Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: سرهنگ احسان موُمنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب گفت: در ساعت ۱۰:۴۵ دقیقه امروز جمعه امروز در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید سلیمانی (رسالت) روی پل سید خندان یک دستگاه سواری تندر ۹۰ در حال حرکت بوده که با ۳ نفر از کارگران شهرداری که مشغول نظافت معبر بودند برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: یک نفر از کارگران در محل حادثه فوت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دو نفر دیگر نیز که مصدوم شده که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شده اند.

سرهنگ موُمنی خاطرنشان کرد: رانندگان در هنگام رانندگی کاملاً به جلو توجه داشته باشند و از اقداماتی که باعث حواس پرتی می‌گردد خودداری کنند.

وی تصریح کرد: پیمانکاران و کارگران به هنگام فعالیت در سطح معابر حتماً از علائم ایمنی و هشدار دهنده کافی استفاده کرده تا رانندگان را از فعالیت خود در سطح معابر آگاه سازند تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: حادثه تصادف پل سیدخندان کارگر شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۱۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت تصادف اتوبوس مسافربری در محور موته مشخص شد

سرهنگ علی مولوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: صبح امروز یک دستگاه اتوبوس اسکانیا با تعداد ۱۳ مسافر در محور موته به گلپایگان به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده از سطح راه خارج شده است.

وی افزود: این حادثه فوتی نداشته اما تعداد ۴ نفر از مسافران اتوبوس مجروح و پس از اعزام به مراکز درمانی به صورت سرپایی درمان شدند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان به رانندگان به خصوص رانندگان ناوگان عمومی مسافربری توصیه کرد، هنگام رانندگی از انجام مواردی که باعث حواس پرتی و انحرافات ذهنی راننده می‌شود خودداری و توجه کامل به جلو داشته باشند.

کد خبر 6087989

دیگر خبرها

  • وزیر کار : حقوق کارگران هنوز به حد ایده‌آل نرسیده زیرا عقب‌ماندگی چندین ساله‌ای در این حوزه وجود دارد
  • با جدیت پیگیر بحث امنیت شغلی کارگران هستیم
  • علت تصادف اتوبوس مسافربری در محور موته مشخص شد
  • عکسی از دست‌نوشته متفاوت یک کارگر در دیدار امروز با رهبری
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • مصدومیت ۳ دانش آموز آملی براثر تصادف
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد