افزود: ارتقای سواد سلامت در دولت سیزدهم جایگاه ویژه‌ای دارد از همین روز از تمام ظرفیت‌ها برای تحقق این مهم استفاده می‌کنیم.

رضایی با اشاره به منابع در دسترس برای ارتقای سواد سلامت در جامعه، اضافه کرد: منابع چاپی نظیر کتاب و محتوا‌های آموزشی که در زنجیره سفیران سلامت به افراد عرضه می‌شود، رسانه‌های همگانی، فضای مجازی و آموزش از طریق پزشکان و مراقبان سلامت از جمله این منابع است.

وی آخرین ارزیابی انجام شده در مورد شاخص سواد سلامت در کشور را مربوط به سال ۱۳۹۴ اعلام کرد و گفت: بر اساس این ارزیابی شاخص سواد سلامت در کشور از ۱۰۰ نمره، ۶۸ بوده است که این شاخص نیازمند به‌روزرسانی است و امسال درصدد هستیم تا بر اساس عوامل (فاکتورهای)‌ جدید این شاخص را ارزیابی کرده و میزان سواد سلامت مردم کشور در مناطق شهری، روستایی و عشایری را به طور دقیق استخراج کنیم.

بیشتر بخوانید

بهبود شاخص‌های حوزه سلامت از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی است

به گفته رضایی، سواد سلامت عبارت است از دانش و مهارت افراد برای دریافت صحیح مفاهیم سلامت از طریق منابع درست تا بر اساس آن افراد سبک زندگی سالمی را در پیش گیرند و نه تنها در امور فردی و اجتماعی زندگی باکیفیت‌تری را تجربه کنند بلکه به اطرافیان خود هم کمک دهند.

وی افزود: کسی که از سواد سلامت برخوردار باشد درگیر اطلاعات غلط در فضای مجازی نمی‌شود.

رضایی در خصوص نحوه مصرف خودسرانه دارو در کشور، بیان داشت: مصرف خودسرانه دارو در کشور وضعیت مناسبی ندارد و باید مراقبت بیشتری در این خصوص انجام گیرد از همین رو برای رفع این آسیب مقرر شده تا پاییز امسال در قالب یک برنامه مشترک با همکاری معاونت غذا و دارو، معاونت بهداشتی و آموزش و پرورش، نحوه صحیح مصرف دارو به فرهنگ سلامت تبدیل شود.

وی افزود: برخی دارو‌ها اگر چه نیاز به نسخه پزشک ندارد و می‌توان به راحتی از داروخانه‌ها تهیه کرد و در فرهنگ عمومی دارو‌های بی‌خطری هستند، اما اگر در زمان نامناسب و بیش از اندازه مصرف شود آسیب زیادی به کبد و کلیه‌ها وارد می‌کند و خطرناک است.

رضایی بیان داشت: تمام تلاش ما بر این است تا قبل از اینکه به مقوله‌های درمان و دارو وارد شویم روی موضوع پیشگیری و ارتقای سواد سلامت و سبک زندگی سالم کار کنیم.

وی یادآور شد: ارتقای سواد سلامت در دولت سیزدهم کلید خورده است و نمونه آن آغاز برنامه سواد سلامت در مدارس عشایری کشور است که این مهم از استان چهارمحال و بختیاری آغاز شده و ظرف یک سال در تمامی مناطق عشایری کشور پیاده‌سازی می‌شود.

رضایی به نقش مردم در ارتقای سواد سلامت اشاره کرد و گفت: شعار امسال هفته سلامت با عنوان سلامت خانواده با مردمی‌سازی سلامت نامگذاری شده و همین موضوع سرلوحه تمام فعالیت‌ها در طول سال خواهد بود.

گفتنی است؛ مدیرکل آموزش و ارتقا سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور آغاز اجرای طرح ارتقاس سواد سلامت دانش‌آموزان عشایری کشور روز شنبه اول اردیبهشت ماه به چهارمحال و بختیاری سفر کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • سفیر ایران: خاندوزی هفته آینده به عربستان می رود
  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید
  • توییت محسن رضایی دباره پیام امام به فرماندهان سپاه
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد
  • جشن دسته جمعی برای بازگشت کاوه! (عکس)
  • نبرد سخت قایدی با تیم اصلی خود در امارات!
  • مشارکت ۹ میلیون نفر در ارتقای سواد سلامت در کشور
  • رسمی؛ لاتزیو بند خرید متئو گندوزی را فعال کرد
  • رضایی اولین قایقران مازندرانی در المپیک + فیلم
  • رضایی اولین قایقران مازندرانی در المپیک